Lirene micellás gél

0:29


Egy kicsit megkésve, de végül én is csatasorba állítottam a türelmesen várakozó Lirene újdonságot, hogy megkönnyítse mindennapi sminklemosásomat. A micellás vizek elkötelezett használójaként nem volt kétséges, hogy külön tesztet érdemel a blogra a termék, már csak az a kérdés, vajon a sok vegyes, helyenként negatív vélemény mellett én mit tudok elmondani róla.

Idén nyáron tört be a magyar piacra a 30 éves szakmai múltra visszatekintő lengyel Lirene márka. A legtöbben talán a narancsbőr elleni készítményükről ismerhetitek a céget, én ma azonban egy arcápoló újdonságot mutatok meg nektek, mely számomra ideális kozmetikum az őszi időszakra.

Dr. Irena Eris több, mint 30 éve alapította meg Lengyelország kedvenc kozmetikumait gyártó cégét, mely azóta szerte a világon nagy népszerűségre tett szert, a 2010-es évek óta pedig sorra nyeri a díjakat. A széles választékban elérhető arc – és testápolási termékek mindenfajta bőrtípusra és korosztálynak megfizethető áron kínálnak kiemelkedő minőséget.

Nálunk a Rossmann és a Takeme Shop kínálatában érhetőek el a termékek, én is tőlük kaptam három újonnan megjelent arcápolót, az első kozmetikum pedig mi más is lehetne, mint egy micellás arctisztító.


A fiziológiás micellás arctisztító gél 200 ml és csupán 1.499 Ft-ba kerül, tehát leszögezhetjük, hogy igencsak gazdaságos termék. A gél a micellák mellett mangó viaszt is tartalmaz, így nem szárítja a bőrt.
Én nyomok egy adagot egy vattapamacsra, áttörlöm vele az arcomat, majd vízzel leöblítem, akár csak egy normál micellás víz esetében. Bár egyedülálló sminklemosóként hirdetik, ez így nem éppen igaz, ugyanis pl. a La Roche-Posay kínálatában is van egy hasonló termék, ITT írtam is róla. Minden más nagyjából helytálló vele kapcsolatban, valóban nem irritál és gyengéden tisztít, a hatékonyságával kapcsolatban viszont van egy problémám: a szokásos egy vattakorong helyett kettőt kell elhasználnom, mire úgy érzem (és látom), hogy ténylegesen eltávolított minden sminkmaradványt az arcomról. Esetemben  a vízálló tussal és spirállal sem volt problémája, pedig sokan kihangsúlyozták ezt a hiányosságát.

A pumpás flakont szuper megoldásnak tartom, ha lehetne, minden terméket ilyen csomagolással látnék el, akit pedig a micellás vizek picit szárítani szoktak, azok nagyon fogják értékelni ezt a zselés textúrát, mert egy leheletnyivel tényleg gazdagabb és csekély mértékben, de ápolja a bőrt, főleg érzékeny szemkörnyék esetében lehet ez plusz pont.

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!