Ismerkedés a Bioderma termékeivel

3:57



Tudom-tudom...Milyen blogger vagyok én, hogy eddig még nem próbáltam ki a híres H2O micellás vizet? És egyáltalán, hogy-hogy nem voltak még Bioderma terméktesztek a blogon? Nos, mindennek eljön az ideje, ma épp annak, hogy négy kozmetikumon keresztül beszámoljak nektek a márkával kapcsolatos tapasztalataimról, elmondjam, én hogy építettem be a rutinomba és hogy szerintem megérdemli-e az őt övező népszerűséget.

Mint azt bizonyára (rajtam kívül) már mindenki ezer éve tudja, a Bioderma egy francia dermokozmetikai márka, amelynek termékeivel alapvetően nagyobb gyógyszertárakban találkozhattunk, mára viszont már több internetes oldalról is meg tudjuk rendelni a kiszemelt kozmetikumokat, melyek hipoallergének és mentesek minden kétes összetevőtől. Több olyan receptúrát is alkalmaznak, melyet a cég szabadalmaztatott, a biológia és az egyéb természettudományok tehát nagy szerepet játszanak a termékfejlesztésben.

Tavaly év végén egy változatos bőrápoló csomag érkezett hozzám, hogy több területet bejárva megismerkedhessem a márkával és gyakorlatilag egy körképet kapjak a kínálatukról. A bőrtípusomnak megfelelően a vegyes/érzékeny bőrre készült Sébium és a Sensibio termékcsalád tagjai közül választottam.

Értelmetlen lenne húzni az időt, tudom, hogy arra vagytok kíváncsiak, én is elájultam-e az ikonikus Sensibio H2o micellás víztől, hát beszéljünk róla egy kicsit.
Több tucat márka és változat után már nem voltak túl nagy elvárásaim, nem számítottam meglepetésekre, hiszen évek óta ipari mennyiségben fogyasztom a micellás vizeket, mindent tudok már róluk. A Bioderma viszont tényleg más, nem tudom pontosan, hogyan, de képes kiemelkedni a sorból és irtó magasra tenni a lécet: mindent, de tényleg mindent pikk-pakk eltávolít, elég egy vattapamacs az arcra, egy pedig a szemekre, használat közben pedig nem az az érzésem, hogy valamilyen folyadékkal kezelem az arcom, sokkal inkább, mintha egy selyemsálat húznék végig a bőrömön. Simogató, krémes érzet, miközben mégsem marad semmi belőle a bőrön és biztos vagyok benne, hogy még  a legérzékenyebbek sem tudnak hivatkozni arra, hogy csípi a szemüket, vagy kipirosodott tőle az arcuk, annyira gyengédre sikerült ez a micellás víz.


Sminkeltávolítás után jöhet az arctisztítás, ehhez a lépéshez a legújabb kíméletes Sensibio Gel Moussant lemosót választottam, mert annak ellenére, hogy kénytelen vagyok néha erősebbeket elővenni, télen sokkal jobban szeretem a gyengéd tisztítókat. A flakont imádom, nagyon csajos, mégsem túl sok a rózsaszín, a pumpás adagoló szuper és maga a színtelen gél is nagyon könnyű, nedves bőrön pedig krémes habbá válik. Szépen tisztít, de lehúzza a pirosságot és nem hogy nem szárít, de egy kicsit hidratál is.


A Sébium Sensitive arckrém szintén újdonság a márkánál, igazából olyan pattanásos bőrre ajánlják, amely hosszas gyógyszeres kezelésnek, vagy aktív hámlasztásnak volt kitéve.  Mivel rám az utóbbi nagy mértékben igaz, lelkesen kezdtem el használni ezt a darabot is.
Az eredménye az lett, hogy jelenleg a kedvenc arckrémemként emlegetem. Szinte hihetetlen, de ez a pillekönnyű kence nagyon-nagyon jól hidratál, sehol nincsenek száraz, hámló területeim,ilyen télre pedig évek óta nem volt példa. A másik erőssége, hogy hosszú órákra lemattítja az arcomat, miközben egy tökéletes, selymes sminkalapot képez.
Érdekelt még  a pattanások megszüntetésében is, erre azt mondhatom, hogy valószínűleg soha semmi nem fogja őket eltüntetni maradéktalanul rólam, de sokkal szebb és kiegyensúlyozottabb a bőröm, amióta ezt a krémet használom.

 



A Sensibio Forte krém gyakran szerepelt már a blogon pici tubusok formájában, sokszor emlegettem, mint megmentőmet, ha konyhai balesetek értek, vagy csak szimplán szerencsétlenkedtem. Igazság szerint ez egy érzékeny, irritált bőrre való nyugtató arckrém, ennek hiányában viszont nekem sebkezelőként vált be, de annak nagyon. Ha megégetem magam a forró serpenyővel, elég csak bekennem vele és pár pillanat alatt elmulasztja az égető érzést, ráadásul nem engedi, hogy vízhólyag képződjön a helyén, de biztos vagyok benne, hogy pl. túlhámlasztás esetén is nagyon hasznos lenne. Nagyon örülök, hogy végre van belőle egy nagyobb kiszerelésem, ami egyébként mindig nálam is van.


 

Várható volt, hogy engem is beszippant majd a Bioderma világa (dermashop.hu) és elismeréssel nyilatkozom a kínálatról, de azt nem gondoltam volna, hogy nélkülözhetetlen kozmetikumokra bukkanok. Ezek után viszont lesznek majd örök visszatérők, illetve biztosan találkozhattok majd a márka újdonságaival a blogon.

Ti milyen Bioderma termékeket használtok?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!