Hétköznapi hősök - Avon mattító púder

6:43


Sokunknak ismerős lehet az érzés, amikor a 30 fokos hőségben még a minimális smink is egy óra alatt lefolyik az arcunkról, pedig  a bőrproblémák ilyenkor is látszódnak és szeretnénk őket valamennyire elfedni. Nyáron kombinált, zsíros bőrre egy jól fedő, hatékonyan mattító púder kis túlzással életmentő is lehet. Az idei szezonra sikerült megtalálnom az ügyes kis segítőtársamat az Avon új kőpúderének személyében.

Korábban úgy hittem, a koreai transzparens púdereknél nem létezik hatékonyabb faggyútermelést szabályozó dekorkozmetikum, ugyanis amint felvittem belőlük az arcomra, érezhetően és láthatóan rögtön le is mattították azt, jótékony hatásuk pedig jó néhány órán át kitartott. Idén nyáron sikerült néhány árnyalatot barnulnom, így inkább színezett púderek után néztem (mert hiába volt színtelen a koreai, egy picit igenis sápasztott) az itthon is fellelhető kínálatban.


A kuponnapokon a Rimmel BB krémem mellé megvettem a hozzátartozó Stay Matte púdert. Míg a BB-t nagyon szeretem, évek óta újravásárolom, addig  a púderrel már korántsem vagyok elégedett, bár közepesen fed, az olajjal gyakorlatilag semmit sem csinál, fél óra után már fénylik a fejem a normál melegben is. Így amikor megláttam az Avon újdonságai közt a három árnyalatban kapható, csinos kis kompakt púdert, örömmel éltem a próba lehetőségével.

A kőpúder 3 az 1-ben funkciót tölt be: mattítja a fénylő bőrt, segít elfedni a bőrhibákat és kiegyenlíti a bőrtónust. Bár tükör és puffni nem jár hozzá, mégis jó útitárs válik belőle, mert a kompakt csomagolás jól zár és az egyszerű, de a csinos, letisztult külső miatt szívesen veszem elő.


A Cool, a Medium és a Warm árnyalat közül én a középsőt választottam, amely még épp hogy nem túl sötét a nyári bőrömhöz. Reggel ecsettel viszem fel az arcomra, napközben egy kimustrált Missha puffnit használok erre a célra. Kétszeri "belemártással" elegendő mennyiséget tudok feltenni belőle az ecsettel, ekkor meglehetősen porol, de valóban erősen fed és pár perc után érezhetően egy matt réteget képez a bőrön. A kisebb hibákat szépen elfedi, a pórusokat szinte teljesen eltünteti, de nem szabad túlzásba esni vele, mert több rétegben már kiemeli a száraz részeket és látszik, hogy egy kicsit túllőttünk a célon. Finoman bánva vele azonban nagyon szép eredmény érhető el, ezt az elmúlt néhány forró nap alkalmával volt lehetősége bizonyítani: kb. 3 óra elteltével igazítottam csak a sminkemen, addig csodálatosan visszafogta a zsírosodást.
Bár tartalmaz parfümöt és parabéneket is, elnézem neki, mert semmilyen irritációt nem okozott, nem képzett pattanásokat, ellenben az ígéreteit szinte teljes egészében betartotta, nagyon is szerethető társammá vált a mindennapi sminkelés során. 


Szívesen ajánlom mindenkinek, aki még nem találta meg a kedvenc mattító púderét, hiszen még hátravan egy forró hónap a nyárból, nem érdemes végigszenvedni a hőséget, ha egyszer elérhető egy ilyen hasznos kis segítő.

A kőpúdert megtalálod az Avon katalógusában és online kínálatában is 1.999 Ft-os áron.

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. Olyan régóta szemezek már vele... Most meggyőztél, megveszem a hónapban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes kipróbálni, még mindig olcsóbb, mint sok drogériás és tényleg nagyon jól működik! Annyi történt vele, hogy azóta megkopott rajta a felirat és sikerült eltörnöm a tartóját, de ugyanúgy őt veszem elő még ezeken az utolsó forró napokon is.

      Törlés

Iratkozz fel!