Elfogytak! Újravenném? #2 - Téli kiadás

0:52



Ismét elkopott néhány kozmetikum, ideje sorra venni, mennyire szerettem és mennyire ajánlom őket.

A szürkével kiemelt terméknevekre kattintva eljuttok a részletes bemutatójukhoz.
 
Szerettem az Aromax micellás vizét, bár nem tudom kiemelkedő, de egyáltalán nem rossz sminklemosó. 

Sajnálom a COLO Skincare szalicilsavas tonikját is, egy kicsit visszakerült vele a rutinomba a BHA és összességében is szuper magyar toniknak tartom. Ugyancsak jókat tudtam mondani a hozzátartozó lemosóról, problémás bőrre kifejezetten ajánlom.



 A prágai utunk alatt használtam a Natics Detox lemosójának egy mini kiszerelését, arra a pár napra épp elég volt reggel-este, és kiváló összetevőinek hála nem viselte meg  a bőrömet a külföldön való tartózkodás.

A flakon végére kitapasztaltam az ikonikus Bioderma H2O micellás vizet, és igen, én is csak nagyon-nagyon pozitívan tudok róla nyilatkozni, valóban más, mint a többi hasonló termék.

Kiürítettem a Blanche szőlőmagolajos hidratálóját, ami a téli hónapokban szuper arckrémnek bizonyult  a kombinált bőrömre, tavaszra viszont inkább száraz bőrűeknek javasolnám.

A márkánál maradva, vérzik a szívem, mert elfogyott az Epermagos agyagos arcradírom is, ezt minél hamarabb újra kell vásárolnom, nagyon szuper alternatíva, ha kíméletes fizikai peelinget kerestek (én néha arclemosóként vetettem be, úgy is remek).

Ezredik üveggel fogyott el a Benton csiga-méh esszencia, nem tudok semmi újat írni róla, még mindig világklasszis.


El kell búcsúznom a Herbarting Vitalizáló szérumtól is, pedig nagy szerelem volt  a miénk, biztos vagyok benne, hogy nagy része volt abban, hogy ezen a télen megúszta az arcom hámlás és durva kiszáradás nélkül.

A The Ordinary márkától egyre több mindent próbálok ki, a retinolos krémet már ismeritek korábbi posztjaimról, annak ellenére, hogy irtó lassú a felszívódása, imádom, a hialuronos krém viszont nekem egy kicsit gyenge volt, bármelyik alap hidratálóm ugyanezt tudja nyújtani.


 
A végére már kifjezetten utáltam a The Face Shop fényvédőjét, kukacosodott rajta a smink, hámlott tőle a bőröm, így nem használtam el teljesen.

Jó volt viszont a La Roche-Posay Cicaplast kézkrém, bár akkora mennyiség, hogy szintén nem fogyott el a lejárat előtt.

A Bioderma SOS Atoderm spray teljesen meggyógyította a párom hasán lévő száraz, viszkető területet, nagyon-nagy szeretettel ajánlom hasonló problémára!

Kiürült a Bulgarian Rose hajápoló kis üvegcséje is, róla még adós vagyok egy beszámolóval, de röviden elmondhatom, hogy jó kis szérum, szerettem használni.


Aktívan kenegetem a szemkörnyékápolókat is, most épp a Natics hialuronos széruma a Phi kozmetikum Hidratalia kréme volt a soros, az első termékem volt  a márkától, de biztosan nem az utolsó.


Sajnos az utolsó cseppig elkentem az Elizavecca habzómaszkomat, amit kifejezetten imádtam, hiszen nagyon jól tisztította  a pórusaimat, na és persze az élmény sem volt utolsó, amit használat közben nyújtott.

Maszk kategóriában elfogyott még a L'Oreal Pure Clay is, amit a végére sem szerettem meg teljes mértékben az elég jelentős szárító utóérzete miatt, de kár lenne tagadni, hogy rendszeresen használva rendesen kipucolta a bőrömet.


Fogynak a kávés testradírok is, a kezdődő narancsbőrömre aktívan  dörzsöltem a Blanche és a Mark verzióját is, mindkettő kiváló a célra és egyébként is különleges fürdőélményt nyújt a durva őrleménnyel való radírozás.

A sminktermékek ismét nagyon nehezen akarnak elkopni, ebben a válogatásban is csak egy  Catrice Glam&Doll spirált tudok megemlíteni, ami nem volt kiemelkedő, de a hétköznapokon azért tette a dolgát.


Végül, meg kell említenem, hogy végigcsináltam a 10 alkalmas fogfehérítő kúrát a SmileOn szettjével, aminek eredményeképp három árnyalatot világosodtak a fogaim, szóval szerintem abszolút megéri kipróbálni.


 Ti is ilyen sok mindent használtatok el a téli hónapok alatt?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!