A nyári arcápolási rutinom

2:44


Immáron jó ideje, télen-nyáron a rétegezős arcápolásra szavazok, azaz nem egy mindentudónak kikiáltott, vagy nehéz krémmel próbálok meg segíteni a bőrömön, hanem többféle kozmetikumot használok, különböző összetevőkkel. A nyári hőségben még inkább díjazom a könnyed hidratálókat, mint az év bármely szakaszában, és a problémamegoldó szerekből is légies állagokat választok. Ha kíváncsiak vagytok, mik tartoznak a nyári arcápolóim közé, olvassatok tovább!
                                                                    Reggeli rutin

1. Arctisztítás
Sajnos újra kénytelen voltam az erősebb tisztítók felé fordulni, lassan egy éve a Natics Detox lemosója jelenti a biztos pontot nehéz helyzetekben. Az aktív szén szépen tisztít, a barackmagolaj pedig fertőtlenít.



2. Tonizálás
Ezalatt a lépés alatt természetesen koreai hidratáló tonert értek, még mindig szeretem a Benton Aloe BHA tonikot. Általában őt használom, C-vitaminos szérum felvitele előtt viszont a Cosrx Aloe/BHA termékét spriccelem magamra, hogy megfelelően előkészítsem a bőröm pH-értékét a hámlasztónak.



3. Szérum
Tindigo C-vitaminos Siker szérumát kenegetem, könnyű, gyorsan felszívódik és úgy látom, segít a foltjaimon.


4. Esszencia
A Benton csiga-méh esszenciáját már kismilliószor dicsértem, ez egy örök szerelem kettőnk közt. Nyugtat, leviszi a gyulladást, kisimít és hidratál.
Utána több variáció is következhet: vagy a márka hidratálóját keverem össze a Natics málnamagolajos Fluid Légére szérummal, vagy pedig a kedvenc hyaluronsavas arczselémmel vegyítem az említett fluidot, ezek a kombinációk nagyon jól kiegészítik egymást.


5. Hidratálókrém
A több könnyed hidratáló után egy a szó szoros értelmében vett krémet is elbír még újabban a bőröm, ez jelenleg nem más, mint az Uriage termálvíz alapú, mattító kozmetikuma.
Ha a C-vitaminos szérum esetleg kimarad, akkor a foltjaimra kenek egy kis citrusos  arckrémet, illetve ide sorolom még a hyaluronos szemkörnyékápolómat is.



6. Fényvédő
Nehezen szoktattam rá magam az arcra való fényvédők használatára, de ha jól választunk, egyáltalán nem okoz kellemetlenséget és nem egy felesleges plusz dologként tekint rá az ember.


+ Heti egy mélytisztítás agyagos maszkkal
+ Heti egy fátyolmaszk

 

Esti rutin

1. Sminklemosás
Ha sminkeltávolítás, akkor még mindig  a micellás vízre szavazok, ennél kellemesebb és hatékonyabb módot én még nem találtam ehhez a művelethez.


2. Arctisztítás
Mélyebb tisztításhoz azonban korántsem elég  a micellás víz, itt újra színre lép a Detox lemosó, hogy egy hosszú nap minden porát eltüntesse a fáradt bőrről.

3. Tonizálás
Heti kétszer nyáron is hámlasztok, ilyenkor a Cosrx-et veszem elő, ha pihen a bőröm jöhet a Benton.

4. Hámlasztás
Már jó ideje csak AHA savval hámlasztok, sajnos a retinol is kikerült  a rutinomból.  Ésszel alkalmazva nekem nyáron sem okoz problémát, sajnálnám, ha abba kellene hagynom.


5. Hidratálás
AHA után nem szoktam már felkenni semmit, ha nem hámlasztottam, akkor csak a csiga-méh esszenciát teszem fel, bármilyen éjszakai maszk, vagy krém túl nehéz lenne a fülledt nyári éjszakákon.

A teszteket most is linkelem:



Ti milyen kozmetikumokkal ápoljátok a bőrötöket nyáron?

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

Iratkozz fel!