Decemberi HAUL

3:36


Az ajándékozós időszak a blognak köszönhetően idén elég korán kezdődött nálam, már december elején el kezdtek szállingózni az ünnepi csomagok, meglepetések. Ha kíváncsiak vagytok, mi minden érkezett, illetve miket vásároltam az év utolsó havában, olvassatok tovább!

Legelőször is, volt egy kis keveredés az Avon háza táján, néhány decemberi küldemény véletlenül gazdát cserélt. Ennek köszönhetően először egy sajtócsomagot kaptam, de végül megérkezett a sajátom is, és a cégnél annyira kedvesek voltak, hogy nem csináltak problémát a dologból, karácsonyi ajándékként megtarthattam mindkét dobozt. Így tudtam néhány szépséges ünnepi Avon  kozmetikumból összeállítani nektek a nyereményjátékot, remélem, a nyertes boldogan használja majd a szilveszteri smink elkészítéséhez őket!






Az Ayurvéda, a Szépség és Egészség forrása webshop jóvoltából érkezett egy hagyományos indiai szépségápolási módszereken nyugvó válogatásom, egy tusfürdővel, egy samponnal, egy arckrémmel és egy hajápoló olajjal. Az ayurvédikus gyógyászat, bőrápolás nagyon közel áll hozzám, lényegében erről a témáról írtam a szakdolgozatomat, de erről majd szeretnék egy kicsit bővebben is mesélni nektek.


A Sheila kozmetikumok egy iszonyatosan frappáns, abszolút megnyerő csomagolásban küldött kipróbálásra három natúr szappant, elájultam az aranyos és praktikus fadobozkától, az isteni illatú  termékekre pedig nagyon kíváncsi vagyok. Itt megemlíteném, hogy a hévízi iszaphoz szintén kötődésem van, hosszú tesztre számítsatok.


Sajnos kénytelen voltam vágatni a hajamból, teljesen tönkrement az utóbbi hónapokban, ráadásul nagyon durván hullik is. A probléma orvoslására küldött a Hairburst egy havi adagot a hajápoló kapszulájukból (plusz az Invisible hajgumit is kipróbálhatom), nagyon kíváncsi leszek az eredményre a kúra végeztével.


A Natics céggel egy éves együttműködésünket ünnepeljük, ennek örömére rendeltem egyet a megújult Inca arckrémből, aminek a korábbi változatát is nagyon szerettem és egy alapvető termékem is helyet kapott a csomagban, mégpedig a Detox lemosó 100 ml-es változatának személyében.


Megjelenése óta vágytam a Sleek Goodnight Sweetheart limitált palettájára, végre megvettem hát magamnak Karácsonyra. Mivel az óvári Müllerben nem találtam meg, a Make Up Plaza boltjából rendeltem meg, persze így hozzájött még egy vörös, matt Aura rúzs, egy Makeup Revolution szemöldök készlet és választhattam egy ajándék mono Paese szemhéjpúdert is.


Addig-addig kísértett a másik közismert sminkwebshop, a Pink Panda nagy akciója, amíg be nem adtam a derekam: a Jessup 8 darabos szuperelegáns, kabuki ecsetkészlete és egy Freedom vörös rúzs kollekció lett az eredmény.



Végre én is kipróbálok egy tusolóhabot, a választásom a Balea pillecukros termékére esett, egyelőre nagyon tetszik az illata.


Az utolsó pillanatban még beszereztem a jövő évi határidőnaplómat is. Évek óta a Secret Calendar márkától választom meg a tervezőmet, számomra ez a méret és ez a kialakítás vált be, ráadásul mindig nagyon szép borítók közül szemezgethetek.


Természetesen minden családtagomnak, szerettemnek vettem Karácsonyra ajándékot, bár van köztük néhány jó ötlet, amit szívesen megosztanék veletek, legyen csak meglepetés az érintettek számára.

A decemberi haul másik fele még úton van, legjobb esetben már Magyarországon kering a posta útvesztőjében, de megérzésem szerint még a két ünnep közt sem fogom kézhez kapni a csomagjaimat, inkább már csak januárban örülhetek nekik, ezért úgy döntöttem, a "maradékot" egy Karácsonyi Haul néven futó bejegyzésben mutatom majd meg nektek.
Személy szerint azt javaslom, ebben a 2-3 napban már senki ne rendeljen webshopról ajándékot, főleg olyat ne, amelyet a Magyar Posta futárszolgálata szállít ki, mert sajnos szinte biztosan nem fogja tudni a fa alá tenni.

Hozzátok minden csomag odaért időben? Mivel leptétek meg magatokat?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!