Luxus Karácsonyi Smink

10:16


Már akkor tudtam, hogy az Avon új Luxe palettájával fogom elkészíteni a karácsonyi sminkemet, amikor megpillantottam a decemberi katalógusban. Ha kíváncsiak vagytok, hogy készítettem  ünnepien meleg tekintetet a kék szememhez, olvassatok tovább!



Már jó néhány képet megosztottam veletek az új Luxe palettáról, amely két színösszeállításban jelent meg a decemberi Avon katalógusban. Kivételesen nem a smokey szettet választottam, a magyarázat pedig roppant egyszerű: csodálatosak ezek a sötét rózsás, burgundi árnyalatok, könnyedén lenyomták a klasszikus füstös színeket, melyeket máskor nem szívesen cserélnék le. Na de Karácsony van, különleges napra pedig különleges smink dukál!


A Luxe Golden Smokes paletta megérdemelten kapta nevét, hiszen már a papírdoboz, melybe a legtöbb Avon termék bújtatva van is ragyogó, fekete-arany borítást kapott. Erre rátesz még egy lapáttal a nehéz, jól záródó, megfelelő méretű tükröt és applikátort is tartalmazó szikrázó arany dobozka, melyben öt rózsaszínes-lilás, csillogó, por állagú szemfesték kapott helyet.


Érdekes megoldás, de a paletta oldaldról nyitható, így tárja fel előttünk kincseit. Az öt darab festék sajnos nincs elnevezve, vagy színkódolva, ezért bátorkodtam magam felszámozni és jellemezni őket néhány szóval:


1. Mély barnás-lilás, erőteljes árnyalat, alapvető eleme a füstös sminknek

2. Lazacszín narancssárga felhanggal, a belső szemzugban tudom elképzelni

3. Nude homokszín, kötelező a smink alapjához és világosításhoz

4. Világos lilás-barna, akár a hétköznapokra is

5. A kedvencem, az arnyabarna árnyalat erős burgundi vonallal, ő a leghangsúlyosabb szereplő

Mindegyik árnyalat arany csillámokkal van teleszórva, ez adja a ragyogó finisht és az ünnepi hangulatot.

A swatchokat ne kérdezzétek, miért, de nem sikerült sorrendben felvinnem, a számozás viszont a fenti listának megfelelően történt:


A minták bázis nélkül készültek, amint látható, a 3. alapszínt kivéve mindegyik nagyon erős, jól kiadja így is az intenzitását, az arany csillámok pedig csak úgy szikráznak.

Idén Karácsony első napján tartottuk a nagy családi összejövetelt, ezen alkalomból egy egyszerű, sötétkék ruhát és hangsúlyos nyakláncot terveztem viselni, ehhez igazítottam volna a sminkemet is. A munkahelyünk aztán közbeszólt, vissza kellett utaznunk, így lemaradtunk az ebédről és már kora délután itthon voltam.
A palettát viszont mindenképp fel szerettem volna avatni, így mégiscsak elkészült a tervezett ünnepi smink, igaz, csak a főzés, majd az autózás örömére...
Az alapozás és a szemhéjfesték bázis felvitele után a 3. nude árnyalattal adtam alapot a továbbiaknak, a 4. színnel vittem bele életet, a nagy kedvenccel, az 5. számú burgundival kihangsúlyoztam a tekintetemet, majd az 1-vel elsatíroztam az éles vonalakat és enyhítettem egy kicsit a bordó dominanciáján. Így készítettem el a képen látható, csillogó füstös, aranylóan meleg sminket. A 2. versenyző ezúttal kimaradt a játékból, most nem tudtam volna megfelelően beilleszteni az összképbe.
A kész smink korántsem csillámlik annyira és amint látjátok, badhairday is volt, de én elégedett vagyok a végeredménnyel.







Arc: Avon Ideal Flawless púderalapozó Nude árnyalat
        Etude House Big Cover Concealer
        Sleek Blush Pixie Pink árnyalat
        Aritaum Magic Contour
        Milani trió púder

Szemek:  Etude House Eyeshadow Base
               Avon Luxe Golden Smokes paletta
               Maybelline Master Precise szemhéjtus
               W7 szempillaspirál

Ajkak: Avon perdect Reds Red árnyalat

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!