Magister AHA mélytisztító maszk

22:34


A mai bejegyzésben egy kivételes pakolásról mesélek nektek, hiszen nem tartalmaz minden magyar arcmaszk AHA savat! A kémiai hámlasztás és a lemosható maszkok szerelmeseként már első blikkre is tökéletes kombinációnak tartottam, de nézzük, beváltotta-e a hozzá fűzött reményeimet!

Több "maszkcsalódás" után (panaszkodás ITT és ITT) nagyon reméltem, hogy végre egy használható és eredményes darabot fogok majd ki. Mivel gyakorlatilag a Magister Products teljes termékpalettáját végigpróbáltam már és még soha semmiben nem csalódtam, bíztam benne, hogy ezúttal is inkább a hűha-élmény lesz a domináns, nem pedig a szájhúzás.


A megszokott Magister dizájn az AHA savas, zöldagyagos mélytisztító armaszk újrahasznosított tégelyén is visszaköszön,  és ezúttal aztán tényleg nincs mit kifogásolni a belenyúlós megoldáson. A krém sűrű, de könnyen kenhető, iszapzöld színű massza, amibe elég sok klassz összetevő került: 5 %-ban tartalmaz AHA savat (gyümölcscukor származékokat), ami az erős tisztító és folthalványító hatása  miatt a kedvenc kémiai hámlasztóm, de van itt természetesen mélytisztító és mattító zöldagyag, valamint hasonló célt szolgáló uborka kivonat, de hogy ne tudjon kipirosodni a bőr, feltűnik a fekete nadálytő is, valamint több hidratáló növényi olaj és vaj (makadámia, shea és társai) is tiszteletét teszi.


Hetente egyszer ajánlják fényvédő használata mellett, én az elején kétszer is felkentem egy héten, hogy minél előbb rendbetegyem a bőröm, ami igencsak hisztis állapotban volt. Kevés kell csak belőle, nem fontos, hogy vastagon legyen a bőrön, ahol egyébként halványan látszik csak, így nem festünk olyan ijesztően, mint más agyagos pakolásokkal a fejünkön. 10-15 percig kell fenthagyni, lényegében nem is lehet érezni, amíg rajtunk van, csak egy nagyon enyhe kámforos illatot, majd meleg vízzel lemosni, ami mindenféle nehézség nélkül, maradéktalanul le is viszi.


Először tőle sem voltam elájulva: durván tele voltam mitesszerekkel, amiktől egyszerűen nem tudtam megszabadulni, és első pillantásra azt hittem, ez a maszk sem kezdett velük semmit. Közelebbről nézve viszont kiderült, hogy megnyitotta őket, így (szégyen, nem szégyen beauty blogger létemre) egy kis nyomkodás után a lemosómmal már ki tudtam pucolni a pórusaimat. Azóta nem is tömődtek el olyan durván, amiben 100 %, hogy segített az aktív kémiai hámlasztás, hiszen rendszeresen kenem a retinolt és a töményebb AHA szérumot is, plusz most már ez a maszk is betársult melléjük, így valóban látványos a javulás.

A tiszta pórusok mellé persze itt is megkapjuk a puha, egyenletes bőrfelszínt, eltűnnek a hámló területek, egyszerűen szebbek leszünk, a Magister pedig ezzel  a maszkkal is leteszi névjegyét a minőségi kozmetikumgyártás mellett.


Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. Nekem is a magas AHA tartalma miatt tetszett meg, kívánságlistás, főleg mivel pórustisztítást ígér, ezen a ponton a legtöbb termék nálam elbukik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem tetszene neked, én most a másik maszkra is nagyon kíváncsi lettem :)

      Törlés

Iratkozz fel!