Decemberi kedvencek

4:18


Bár volt egy több részes, nagy éves összesítő a 2016-os kedvenceimről, nem szeretném megszakítani azzal a sort, hogy nem írok külön a decemberi favoritokról. Nézzétek meg, melyek voltak Karácsony havában a leggyakrabban használt kozmetikumaim!

A best of decemberben egyértelműen az Avon csodaszép, piros-fekete borítású púderalapozója volt, ami egész nap garantálta a megfelelő alapot a sminkemnek és elviselhetővé tette a hisztériázó bőrömet. Kellemes és kényelmes viselet, könnyű felvinni, egyszerűen szeretem. Tesztet ITT találtok róla.



Valamiért megint égtelen hámlásba kezdtek az orcámon és az orromon a kritikus területek, pedig azért annyira és annyiszor nem volt hideg, hogy indokolt legyen a sivatag kiépítése a fejemen. A Schüssler krém, amit mostanában használtam, kevés volt, ezért felbontottam a Magister kamillás hidratálóját, ami egyből segített a helyzeten. Könnyű, mégis kellően pótolja a nedvességet, szuper kis krém, lesz majd róla részletes beszámoló is.

Ha már a vízhiányos bőrnél tartunk, érdemes kipróbálni a Magister Bourbon-Coco ajakápolóját is, mert amellett, hogy isteni az illata, a durva szájszárazságot is ügyesen kezeli. Ebben a videóban mutattam meg őt nektek.


Soha nem írtam még róla, pedig megérdemelné az említést: biztosan sokan tudjátok, hogy a Bioderma rendelkezik egy olyan krémmel, ami az égési sérüléseket kezeli. Sajnos csak egy pici mintám van belőle, de arra úgy vigyázok, mint  a szemem fényére, mert ha megégetem magam pl. főzés közben, csak gyorsan előkapom, bekenem vele a sérült területet és azonnal enyhíti a fájdalmat, plusz nem enged hólyagokat képződni sem. Ideje lenne megvenni teljes kiszerelésben...


Mint már több posztban is említettem, felfedeztem a kontúrozás örömeit, az Aritaum bronzosítóért pedig konkrétan odavagyok: annyira tetszik, amit az arcommal csinál, végre látszódnak a vonásaim, egy kis kiemeléssel sokkal szebbnek látom magam.


Két szemöldökre való terméket is meg szeretnék említeni. Az egyikért kezdetben egyáltalán nem lelkesedtem, bántam, hogy megvettem, mert nem az én hiányos vonalaimhoz való, aztán később rájöttem, hogy remek alap a por alapú festéknek a Maybelline Browdrama krémes spirálja, sokkal jobban megtapad a szálakon a Nyx festéke, ha a krémre viszem fel. Ketten együtt megadják a számomra tökéletes és ami még nagyon fontos, tartós szemöldököt.


Ti mit szerettetek nagyon decemberben?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!