Júliusi kedvencek

23:58


Júliusban is sikerült néhány terméknek, használati cikknek belopnia magát a szívembe, ha kíváncsiak vagytok, mit szerettem nagyon az elmúlt hónapban, kattintsatok a bejegyzésre!

Bár sajnos elég sok illatanyagot tartalmaz, de nagyon jól hidratál a La Roche-Posay Hydreane Legere krém, gyorsan felszívódik és jó sminkalapot biztosít. TESZT


A The Body Shop epres parfümöt továbbra is szívesen fújom magamra, az édeskés gyümölcsillat mindig üdítő. TESZT


Előkerült a szekrény mélyéből egy Pixiboxos L'oreal sampon-balzsam páros, a sampon számomra borzasztóan furcsa a sárga, krémes állagával (gél állaghoz szoktam), de a balzsam valami csoda: soha nem volt ilyen puha hajmosás után még két nappal is a hajam.  PIXIBOX BEMUTATÓ


Nem örültem, amikor megérkezett a H&M rendelésemmel ez a kis fekete táska, túlságosan kicsinek találtam. Néhány használat után azonban rá kellett jönnöm, hogy lényegében mégis elférek benne: pénztárca, telefon, fésű, zsebkendő, ennyi elég is, az egyszerű pici fekete pedig mindenhez passzol.


Végre újra van időm olvasni hétvégente, sorra kerülnek le a polcomról a regények. John Grisham az egyik kedvenc íróm, rettenetesen érdekes jogi krimiket ír. A fellebezést már egyszer elkezdtem, valamiért félbemaradt, most viszont 2-3 nap alatt ledaráltam és muszáj spoilereznem, de megdöbbentő és felkavaró, hogy a napnál világosabb tényezők ellenére sem lesz jó vége  a történetnek.


A használati tárgyak közül egyértelműen az "All you need is love and another cup of coffee" bögre, illetve a páros párna vitte a pálmát - igen, még mindig odavagyok a szellemesen feliratozott dolgokért.


Sikerült házi túrót szereznünk, egy zacskóra le is csaptam és többször is elkészítettem az egyik kedvenc egészséges reggelimet. Ráadásul több üveg különleges ízesítésű mézet is kaptunk ajándékba a helyi termelőtől, így a következő összeállítást falatozhattam: túró, natúr joghurt, epres krémméz és málna....Nyamm!
A 3 KEDVENC EGÉSZSÉGES REGGELIM


Ti mit szerettetek nagyon júliusban?

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. Én most vettem az uramnak egy Mr. Right pólót! Szülinapja lesz augusztus végén és addig hagyom had élvezze ki, utána megveszem magamnak is a Mrs. Always Right-ot! :)) Nekem is bejönnek ezek a feliratos tárgyak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neee, a póló is mennyire menő már :D Mindenképp csinálj majd képet, ha összeöltöztök, nyaralás alatt, vagy koncerten szerintem poén lesz :D Amúgy én meglepődtem, mert azt hittem először, hogy nem fog neki tetszeni, de jókat mosolyog rajta, plusz az enyémen alszik legtöbbször :D
      Nemrég rendeltem szöveges falmatricákat is, mert festés előtt áll a szobám, majd megmutatom őket a feliratos képekkel együtt, most nagyon ráálltam erre a témára,szerintem is klasszak :)

      Törlés

Iratkozz fel!