Nagora Manufaktúra Lemosó Problémás Bőrre

0:12


Még tavasszal kaptam kipróbálásra két, bevezetés előtt áll újdonságot a Nagora Manufaktúrától. Most, hogy már hivatalosan is elérhetőek a webshopban, szeretném megosztani róluk a tapasztalataimat. A mai bejegyzés főszereplője a Rózsaliget arclemosó gél lesz.

Bár az új termékcsalád a 30 év feletti korosztálynak készült, sajnos már én is közelebb vagyok a harminchoz, mint  a húszhoz, így szívesen próbáltam ki a kozmetikumokat, főleg, mivel a korcsoport mellett a problémás bőrűekre is ugyanúgy fókuszálnak.


A meglehetősen nagy kiszerelésű, 100 ml-es lemosó a lehető legpraktikusabb és leghigiénikusabb csomagolást, azaz pumpás flakont kapott, könnyen adagolható. A borítás szerintem nagyon szépre, elegánsra sikerült, a lila-fekete kombináció számomra valahogy az érettséget és a kifinomultságot is szimbolizálja.

Maga a gél imádnivalóan halvány rózsaszín, ezt annak köszönheti, hogy ízig-vérig rózsa,ugyanis  három különböző rózsafaj jótékony ereje került bele. A damaszkuszi rózsa kiválóan tonizál, a vadrózsa gyulladáscsökkentő, a hibiszkusz pedig enyhe hámlasztó, mellesleg a lemosó az utóbbinak köszönheti varázslatos illatát, ami engem egyébként inkább a bodzavirágra emlékeztet, de sebaj, hiszen élek-halok ezért az illatért, imádtam, amikor használat közben körüllengett, miközben egyáltalán nem irritált.


Amellett, hogy nagyon gyengéden, de mégis hatékonyan tisztít, valóban visszafogja a bőr átzsírosodását is, ami a tavaszi-nyári időszakban igencsak komoly probléma vegyes, vagy zsíros típusúak esetében. A rózsakivonatok mellett segít a gyulladásgátló kamilla, a pH-értéket kiegyenlítő citromfűvíz, valamint a jól ismert faggyúszabályozó csipkebogyó olaj. Az apró cukortenzidek ügyesen leradírozzák az elhalt hámsejteket, de annyira kíméletesen, hogy nyugodtan használhatjuk reggeli és esti arctisztítóként is.


Személy szerint nagyon megszerettem a Nagora újdonságát, imádtam használni és látványosan jobb állapotba került tőle a bőröm, nagyon hiányzik is, amióta elfogyott, ráadásul kedvet kaptam más, rózsaalapú krémek kipróbálásához is. Az első, de biztosan nem az utolsó termékem volt a magyar márkától, ami egyébként 100 %-ig natúr kozmetikumokat gyárt, melyek nem tartalmaznak kőolajszármazékokat, parabéneket, mesterséges tartósítószereket / illatanyagokat és szilikont sem.

A Rózsaliget arclemosót megtaláljátok a webshopban: http://nagoramanufaktura.hu/Rozsaliget-arclemoso-gel-100-ml#page_artdet_tabs

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!