Lip Monthly December Bag
3:42A mai bejegyzésben megmutatom nektek, milyen ajakravaló termékek lapultak a decemberi Lip Monthly neszeszerben. A véleményem mellett a késés okát is megtudhatjátok a bejegyzésből!
Sosem szoktam magyarázkodni, ha egy bejegyzéssel nem jelentkezem időben. Egyrészt, ez egy hobbi, ha van kedvem és időm, foglalkozom vele, ha nincs rá keret, akkor akár hetekig sem kell posztnak kikerülnie, senki sem fog megszidni érte. Másrészt ti, az olvasóim nem tudhatjátok, éppen milyen írásokon dolgozom, mit és mikor készülök közzétenni,szabadon döntök arról, hogy egy krémről öt nap, vagy öt hónap után mesélek nektek. Azt azonban nem értékelem, amikor rajtam kívülálló okok miatt nem tudok megosztani veletek valamit, amiről tudom, hogy nagyon várjátok és amire magam is ugyanolyan kíváncsi vagyok.
Nos, a 2016-os decemberi Lip Monthly kiadás azért jelenik meg csak most a blogon, mert a november elején leadott rendelést több, mint 2,5 hónapos késéssel, a hét folyamán kaptam kézhez. Hogy ez az amerikai cég, vagy pedig a Magyar Posta hibája, hogy ráfoghatjuk-e még ezt az orbitális csúszást is a karácsonyi forgatagra - nem tudom, de gyanítom mindegyik tényező egyaránt felelős a hibáért. Azt azonban semmiképp sem tartom korrektnek a külföldi vállalkozástól, hogy november elején levonták a kártyámról a decemberi neszi díját, december elején pedig a januáriét, de még csak most kaptam meg az első kifizetett rendelésemet és a mai napig egy kérdésemre sem kaptam választ a csomag hollétéről, pedig ötször is érdeklődtem e-mailben (az angolom rendben van, nem ezért lehettem ignorálva).
Persze, nézhetjük úgy is a dolgot, hogy végre itt van, és tényleg nagyon klassz lett az ünnepekre szánt válogatás, most már örüljünk, de rég engedtem magamat balekra venni, és biztosan nem egy szolgáltató fog újra madárnak nézni, akinek nem két forintot fizetek a keresetemből, ezért még decemberben leiratkoztam az oldalukról. Kíváncsi leszek, mikor ér ide az első 2017-es csomag, de nem hiszem, hogy utána újra előfizetnék, bármennyire is elégedett vagyok a végtermékkel.
Na de térjünk rá a decemberi neszeszerre, hiszen arról szólna ez a poszt, mit tartalmazott pontosan a mini táska. Aki esetleg lemaradt volna az első élményemről ezzel a szolgáltatással kapcsolatban: röviden arról van szó, hogy kb. 13 dollárért kapunk egy havonta más motívummal megjelenő meglepetés neszeszert, melyben 4-5 különböző ajakra való termék lapul, ezek értéke pedig természetesen bőven meghaladja az általunk kifizetett összeget. Az első bag bemutatóját ITT találjátok.
A kék minta hópelyhekkel passzol a téli hangulathoz, tökéletes bulizós sminktáska, eddig rendben.
Első ránézésre nem gondoltam rá, de a kísérőkártya elolvasása után valóban leesett, hogy egy átgondolt, szisztematikusan felépített kiadásról van szó.
Az első termék egy mentolos ajakradír, amivel előkészíthetjük a rúzsozást. Nagyon örülök neki, mert folyamatosan cserepesek az ajkaim és már gondoltam rá, hogy beszerzek egy radírt. A kis tégely pont jó lesz kipróbálásra, mely egyébként több hidratáló növényi olajat is tartalmaz.
Ezek után következik a második lépés, vagyis a hidratálás, ehhez egy színezett, hibiszkuszos ajakbalzsamot kaptam, amelynek nagyon finom virágillata és enyhén csillogó, rozsdabarna árnyalata van, akár önmagában is hordható.
A harmadik termék maga a rúzs, egy nagyon szép, mély borvörös árnyalatú (Sangria) klasszikus ásványi darab, amely harmonizál az ajakápolóval és felerősíti azt.
Végül, az ünnepi ragyogás jegyében érkezett egy folyékony, aranylóan csillámló szájfény, ezt a rúzs kiemeléséhez, úgymond "feltúrbózásához" szánták, de talán nem meglepő, hogy számomra ez nem opció, és ez az egyetlen termék a válogatásból, melyért nem lelkesedem.
Hazudnék, ha nem ismerném be, hogy a szájfénytől eltekintve tökéletesen rám szabták ezt a kiadást, de a hatalmas késés a kézbesítést illetően jócskán elvesz a lelkesedésemből. Még mindig nagyon tetszik az egész koncepció és messze ennek a neszeszernek a kicsomagolása okozza számomra a legnagyobb örömet a meglepetés szépségdobozok közül, de az értékesítőnek még bőven volna mit tanulnia a vevői kiszolgálást, az organizációt, az ügyintézést és a kapcsolattartást illetően, így amíg nem látok rohamos javulást ezen a téren, nem hiszem, hogy újra előfizetőjük leszek.
Nektek hogy tetszett ez a kiadás?
2 megjegyzés
ez az egyetlen meglepetés-csomag amit valaha is megrendelnék, viszont ez a hozzáállás, hogy egyszerűen ignorálják az érdeklődésed valami iránt, amiért te rendszeresen fizetsz, ez több, mint pofátlan, teljes mértékben megértem a felháborodásod. sajnálom, hogy ilyenek még az információáramlás világában előfordulnak.
VálaszTörlésa csomag tényleg nagyon jóra sikeredet, az ajakradír-ajakápoló kombó baromi jó ötlet volt. remélem be fognak válni a termékek :)
Örülök, hogy tetszett és a leírásaim alapján szívesen megrendelnéd a csomagot :) Tényleg magam is úgy gondolom, hogy talán ez a legjobb meglepetés "beauty box" a piacon, legalábbis azok közül, amiket valamilyen szinten ismerek,hiszen minden teljes kiszerelésű, egyáltalán nem gagyi minőségű és ahhoz képest, hogy egy területre koncentrál, mégis változatos a tartalom. A Hubiskiss máris kedvenc, a többit még nem próbáltam, de ami késik, nem múlik :)
TörlésSzámomra is megdöbbentő, hogy rengeteg országba szállítanak és mégis ennyire hányavetin kezelik a kommunikációt, pedig ha mondjuk 5000 ember olvasná a blogomat,már nem is lenne rossz bevételük Magyarországról, mert szerintem sokan előfizetnének.