Mi van a kirándulós neszeszeremben? - Irány a Plitvicei-tavak!

4:10


Nagyon szeretitek, amikor megmutatom, milyen kozmetikumokat viszek magammal egy-egy nyaralás alkalmával, ezért úgy gondoltam, ma megnézzük együtt, mit pakolok be egy egynapos kirándulás esetén, hiszen ilyenkor is jól jön, ha van az embernél néhány megmentő apróság.

A hétvégén ellátogatunk a világörökség részét képező Plitvicei-tavakhoz Horvátországba egy szervezett út keretein belül. Szó szerint egy egész napot igénybe fog venni a kiruccanás, ugyanis hajnali 3-kor indulunk és valamikor a késő éjszakai órákban fogunk hazaérni. Nyilván megpróbálok hajnalban embert faragni magamból, de a több órás, hosszú buszút és a hatalmas nemzeti park bejárása biztosan nyomot fog hagyni az arcomon és hát én sajnos az a fajta lány vagyok, aki még erősen korlátozott körülmények közt is igyekszik adni a megjelenenésére. Természetesen nem egy full sminkre gondolok, de azért ilyenkor sem kell kilátszódnia az összes sebemnek, vagy elkenődnie a szemfestékemnek, így azért pár dolgot be fogok pakolni egy kisebb méretű neszeszerbe.


A legfontosabb a korrektor és a mattító púder, ezek nélkül hétköznap sem megyek sehova, hiszen bármikor könnyen igazíthatok az arcbőröm állapotán velük. Matttó lapocskákat is viszek, így a megállóknál felitathatom a felesleges faggyút, amit a melegben termelt a bőröm.
Hogy legyen egy kis színem az esetleges fotókon, vagy egy natúr, vagy egy vidám tavaszi rúzst el fogok vinni, még nem döntöttem el, melyik legyen.
Az Avon négyes szemhéjpúdere nálam az idei sláger a meleg hónapokra, imádom a bájos, természetes sminket, amit készíteni lehet vele, illetve azért egy kis kompakt tükör is jól tud jönni.


Mivel én 10 szabad levegőn töltött perc után is tiszta kóc vagyok, alapcucc a kompakt Tangle Teezer, és  egy frissitő, esetleg mattító arcpermet is szuperhasznos, ha melegre fordul az idő, valamint kapóra jön a kisméretű Tom Tailor parfüm is. 
Nem maradhat ki a kézfertőtlenítő, egy csomag zsepi, rágó és egy napszemüveg sem.


Ennél minimalistábbra sajnos nem tudom fogni a kirándulós táskám tartalmát, tudom, sokan ezek nélkül is gond nélkül megoldanak egy ilyen napot, de nálam ez az alapfelszerelés.
Ezen kívül magammal viszem a MyEqua kulacsomat, a fényképezőgépemet és egy külső akksit a telefonomhoz - szóval lesz mit cipelni.
Elvileg minden belefér az új, közepes méretű Zara hátizsákomba, ezt a hét elején leteszteltem, amikor végigjártuk a győri állatkertet.


Mivel én már láttam 11 évvel ezelőtt a gyönyörű tavakat és vízeséseket, nagyjából tudom, mivel kell felkészülnöm. Ha ti is terveztek egy látogatást Plitvicébe, mindenképp vigyetek magatokkal bőven enni- és innivalót, mert a parkban max. a bejáratnál, illetve a túra felénél van lehetőség bármit is vásárolni (a lgnépszerűbb túraútvonalat kb. 4 óra alatt jártuk be), illetve ne csak Euro legyen nálatok, mert odabent még mindig inkább a horvát kunát fogadják el (vagy bankkártyát, de én ilyenkor nem viszem el magammal azokat a kártyákat, iratokat, amire nincs feltétlenül szükségem, nehogy mindenemet elveszítsem). Mivel tényleg hosszú ott egy nap, kényelmes, kirándulós ruhában menjetek, a szoknya és a szandál maradjon otthon.


Ti jártatok már a Plitvicei-tavaknál? Mit szoktatok magatokkal vinni egy kirándulásra?

Kinga

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. Klassz bejegyzés volt. :) Én június végén megyek, akkor már lényegesen melegebb lesz így alapos agyalás kell majd, hogy mit vigyek magammal. Frissítő permet és naptej biztosan kell majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszett! Bár esős időre számítottunk, így farmeringben mentem el, alatta trikóval, nagyon melegem volt délutánra, úgyhogy ha nektek nem jelez esőt, simán felvehetsz szerintem csak egy kényelmes topot rövidnadrággal. Rengeteg víz legyen még nálad, vagy bármi folyadék, 5 óra alatt jártuk be a parkot, azalatt hálát adtam az eszemnek, hogy elvittem magammal 2,5 litert. A permetet végül kifelejtettem a hátizsákomból, hiányzott is :(

      Törlés

Iratkozz fel!