Szerzemények és tapasztalatok - Glamour-napok 2018. tavasz

0:08


Ahogy már  a bevásárlólistám is tükrözte, nem vittem túlzásba idén a kuponozást. Szerencsére nagyon sokféle termékből bőven el vagyok látva, és mert talán öregszem, inkább a tisztítószerek és egyéb higiénia kozmetikumok kaptak nagyobb szerepet, de azért néhány érdekességet megmutatok nektek, ami hazajött velem a bevásárlótúráról és megosztom veletek néhány meglátásomat, ami a 0. nap alatt alakult ki bennem.

 Először is, az eladók már baromira unják az egészet, ez messziről lerí róluk. A 0. napon intéztem el a két nagy drogériát, 12-13 óra közt zavartam le a tervezett vásárlást, nem időztem még fél órát sem egyik boltban sem. Én vagyok az, aki célirányosan csak az adott polchoz megy, gyorsan lekapkodja, amit szeretne, készül táskával, nem visz oda olyan árut, amire azt hiszi, érvényes az akció, pedig nem, nem kártyával fizet, a kuponokat sorrendben, kivágva adja át a pénztárosnak, akinek csak le kell húznia azokat. Mondhatni, én vagyok az ideális vásárló a Glamour-napokon.

Mégis, olyan szintű utálat és fásultság árad az árufeltöltőkből és a pénztárosokból, hogy az ember szó szerint kellemetlenül érzi magát, amiért be mert menni vásárló. Elhiszem, hogy nagy ilyenkor  a hajtás, hogy a sok hülyével duplán meg kell szenvedni ilyenkor, de mégis...
A másik, az a láthatóan kifosztott polcok látványa. Érdekes, hogy rengeteg olyan háztartási vegyszert nem tudtam megvenni, ami tényleg megérte volna, bezzeg amiből lejött 200 Ft, az folyamatosan újra volt töltve. Ugyanez volt érvényes a kozmetikumokra is, pedig ne mondja nekem senki, hogy délre elfogyott minden a raktárból, amikor kb. a kisgyerekes anyukákon, a munkanélkülieken és a szabadnaposokon kívül mindenki más iskolában, vagy munkában volt, vagy az éjjeli műszakot pihente ki. Ennek az lett az eredménye, hogy kb. ugyanúgy jöttem ki, mintha kimentem volna az Euro Family üzletébe, ahol alapból rengeteg termék olcsóbb, csak gondoltam, nem megyek el még egy harmadik helyre is.
Ennyit erről, térjünk rá a zsákmányra.

Nem tudom, hányan vagyunk, akik otthon festjük a hajunkat, én már évek óta spórolok ezen jelentős összegeket és mindig elmondom, hogy ilyenkor tényleg megéri bespájzolni a hajfestékekből. Így ismét vettem 3 doboz Palette és 3 doboz Garnier feketét, ezzel év végéig el is vagyok látva.


Beszereztem egy újabb flakont a L'Oreal hajtőszínezőből is, nekem nagyon bejött ez a termék, igazság szerint nagyon sokszor életmentő tud lenni.
A Nivea új, MicellAIR sminklemosója megragadta a pillantásomat, így mivel nem találtam egy darabot sem a szokásos négyes csomagból, ezt hoztam el magammal.


Kellett egy új spirál, alapból a L'Oreal Miss Mangát hoztam volna el, de aztán megláttam a Paradise Extract nevűt és emlékeztem a rengeteg jó véleményre vele kapcsolatban, így bár kicsit túlment  a költségvetésen, mégis betettem a kosaramba.
A Trend It Up kínálatában böngészve megláttam egy szemhéjbázist, jobb ötletem nem lévén, elhoztam magammal, ezt már használom is néhány napja és kifejezetten meg vagyok elégedve vele.
A Maybelline állványról egyértelmű volt, hogy a TattooBrow szemöldökfesték jön velem haza. Érdekesség, hogy miután mindenki kínkeservesen beszerezte már valahonnan jó drágán, mostanra persze már kint volt a The Burgundy Bar paletta is...
Nem hittem volna, hogy nálunk megtalálom, de meglepetésemre van Make Up Revolution állvány a Rossmannban, igaz, csak paletták és rúzsok alkotják, így nem vettem tőlük semmit. A P2 számomra szintén újdonság volt (kb. 2 éve nem voltam az üzletben, ki tudja, mióta van ott), onnan viszont megtetszett egy erős fedést ígérő korrektor, amire egyébként is szükségem volt már.


Az Isana tusfürdők kissé csalódást keltők voltak, lényegében nem is voltak tavaszi illatok, csak nehezen tudtam kiválasztani kettő szimpatikus(abb), de tök unalmas verziót.


Ami viszont tényleg megérte, az a Garnier sampon és balzsam vásárlás volt, főleg a nagyobb kiszereléseket nézve.


Sokan nem jelennek meg az újságban, de részt vesznek a kedvezményes napokon, mint ahogy pl. a Magister Products is teszi évek óta. Tőlük rendeltem egy BB Collagen krémet, amit tavaly nyáron is imádtam, nem vitás, hogy idén is így lesz.


Pénteken munka után bementem a CCC-be és megvettem a már előre kinézett, tök egyszerű, fekete lóti-futi balerinacipőt. Aztán eszembe jutott, hogy kb. 3 éve le akarom cserélni a kis fekete, elegáns magassarkúmat, így másnap újra visszamentem...


A Biotech Usa boltjában vettem egy újabb adag fehérjeport, remélem, ez a vaníliás elviselhetőbb lesz, mint a meggyes joghurt ízű, amitől konkrétan összearagad a szám, annyira édes...Az eladó nem volt egyébként túl bizakodó ezzel kapcsolatban, viszont azt mondta, szerinte az a két kg plusz csak víz, mivel nem iszom elég folyadékot. Ez volt a nap híre :)


Ti miket szereztetek be a Glamour-napokon?

Ez is érdekelhet

5 megjegyzés

  1. Azt megkérdezhetem miért/minek iszol fehérjét? Minden hátsószándék nélkül kerdezem 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálok kiváltani vele napi egy étkezést (általában a vacsit), ez a fajta elvileg még fogyaszt is. XS-ről S-re váltott a méretem és egy csomó szoknyám kicsi, azokba szeretnék újra beleférni :)

      Törlés
  2. Én a BioTech-es rizsfehérjét "használom", de olyan szinten undorító, hogy tiszta kín szenvedés leküzdeni :/ És nem is az a bajom feltétlenül, hogy édes.. még ha csak ennyi lenne. Kár, hogy csak a tejfehérje tartalmú fehérjékből van egy alkalmas kiszerelés...

    VálaszTörlés
  3. Akkor nem vagyok egyedül a viszolygásommal,ez megnyugtató 😀

    VálaszTörlés
  4. Klassz dolgokat vettél. :)
    A L'Oréal spirál elsőre nekem is nagyon bejött, de kevesebb mint egy hónap alatt annyira beszáradt, hogy használhatatlan lett, ráadásul iszonyatosan hullott tőle a szempillám.

    Nem sorolom fel, hogy miket vettem, inkább belinkelem a bejegyzésemet róla. :)
    https://moonangelstories.blogspot.hu/2018/04/glamour-napok-haul-2018-tavasz.html

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!