Januári kedvencek

8:56

Szerintem senki sem fog meglepődni a januári kedvenceimen, rengeteg képet osztottam már meg róluk itt-ott, de azért a rend kedvéért vegyük át őket.

A Bioderma új, Sébium Sensitive arckréméről ITT olvashattok részletesebben,  most csak röviden összegezném, hogy mért imádom: nagyon könnyű a formula, másodpercek alatt beissza a bőr, hosszú órákra lemattít szárításs nélkül és nagyon jó rá sminkelni.


A másik Bioderma kedvenc az új, Sensibio géles lemosó, ami nagyon gyengéd, mégis eredményes arctisztító, az előbb már belinkelt bejegyzésben róla is bővebben olvashattok.


A Magister karácsonyi meglepetéscsomagjában lapult a méltán népszerű Moccame habkrém, aminek egy az egyben Kapucíner csoki illata van és ami nem csak a kávéimádók számára musthave, ugyanis remek fegyver narancsbőr ellen. Zuhanyzáskor átmegyek a problémás területeken egy kávés tesradírral, majd bekenem a Moccame krémmel és máris hűlt helye a csúnya csíkoknak.


A Bulgarian Rose hajápoló olajáról még nem volt szó, hamarosan érkezik róla a teszt, de mindenképp szerettem volna, ha bekerül ide, mert szuper kis olaj: isteni virágillata van, nagyon kevés kell belőle, hamar beivódik a hajszálakba, nem nehezíti el és nagyon puhává varázsolja őket.


A két Revlon sminkújdonságról már kitettem nektek a hónapban a beszámolót (ITT), ahol elmondtam, mennyire elégedett vagyok velük, a szemöldökceruza kifejezetten megérdemli, hogy rajta legyen ezen a listán.


A Natics legújabb fejlesztése, az Intense fluid hidratáló elképzelhetetlen, hogy ne legyen rajta a havi kedvences listán, mint minden termékük, ez is tökéletes,  ha még keresel egy jó krémet kombinált bőrre, mindenképp olvasd el róla a bemutatómat ITT.


A Herbarting Védőkrém egy igazi univerzális kis balzsam, gyakorlatilag mindenféle száraz bőrfelületre használható, nekem azonban ajakápolóként vált be  a legjobban, nagyon szépen gyógyította a hónap során a csontszáraz, kirepedezett ajkaimat. Teszt ITT.


Jelenleg  a kedvenc agyagos maszkom, így mindenképp meg kell említenem a Felhőmaszk webáruháztól kapott  koreai Elizavecca Bubble Clay habzómaszkot, vicces fotókért és az eredményekért olvassátok el a róla készült bejegyzést ITT.



Ti mit szerettetek nagyon januárban?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!