Áprilisi kedvencek

7:34



A mai posztban az aktuális kedvenceimet sorakoztatom fel.

A Natics C20 széruma az egyik legizgalmasabb tavaszi újdonság, ha hatékony, de nem brutálisan erős folthalványítót, pattanáskezelőt keresel, ez lesz a te terméked. ITT írtam róla bővebben.

Februári szerzemény, de mostanra jutottam el odáig, hogy tudok véleményt mondani egy másik Natics készítményről. A Pure by Pixibox számára készített limitált kiadású hialuronsavas szérum 4 % hozzáadott PHA-t tartalmaz, egyre jobban szeretem ezt a hámlasztót, nagyon jó alternatíva az AHA savra, kicsit gyengédebb, de pont emiatt használható akár napi szinten is. ITT írtam róla korábban, de hamarosan bemutatom kicsit közelebbről is.


Az első benyomásaim alapján nem gondoltam volna, hogy felkerül bármelyik termék is a listára a L'Occitane x Festy utazó szettből, de a hidratáló esszenciát nagyon megszerette a bőröm, annak ellenére is, hogy tele van illatanyaggal. A krém és a gél még durvább, az konkrétan nem csak a bőrömet, hanem a szememet is csípi, pedig nekem nem szokott ilyesmivel problémám lenni. Az esszencia illatának erőssége viszont még pont elmegy, nagyon szépen enyhíti a vízhiányt, ráadásul tovább kitart ez a pici mennyiség, mint elsőre gondoltam. A szettet ITT tudjátok megnézni.

A Bioderma Hydrabio gélkrémmel sokkal egyszerűbb a helyzet, pár hét használat után már egyértelmű volt, hogy a legjobb alapkrémek táborát fogja erősíteni, tipikusan olyan kozmetikum, amiből kell, hogy mindig legyen a fiókomban: szuperkönnyű, pillanatok alatt beszívódó gél, pont annyira hidratál, amennyire kell, imádom a csomagolását, szerintem az egyik legjobb Bioderma termék, amiről muszáj lesz egy köszönőposztot írnom.


Régen is tudtam, hogy a Magister Products hajápolói zseniálisak, de a Brownie Baby balzsam egyszerűen szenzációs! Engem abszolút a kókuszkockára emlékeztet, amit imádok, bele tudnék fulladni a sütibe, az pedig, hogy a hajamnak két napig ilyen isteni illata van, övön aluli! Mellete pedig természetesen nagyon puha, és könnyen kifésülhető lesz a hajam, ez egy nagyon jó kis krémbalzsam.


Több regényt is olvastam a hónap folyamán, volt ami nagyon tetszett, volt, ami kevésbé, de a kedvencem talán Teresa Driscoll Rajtad a szemem című kötete volt. Az utolsó 10 oldalig halvány sejtelmem sem volt, ki lehet a gyilkos, igaz, emiatt egy picit kidolgozatlannak tartom a karakterét, de a végére nagyon szépen összefutnak a szálak, rendesen leesik a tantusz.


Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!