Avon Playbook Smink Challenge

11:28


Az Avon legújabb kihívásában egy olyan sminket kellett elkészítenünk, amely jellemző ránk, ezáltal pedig kideríthettük, hogy a különlegesebb, hangsúlyosabb színeket kedvelő Extreme, vagy pedig a visszafogottabb, földárnyalatokat használó Supreme csoportba tartozunk. Ha kíváncsiak vagytok, én melyik tábort erősítem, olvassatok tovább!

A sminkhez a szokásos alaptermékeimen kívül egy Mark pirosítót és az egyik legújabb Avon palettát, a The day to night edit nevezetűt használtam, amely a márka korábbi szemfestékeihez képest sokkal nagyobb, ezáltal több lehetőséget is rejt magában - ahogy pedig a neve is elárulja, néhány ecsetvonással könnyedén varázsolhatunk a natúr nappaliból erősebb party sminket.

A The day to night paletta abszolút nekem való, jól kihasználható a 15 hideg tónusú árnyalat és érdekes módon a csillogósak nem porolnak, a matt színekből is csak egy-egy szembesít ezzel a problémával. Tartós, könnyen felvihető textúrákkal van dolgunk, a tükör miatt pedig abszolút táskába való darab - de ha valakinek esetleg már túl nagy lenne, a Perfect Wear gyakorlatilag a kistestvére, szintén jó választás, bár a fényes csomagolás sajnos gyűjti az ujjlenyomatokat.



A felső sor alapszínekből áll, melyekkel megalapozhatjuk a sminkünket, illetve a szemöldökcsont körüli részt világosíthatjuk velük. A középső sor már jóval érdekesebb, ezeket ajánlanám a szemhéj belső felére (én is így használtam), az alsó sorral pedig satírozhatunk, füstösíthetünk.

A szívvel jelölt árnyalatokat használtam a smink elkészítéséhez

Nagyjából így képzeljétek el a hétköznapi sminkemet egy leheletnyit felerősítve és természetesen felturbózva egy piros, esetünkben bordó rúzzsal. Sajnos rajtam a "no makeup makeup" abszolút nem mutat, valóban olyan, mintha semmi sem lenne rajtam, csak sajnos rossz értelemben, így én mindig legalább egy fokkal hangsúlyosabb sminket viselek a natúrnál, de a régi füstös fekete mániámmal ellentétben ma már úgy érzem, inkább a Supreme csoportba tartozom. Valószínűleg a képen látható kreációt fogom elkészíteni Karácsonykor is, mert úgy gondolom, se nem túl sok, se nem túl kevés és jól fogja bírni az ünnepi forgatagot.



Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!