Tavaszváró kívánságlista 2. - Sminktermékek

5:56


Nagyon tetszett Nektek az első tavaszi kívánságlistám (LINK) és magam is élveztem az összeállítását, így arra gondoltam, csináljunk még egy nyálcsorgatós kört. Mivel az első lista nagyrészt bőrápolókból épült fel, ezért most sminktermékekre fektettem a hangsúlyt.

Bár már koránt sem vonz annyira  a sminkelés, mint néhány évvel ezelőtt (épp néhány hete ajándékoztam el a palettáim 90 %-át), azért az én szívemet is megdobogtatja olykor-olykor egy ígéretes termék...

Az első listában már említettem, hogy végre megérkeztek a Milani kínálatába az új, folyékony matt rúzsok, természetesen én a vörös árnyalatot néztem ki, igazából rögtön kettőt is: egy élénk pirosat (Amore) és egy mélybordót (Sugar). Most 10 % induló kedvezmény vonatkozik rájuk, érdemes beszerezni a szebbnél szebb színek közül a kedvencünket. - ITT -
  forrás:http://beautistic.celebritymad.net

Még mindig Milani, még mindig matt rúzs, de most a hagyományos kivitelezés. A Color Statement vonal szintén akciós, a 68-as Iconic pedig pontosan az én színem. - ITT -


Lassacskán elfogy az Artdeco szemhéjalapom, egy picit olcsóbb változat lenne az Etude House bázisa, valószínűleg teszek majd vele egy próbát. - ITT -
Bár van még néhány elfekvő szempillaspirál a fiókomban, a bulis spirálom, a Miss Manga kezdi feladni, így az utánpótlást a Missha termékei közül tervezem beszerezni, mert nagyon kíváncsi vagyok, mit tudhat egy durván 1.000 Ft-os koreai spirál. A 4D tűnik eddig a befutónak, de rengeteg szuper verzió van még a sorban. - ITT -


Milyen magyar beauty blogger lennék, ha nem próbálnék ki valamit a Kell a púder! - től? Az alapozóecset nagyon csábít.... - ITT -





Ha már az Artdeco említésre került, legyen itt tőlük is egy régóta vágyott darab, mégpedig a Majestic Beauty krémes arcpirosító, ami arcra és ajakra egyaránt használható, így tökéletesen összehangolt, üde sminket érhetünk el. - ITT -


Az új L'oreal True Match Genius kompakt alapozó valószínűleg bekerül a kosaramba a tavaszi kuponnapokon, tavaly nagyon szerettem a folyékony változatát (igazság szerint életem legjobb alapozójának tartom), így ezzel a verzióval kapcsolatban is nagy reményeim vannak.  - ITT -



A bőrproblémák elfedésénél maradva, nagyon ígéretesnek tűnik az Aden Cosmetics Camouflage korrektora, amely a Catrice termékéhez hasonlíthat leginkább. - ITT -

forrás: ruzsespuder.hu

Mivel ajakra való termékekkel indítottam a bejegyzést, stílszerűen egy ajaktintával zárom soraimat. Az Aden kínálatában több rúzst is találunk, de nekem most a szuper áron kapható folyékony ajaktinta tetszett meg. - ITT -




Ti milyen sminktermékekre vágytok idén tavasszal?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!