2 Éves Az Everyday Pleasures Blog - Mit Adott Nekem a Blogolás? + Blogszülinapi Nyereményjáték

0:20


Bizony, két éve, augusztus 19-én nyomtam rá remegő kézzel a "közzététel" gombra és indítottam útjára a saját, szépségápolással foglalkozó blogomat. Azóta rengeteg minden történt, voltak jó és rossz időszakok, nagy változások, így az évforduló alkalmából arra gondoltam, röviden megosztanék veletek néhány személyes gondolatot az elmúlt két év történéseiről, valamint arról, mit is jelent számomra ez a hobbi.


Az első év nehézségeiről már a tavalyi szülinap alkalmából meséltem nektek, borzasztóan pici gyerekcipőben járt még akkor az egész, bár szorgalmasan gyártottam a tartalmakat, a technikai háttérrel még igencsak ismerkedő stádiumban voltam. Az áttörést egyértelműen az első partneri együttműködésem jelentette, onnantól kezdve már csak felfelé vezetett az út.
Szép lassan érkezni kezdtek a megkeresések, elindult néhány új kapcsolat, és szerencsés vagyok, ugyanis többükből lényegében baráti viszony alakult ki, gyakran csak azért keressük egymást a kapcsolattartókkal, tulajdonosokkal, hogy megkérdezzük, "Hogy vagy?", netán meséljünk egy kicsit a dolgaink jelenlegi állásáról, jövőbeni elképzeléseinkről.

A fellendülés árnyoldala is gyakran megmutatkozott sajnos, jó pár számonkérő, hitetlenkedő levelet kaptam más, szintén kezdő bloggertől, miszerint mégis hogy lehet az, hogy én ennyi mindent kapok, amikor még kb. 500-an sem lájkolnak Facebookon, mire fel vagyok én ilyen helyzetben, mit tudok én, amit ők nem?! Nos, ezek a megjegyzések nagyon tudnak fájni, hiszen nem érzem úgy, hogy a semmiért kapok csomagokat, nagyon is sok időt és energiát fordítok a blogra. Hiszem, hogy az írásmódom, a stílusom az, ami megfogja mind az olvasót, mind pedig a velem együttműködő céget, de emellett a blog külsején, illetve a fotók minőségén is jelentősen javítottam. Mostanra az oldal egy olyan felületté vált, mellyel be mernék nevezni bloggerversenyekre, ezt időközben meg is tettem, "Az év felfedezettje" kategóriában jelentkeztem a Cosmopolitan Blogger Day versenyére, úgy érzem, idén már jelentősen nagyobb eséllyel, mint tavaly. Természetesen mindig van hová fejlődni, mindig lesz mit alakítani az oldalon, de egyelőre szerintem élvezhető, áttekinthető és változatos a blog.


Az ajándékokra visszatérve, habár egy kis bloghoz képest viszonylag tényleg sok küldemény érkezik kipróbálásra, ezt egy percig sem veszem természetesnek, magától értetődőnek. A mai napig minden alkalommal félrehajítok mindent a kezemből és nekiesek a kicsomagolásnak, minden egyes doboznak úgy örülök, mintha az volna az első PR-csomagom. Megbecsülöm azt, amit elértem, de nem pihenek meg, teszek azért, hogy ez így is maradjon, netán még előrébb jussak.

Hogy mért nem sikerül ez minden kezdő bloggernek? Véleményem szerint gyakran nem a tartalom, vagy a minőség a kifogásolható. Egyszerűen túlságosan sokan vagyunk már ezen a területen, emiatt pedig borzasztóan nehéz érvényesülni, felhívni magunkra a figyelmet. Jó néhány régi, nagy bloggernek félre kellene már állnia, mert rengetegen csak a kötelező marketing köröket futják már le, egyébként pedig hetekig, sőt, hónapokig rá sem néznek a blogra, abszolút nem közölnek új bejegyzéseket. Nem ők érdemelnék már a meghívásokat sajtótájékoztatókra, nem nekik kellene már az estélyeken résztvenni és nem nekik kellene kapniuk már a hatalmas, drága ajándékcsomagokat. Annak idején biztosan megdolgoztak a népszerűségért, de én úgy gondolom, a jelenben is munkálkodni kellene azért, hogy megtarthassák a több ezer követőt és a velük járó kiváltságokat. Természetesen tisztelet a kivételnek, aki pl. két gyerek mellett sem hagyta cserben a követőit, de nagyon remélem, hogy előbb-utóbb a nagy cégek is rájönnek erre, és teret kap az új generáció, lehetőséget kapnak a kisebb blogok, mert rengetegen megérdemelnénk a figyelmet.

Én azt hiszem, bárhogy is fejlődik majd a blog, és bármennyire is számít már most egy második munkahelynek, sosem fogok megélni belőle, de igazság szerint, nem is tudom elképzelni, hogy ne legyen polgári foglalkozásom, így ezzel nincs is baj. Számomra épp elég nagy ajándék, hogy újdonságokat próbálhatok ki és mutathatok be, netán nektek is tudok ajándékozni egy-egy terméket.  Rengeteget tanultam és tanulok folyamatosan a bőrápolásról, számtalan szuper márkát fedeztem fel, amit más körülmények között talán elkerültem volna, nem utolsó sorban pedig szívet melengető emberi megnyilvánulásokat kapok napi szinten, amitől úgy érzem, ha messze is, de vannak barátaim, vannak, akiket érdekel, amit csinálok, akiket érdekelnek a meglátásaim, az pedig külön elismerés, hogy más, régebb óta a pályán lévő bloggerek is követnek, esetenként hivatkoznak is rám, illetve, hogy a gyártók számára is fontos a véleményezésem.

És hogy mi várható a jövőben, merre halad majd a blog? Nagyon szeretnék már letelepedni, szeretnék a saját lakásomban, a saját holmim közt élni és alkotni. Következésképp rövid távon belül szóba kell kerülnie a családalapításnak, ez a kettő pedig elsődleges helyet élvez majd, így szinte biztosan ritkulni fognak a bejegyzések, hiszen a költségvetést és a szabadidőt eléggé megterheli egy új élet megalapozása. De eszem ágában sincs feladni azt, amibe már ennyi mindent belefektettem, sőt, esélyét látom a videózás elkezdésének, ami már régóta tervben van és a még inkább minőségi munka végzésének, hiszen szép, a célra kialakított környezetben csak jó dolgok születhetnek.


Végezetül pedig, nem tudom elégszer megköszönni Nektek, az olvasóimnak, hogy velem vagytok és követitek az írásaimat, valamint együttműködő partnereimnek, hogy bizalmat szavaznak nekem és lehetőséget nyújtanak sok-sok izgalmas termék kipróbálására, hozzájárulva így a blog fejlődéséhez. Köszönöm!

A legjobb rész pedig csak most jön:


Az évforduló megünnepléseként egy BLOGSZÜLINAPI NYEREMÉNYJÁTÉK vár titeket a Facebook oldalamon, ahol két különböző ajándékcsomagért jelentkezhettek! 1000 Facebook lájknál sorsolok, hívjatok meg minél több barátnőt!


Ez is érdekelhet

4 megjegyzés

  1. Nagyon nagyon Boldog Születésnapot. És még sokat. ❤☺
    Nagyon köszönjük a lehetőséget. Mindkettő csomi nagyon szuper. De engem a 2. Fogott meg ☺
    Köszönjük mégegyszer. Puszi 😘

    VálaszTörlés
  2. Boodog Születésnapot kívánunk! :-) ❤️❤️❤️
    natics.hu
    Oláh Róbert

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!