Homemas - Téli illatok a fürdőszobában

6:06



A mai bejegyzésben néhány olyan kozmetikumot mutatok, melyek különböző márkák karácsonyi kollekciójából valók és melyek fűszeresen édes illatával melegséges ünnepi hangulatot teremthetünk a fürdőszobánkban, miközben kint hó fedi a tájat és uralkodik a zimankó.

Mindig is imádtam egy nagy kád forró vízben ejtőzni, hegyeket teremteni a tusfürdő habjából és közben lazítani. Jó néhány éve már csak tusolónk van, de akinél van fürdőkád is, az kiélvezheti a fürdőbombákkal való relaxálás különleges élményét. A Bomb kínálatában például mindig vannak cuki, karácsonyi figurás sütik és bombák, változatos, téli illatkeverékkel.


Sokan szeretnek gyertyát égetni a kád peremén, tényleg hangulatos, megnyugtató tud lenni a pislákoló kis fény, miközben átmelegedünk. A drága amerikai márkákra jó alternatívák lehetnek az F&F Home viaszai, melyek minden évben karácsonyi illatokban is kikerülnek az áruház polcaira. A Sparkling Snow fantázianevű darab engem például a hókiflire emlékeztet.


Zuhany esetén nagyon szeretem a krémtusfürdőket, ezek télen egy fokkal jobban hidratálnak, de a gélállagúak közt is találunk pár finomságot: vaníliaimádóknak remek választás a The Body Shop Vanilla Chai termékcsalád, a Frosted Cranberry pedig isteni bogyós gyümölcsillattal ajándékoz meg bennünket.


Cukiság terén az Avon évek óta megjelenő pingvinpárja viszi a prímet, idén az én polcomon a fahéjas-almás illatú pingvinlány csücsül.


2017-ben mondhatni ráfüggtem a fizikai peelingekre és mivel zömében állómunkát végzek, a lábaim állapotával is sokat foglalkozom, így gyakran leradírozom a  sarkamat is, hogy megelőzzem a bőrkeményedést, idén télen ezt az Avon isteni, barnacukros vaníliás termékével teszem meg.


Lábak után következhetnek a kezek. Karácsonyi kézkrémből idén szerintem több, mint bőséges a választék a boltok polcain, én a Yamuna új, Mesés Karácsony kollekciójából választottam ki az enyémet, aminek kifejezetten almás pite illata van - véletlen, hogy ez az egyik kedvenc sütim is?



Ti milyen illatokat szerettek idén télen?

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

Iratkozz fel!