Légy naprakész a Biodermával!

10:43


A nagyon frappáns szójáték után térjünk át egy komoly témára, ami bár eddig nem kapott túl nagy hangsúlyt a blogon, szép csendben a mindennapi életemben annál fontosabbá vált. Nem másról van szó, mint az igencsak kényes fényvédelemről, amivel nagyon nehezen barátkoztam meg, ezért is örülök nagyon, hogy rögtön két olyan napozóterméket tudok mutatni nektek, amelyek megváltoztatták a szemléletemet és a hozzáállásomat az efféle kozmetikumokkal kapcsolatban.

A Bioderma termékei nagyjából fél éve lopták és biztosították be magukat a rutinomba, lassan minden szegmenst kipróbálok a márkától. A nem túl pozitív tapasztalatok után, amit egyéb (főképp ázsiai) krémek eredményeztek, idén már a fényvédelmet is rájuk bíztam, és érdekes módon, rögtön az első próbálkozásomat siker koronázta, pedig az arcra való krémeket egyáltalán nem könnyű eltalálni.

A kínálatban fellelhető ugyanis a Photoderm család tagjaként egy irtó praktikus és jól mutató termék, mégpedig a Max komapkt púder  SPF 50+, ami tényleg olyan, mint egy klasszikus értelemben vett púder. Jól záródó tartó, tükör, szivacs, minden megvan, ami ahhoz kellhet, hogy napközben gond nélkül újrakenjük a fényvédőt az arcunkon, a különbség csak annyi, hogy por állag helyett természetesen egy nagyon könnyű, selymes krém rejlik benne.

 
Szerencsénkre a termék alapból színezett és két árnyalatból is választhatunk: világos, illetve közép tónus is a rendelkezésünkre áll. Én először az utóbbit választottam, mert arra számítottam, hogy gyorsabban váltok át  a nyári színemre, de egy kicsit elszámoltam magam, így ez jelenleg még egy picit sötét nekem. A világos tónus viszont épp tökéletes, a sötétet addig eltettem a nyári hónapokra.


Maga a krém nagyon könnyű, selymes érzetet biztosít a bőrön, anélkül, hogy zsírosítaná azt. Csak ásványi (fizikai) fényvédőket tartalmaz, így érzékeny bőrűek is használhatják. Víz-és izzadásálló, a smink szépen vihető fel rá, bár jobb napokon, amikor mondjuk tényleg csak a keresztlánykámhoz megyek homokozni, elég önmagában egy kis korrektorral kiegészítve, mert a színezett krém némiképp egységesíti is a bőrt. Nem csak parabénmentes és hipoallergén, de illatanyagot sem tartalmaz. Az első olyan fényvédő, amit tényleg minden fintorgás nélkül kenek fel az arcomra nap mint nap!


A márka újdonsága, a Brume Solaire SPF 30 fényvédő testpermet szintén megérdemel néhány dicsérő mondatot. Aki sokat van a napon és rendszeresen újra szokta kenni magát, szerintem sokkal jobban értékel egy spray kiszerelést, amivel pár másodperc alatt letudja a dolgot, mint egy nagy flakont, amiből folyik ezerfelé a krém, vagy az olaj. Testre és arcra egyaránt használható, bár illatosított, így az utóbbit én nem erőltetem (arra ott a klassz kis púder). Karokra, lábakra, mellkasra viszont nagyon is jó, bár kifújáskor egy picit olajosnak érződik a színtelen permet, pillanatok alatt eltűnik a bőrben, mindenféle ragacsos utóérzet nélkül, vagyis egyáltalán nincs szó a napozótermékektől megszokott, hosszantartó, ragadós-olajos tapintásról. Én kirándulásokra, bringázásokra viszem majd magammal, a hátizsákban kényelmesen elfér, gyorsan és könnyen használható, a  strandra pedig meghagyom a klasszik flakonos krémeket.




A Brume Solaire testpermetet itt találod:http://www.bioderma.hu/termekeink/photoderm/brume-solaire-spf-30

Ezúton is még egyszer köszönöm a Biodermának, hogy rendelkezésemre bocsátotta a  posztban szereplő fényvédő termékeket.

Kinga

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. Ez a púder kiszerelés nagyon izgatja a fantáziámat, szerintem benevezek egyre. Illetve nagy kedvencem még a LEB fényvédő, tavaly azt használtam testre, nagyon bejött.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viki, tényleg próbáld ki, nekem megváltás volt a klasszikus krémekhez képest!

      Törlés

Iratkozz fel!