Patika kívánságlista 1. - Milyen La Roche-Posay termékekre vágyom?

23:22


Az elmúlt hónapokban elkapott  a láz a nagy gyógyszertári márkák termékei iránt, úgy hozta az élet, hogy több mindent is kipróbáltam néhány cégtől, a tapasztalatok után pedig nagyon is pozitív vélemény alakult ki bennem az adott kozmetikumokról. Kutakodtam egy kicsit az érintett webshopokon és összeírtam egy válogatást olyan termékekből, melyeket szívesen használnék a jövőben. Ma a La Roche-Posay kínálatából szemezgethettek velem.

1. Redermic R intenzív bőrápoló

A leghőbb vágyam az új, retinolos krémük: régebben is imádtam, amit a retinol művelt a bőrömmel, semmi sem volt képes úgy összehúzni a tág pórusaimat, mint ez a csodás összetevő. Sajnos az olcsó Madre Labs krémet, amit használtam, már nem  gyártják, a PC brutálisan drága az én pénztárcámnak, ez a kozmetikum viszont nagyon-nagyon szimpatikus. Gyere a mamihoz!



2. Serozinc nyugtató spray

Az utazó csomag révén végre megismerkedtem a termálvíz spray hatásával, ami nagyon tetszik, legalább naponta egyszer felfrissítem vele magam a hőségben. Az új spray kifejezetten problémás bőrre készült, ugyanis cink szulfátot is tartalmaz, ami a gyulladt pattanásokat nyugtatja, így duplán hasznos kis szer. Biztosan imádnám!


3. Hydraphase szérum

A száraz területeimet szerintem kellően feltöltené, de mellette nem zsírosítaná a bőrömet, a pumpás megoldás pedig mindig nyerő.

4. Hydreane Legere krém

Ő már nem újdonság számomra, de mivel csak utazó méretű flakonom van belőle, szívesen elhasználnék egy nagyobb mennyiséget is. Hogy mennyire jól működik a bőrömön, mutatja, hogy bekerült a júliusi kedvenceim közé is.

5.  Micellás habzó arctisztító

A micellás vizeiket nagyon kedvelem, aktívan használom is a hétköznapokon, ezért kíváncsi lennék erre a gyengéd lemosóra is.

6. Cicaplast B5 regeneráló, nyugtató balzsam

Ezt a krémet valószínűleg mindenki ismeri, vagy legalábbis hallott már róla. Nagyon durva szúnyogcsípésekkel szenvedem mostanában, őket nyugtatnám, lohasztanám le ezzel a balzsammal.

7. Kerium DS krém nyugtató kezelés bőrhámlás ellen 

Egy kis területen minden áldott nap hámlik az arcom, egy nagy gyulladás után maradt fent ez a jelenség. Semmivel sem tudom hosszabb távon hidratálni, talán ez a kozmetikum volna rá a megoldás.
 
A termékeket megtalálod az érzékenybőr.hu oldalon, vagy az iparfüméria.hu webáruház kínálatában és természetesen a nagyobb gyógyszertárakban.

Szeretitek a márkát, használtok tőlük valamit?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!