Elfogytak! Újravenném? #12

1:12


Számomra most elég nagy adag gyűlt össze az üres flakonokból, nyáron valamiért mindig észrevehetően több mindent használok el. A mai válogatásban lesznek vegyesen bőr-és testápolók, valamint néhány sminktermék is.



Mint mindig, arcápolóké az elsőbbség! Azon is belül kezdjük a sort két tisztító termékkel: a Garnier rózsaszín micellás vize közkedvelt sminklemosó, én is nagyon szeretem, nem folyamatosan, de gyakran újravásárolom. Legutóbb egyébként a sminktermékeimet tisztítottam, frissítettem fel vele, arra is tökéletes volt. A The Face Shop chia magos habzó lemosója már korántsem vált be ennyire, csúnya az INCI, szárítja  a bőrt, pedig a nagy, pumpás kiszerelés nagyon ígéretes volt, de nem tudtam teljesen elhasználni, így ez egy határozottan nem újravevős kozmetikum.



Van itt néhány pakolás és maszk is, különböző formában. Az Estrea bőrradírját nagyon szerettem, olykor jó volt egy kíméletes, de hatékony fizikai peelinget bevetni. A Cyclax levendulás lemosható maszkot egy darabig szerettem, de aztán már nem tisztított eléggé, így nem vásárolnám újra. A JimJams lehúzható maszkja már nagyon régóta a fiókban pihen, mivel nem szeretem ezt a terméktípust, nem tudok róla véleményt mondani, de ideje kidobni, mert már rég lejárt a szavatossága.



Az Etude House nagyon jó, olcsó és változatos fátyolmaszkokat gyárt, ez épp gyöngykivonatot tartalmaz és az egységesebb, szebb bőrképért dolgozik. A Kosé hatalmas, C-vitaminos fátyolmaszk doboza már régi darab, néhány kivételével mind elhasználtam, nagyon szerettem, de több értelme van megvásárolni annak, akinek legalább hetente egyszer van ideje feltenni egyet, nekem sajnos az utóbbi fél évben gyakran kiment a fejemből, vagy nem volt hozzá energiám, ezért az utolsókat már nem mertem használni.


Elfogyott két fényvédős termék is: a Bioré mattító fényvédője egészen szerethető volt, primerként látványosan jól működött. A Magister Products BB kollegén kréme két hét híján egész nyáron elkísért, tehát gazdaságos volt, emellett pedig tényleg nagyon szépen egységesítette a bőrömet, a legtöbbször csak ezt, egy kis korrektort, valamint némi púdert tettem fel, mégis elegendőnek éreztem, főleg a hőségben. Jövő nyárra mindkettő újravevős!


Van még három tusfürdő is, bár természetesen ennél több fogy, csak hajlamos vagyok reflexszerűen kidobni a flakonokat. Legtöbbször Isana tusfürdőket használok, olcsók, finom az illatuk és ezer féle verzióban kaphatóak, a képen szereplő darab némi radírozó hatással is bírt és ápoló olajok is kerültek bele, kifejezetten jó volt vele tusolni. Az Abura sportolóknak készített Contact krémtusfürdője egy igazán különleges darab, imádtuk használni a párommal, egy hosszú munkanap után nagyon jót tett a lábunknak a hűsítő mentol, aki szintén állómunkát végez, annak feltétlenül ajánlom! A natúr rajongók pedig a Sofia Michelle Aloe verás tusfürdőjébe fognak beleszeretni, ami SLS-mentes, nyáron nagyon frissítő és utazáshoz tökéletes méretű.


Két dezodor is kiürült, az egyik egy klasszikus Fa illat, amit a mindennapokon fújogattam el, általában tőlük választok valamit erre a célra, mert nagyméretűek, olcsók és sokféle illatban kaphatóak. A Perspirex mini izzadásgátló elegáns alkalmakkor, vagy hosszú, rohangálós napokon lehet életmentő, mert tényleg nem enged utat a kellemetlen foltoknak, emiatt biztosan lesz egy belőle nálam jövőre is, a hétköznapokon viszont nem szabad túlzásba vinni a használatát.


A kedvenc balzsamomból is kiürült egy újabb flakon, már sokszor dícsértem a Garnier rizskivonatos hajápolóját, ami nagyon-nagyon puhává, selymessé teszi a hajat, miközben nem nehezíti el. A következő kuponnapokig be vagyok tárazva belőle, majd akkor jöhet az újabb adag.


Végezetül van még néhány dekorkozmetikum is a listán: az Artdeco és a Pupa remek szemceruzákat gyárt, de annyira ritkán használok ilyesmit (szinte csak tust), hogy már túl régóta tartogattam őket a fiókban, menniük kell. A Missha 4D szempillaspiráltól többet vártam, alig fogta be a festék a pillákat, így ez nem nyert. Az Avon olajos spriálja szintén nem lett kedvenc, nem dolgozott túl látványosan és néhány óra után sajnos pergett a festék is,a csomagolás viszont gyönyörű. 
A sor zárásaként pedig említsünk megy egy pixiboxos parfümmintát is: a Bulgari Aqua illata számomra túl hagyományos, kifejezetten tömény, öreges illat, így csak kipróbálás szintjén használtam egyszer, ideje megválni tőle is.

Kapcsolódó tesztek, bejegyzések:

 

Ti milyen termékeket használtatok el az utóbbi időben?


Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!