Önző Karácsonyi Kívánságlista 2016

22:17


Tavaly nagy sikert aratott nálatok a személyes karácsonyi kívánságlistám, ezért idén is összegyűjtöttem néhány kozmetikumot és használati tárgyat, mellyel szívesen találkoznék a fa alatt. Jöjjön egy kis Me Time!

ARCTISZTÍTÓ KÉSZÜLÉK

Ez a cikk idén is felkerült  a listára, sajnos tavaly óta még mindig nem szereztem be, pedig már több verziót is kinéztem.

1. Remington Reval Lux arcápoló csomag: Mybeautytools
2. Philips Visapure kefés arctisztító készülék: Emag
3. Yoso ionos arctisztító: Yoso Beauty
4. Foreo Luna Play szónikus tisztító készülék: Notino



ÜNNEPI ILLATOK

Szerintem egyáltalán nem elcsépelt kozmetikai szetteket ajándékozni, főleg nem ínycsiklandó "karácsonyi" illatokban, és főleg nem egy beauty bloggernek!




RÚZS,RÚZS,RÚZS

A nagy nevektől az ikonikus ajakravalókon át, egészen a kedvező árú válogatásokig, minden jöhet!





OLVASNIVALÓ A TÉLI ESTÉKRE

Mivel már háziasszony vagyok, Fördős Zé új receptjei közül szívesen válogatnék, de jó volna bővíteni a John Grisham gyűjteményemet, valamint a thriller kollekciómat is. 


STATEMENT ÉKSZEREK

Még mindig odavagyok a különleges, nagyméretű nyakláncokért és fülbevalókért.



3. Azték 
4. Kék 



Ti minek örülnétek nagyon Karácsonyra?

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. A Sleek folyékony rúzsait nem ajánlom, nekem a Vino Tinto árnyalat van meg, gyönyörű, de foltosan szárad meg és morzsolódik. Szerintem borzasztó a formulája, én mindenképpen megnéznék egy tesztert a Müllerben. Sajnos amikor én vettem, még nem voltak kint a teszterek... Viszont a Kat Von D rúzsok gyönyörűek *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kár, hogy ezt kellett olvasnom róluk, de köszönöm szépen, hogy figyelmeztettél rá! Hát igen, Kat Von D... csak ne lenne ilyen drága :D

      Törlés

Iratkozz fel!