Avon Extra Lasting púderalapozó

3:51


Még az őszi újdonságok közt érkezett hozzám egy különlegesen szép alapozó az Avontól, melyet kifejezetten a hűvösebb időszakra szántam. Mivel már jó pár hete beköszöntött a csípős hideg, ideje mesélnem nektek róla, beváltotta-e a termék a hozzá fűzött reményeimet és mennyire sikerült megkedvelnem ezt a nem éppen szokványos formulát.


Nem mehetünk el szó nélkül a lenyűgöző kivitelezés mellett: piros és fekete mániásként számomra szemet gyönyörködtető a csomagolás, nagyon nőies és előkelő, az elején gyakran csak úgy kézbevettem és nézegettem pár pillanatig. A fedél csak a márkanevet és az extra tartósságot hirdeti csinos betűtípusok vegyítésével, ennyi díszítés éppen elég is. A kompakt tartó kinyitva felül egy pontosan megfelelő méretű, lefóliázott tükröt rejt, és természetesen magát az alapozót. Alul pedig, egy felnyitható kis "rekeszben" egy puffni rejlik, amivel felvihetjük a terméket, sőt, napközben meg is igazíthatjuk a sminkünket, hiszen minden a rendelkezésünkre áll.


Bár a képeken sötétebbnek tűnhet, a Nude árnyalat szerepel rajtuk, ami az én nem teljesen hófehér bőrömhöz ilyenkor télen jól illeszkedik, de egy sötétebb/világosabb púderrel bárki korrigálhat rajta, úgymond magához igazíthatja.
Az alapozó nagyon krémes, nevéből kifolyólag viszont felkenve ugyebár némileg púderesre szárad, így gyakorlatilag kiváltunk vele két alapvető kozmetikumot. Először természetesen nem a puffnival próbáltam felvinni, hanem a kedvenc RT alapozó ecsetemmel, de borzasztóan csíkos lett a végeredmény, pedig ez az ecset még a legmakacsabb állagú alapozókat is megszelíditi. Így hát visszatértem a kicsi szivacshoz és a technikán is változtattam: úgy vittem fel, ahogy a cushion termékeket szokás, apróbb, ütögető mozdulatokkal és nagyon szép, egyenletes lett az összkép. Nem is próbálkozom azóta ecsetekkel, nektek is csak szivacsot, vagy puffnit ajánlok hozzá, így lesz a legkönnyebb dolgozni vele és így kapjuk a legtermészetesebb végeredményt.


Fontos kiemelnem, hogy ez az alapozó nem ígér matt hatást, de nem mondanám igazán fényesnek sem a finisht, inkább valahol a kettő között áll, emiatt is választottam őt a téli évszakra. Ilyenkor nem szeretem, ha teljesen matt az arcbőröm, könnyebben ki is szárad és borzasztó élettelen, sokkal jobban kedvelem a félmatt végeredményt, amitől nem csillog a fejem, de nem is szárítja a bőrömet. A biztonság kedvéért én egy leheletnyi púdert mindig teszek még rá, de tényleg csak nagyon keveset.

Tartósságát tekintve megérdemli a hosszantartó jelzőt, ugyanis nagyon jó, gyakorlatilag erős a fedése, ami valóban kitart a nap végéig. A kombinált bőröm kb. 8-10 óra után kezd egy kicsit átfényleni alatta, ilyenkor megyek át rajta ismét egy kis púderrel, de a sebeim, hibáim még mindig nem bukkanak elő és a szárazabb területeim is rejtve maradnak, épp annyira hidratálja a bőrömet, amennyire kell.
Nagyon megszerettem ezt a gyönyörű alapozót, jó választás volt a hidegebb hónapokra, a karácsonyi sminkem alapját is ő fogja adni.

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!