2016 legjei - Bőr - és arcápolók

6:11


Ahogy ígértem, decembertől elindulnak a "visszatekintő posztok" a blogon. A mai bejegyzésben azokat a bőr- és arcápoló termékeket fogom utoljára összesíteni, melyeket a legszívesebben, a leggyakrabban alkalmaztam az év során, netán többször is újravásároltam őket. Ha kíváncsiak vagytok, melyek ezek a kozmetikumok, olvassatok tovább!

Elsőként nem is egy különálló terméket, hanem egy márkát szeretnék megemlíteni, ami nem más, mint a Natics Natural Care. Még tavaly év végén kezdődött a kapcsolatunk, azóta ha nem is az egész kínálatot, de gyakorlatilag minden terméktípust végigprópáltam a gyártótól - a szappanoktól kezdve a lemosókon át a testápolóig-, és nem volt még olyan darab, melyet ne kedveltem volna meg. Állandó állomásozó a fürdőszobámban többek között a Detox lemosó és a hydra-N szérum, de rengeteg egyéb terméket is bemutattam már a blogon. (Detox TESZT, hydra-N TESZT, Mini TESZT, Inca TESZT, Fluid Légére TESZT, Testápolás TESZT)


Idén egy kicsit háttérbe szorultak a fátyolmaszkok a rutinomban és ismét előre törtek a lemosható, tisztító pakolások. Több külföldi verziót is kipróbáltam az év során, a befutó viszont egy magyar termék lett, mégpedig a Pom-Pom natúrkozmetikumok zöld színű, agyagos terméke. A hatékony tisztítás mellett a növényi olajoknak köszönhetően ápolja is a bőrt, nagyon szerethető pakolás, ami hetente egyszer 15 percre mindig ogrévé változtatott. (TESZT)


2016-ban rengeteg szuper magyar céget fedeztem fel, de nem feledkeztem meg a szeretett koreai márkákról sem. A Benton csiga-méh esszenciája akárcsak tavaly, most is listavezető, és bár örökké imádni fogom, az egyre borsosabb ára miatt lassan valószínűleg kénytelen leszek megválni tőle. (TESZT)


Idén is micellás vízzel távolítottam el a sminkemet, több változatot is kipróbáltam, és arra jutottam, hogy magát  a micellás technológiát szeretem, nem kifejezetten egy terméket, így azokat a darabokat láthatjátok a képen, melyeket a hónapok során használtam. (Eucerin TESZT, La Roche-Posay TESZT, Lirene TESZT)


Az év folyamán a C-vitamin bebizonyította, hogy mégis csak helye van az arcápolásomban, rengeteget segített mind a foltjaimon, mind az összképen, valamint a retinol is a nagy visszatérők táborát erősíti, igazság szerint még az AHA-savat is kiütötte a nyeregből, annyira elégedett vagyok vele. (Tindigo TESZT ,  Madre Labs TESZT)


Sokáig felesleges pénzkidobásnak, haszontalan lépésnek tartottam a termálvíz spray használatát, de nyáron rengetegszer felfrissített a La Roche-Posay permete, így már teljesen más szemmel nézek ezekre  a termékekre, és azóta is szívesen fújogatom az arcomra. (TESZT)


Nyáron aktív szemöldöknövesztésbe kezdtem, hiszen a kétezres években voltam tini, amikor a leheletvékony vonal volt  a divat, most pedig kínlódhatok kortársaimmal együtt, hogy valamennyire utolérjem a manapság trendi, vastagabb szemöldököt. Ehhez nyújtott hatalmas segítséget a Realash Brow szemöldöknövesztő szérum, ami három hónapos használat után rendkívül látványos javulást ért el nálam, mostanra kifestve, a hézagokat feltölve már gyakorlatilag normális vastagságú szemöldökkel közlekedem. (TESZT)


Nem egészen ide tartozik, de mindenképp meg szerettem volna említeni az Oral-B elektromos fogkeféjét.  Év elején fogorvosnál jártam, eltávolította a fogkövemet és egy fehérítést is végeztünk, szerintem azelőtt sosem mosolyogtam ennyit, annyira vakító fehér fogakat láttam viszont a tükörben, élvezet volt vörös rúzst viselni. Akkor vettem meg az elektromos fogkefémet is, így azóta nincs egy grammnyi fogkövem sem és a fehér is max. 1 árnyalatot halványult vissza, pedig naponta többször is kávézom, teázom. Aki még nem váltott át a hagyományos fogkeféről, ne habozzon, tegye meg, mert tényleg sokkal jobban jár majd vele.


Ti milyen kozmetikumokat szerettetek nagyon 2016-ban?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!