The Face Shop Chia Magos Lemosó

1:27


Ami az egészséges étkezést illetve, nagyjából egy éve a chia mag igencsak felkapott lett. Csak idő kérdése volt, mikor emelik be ezt a csodanövényként emlegetett alapanyagot a bőrápolás rituáléjába is: nem kellett sokat várnunk, megjelentek az első testápolók, én pedig ma egy olyan koreai habzó arctiszítót mutatok meg nektek, amely szintén azzal próbál meggyőzni minket, hogy a chia mag erejére épít.

A koreai The Face Shop márka már szerepelt a blogon néhány fátyolmaszk formájában, de van tőlük mattító púderem, lemosható pakolásom és egy ideje már egy géles lemosót is aktívan használok a kínálatukból.

Először nem szerettem, ugyanis már kis mennyiségben is brutálisan habzik, én pedig már régóta elszoktam az aktív lemosóktól, így nehéz volt visszaállni a "régi típusra". Kezdetben nem voltam elájulva a tisztító hatásától sem, amellett, hogy nem láttam látványos szépülést, egy kicsit erősnek éreztem a száraz érzetet is, amit maga után hagyott.


Nyárra  egy picit megváltozott a helyzet:  a 30 fok feletti hőségben már hasznosabb segítőtársnak tartottm, mert érezhetően megszabadíottt a felgyülemlett faggyútól, az egész nap viselt sminktől és valamennyire le is mattította az arcbőrömet. Továbbra sem pucolja ki teljesen a pórusaimat, de nyáron, amikor beindul a melegtől a mitesszer termelődés az arcomon, ezen már nem csodálkozom, inkább több napon is felrakok egy mélytisztító pakolást.

Amikor végre megtaláltam az összetevőket, már nem csodálkoztam az elégedetlenségemen, hiszen a pénztárcabarát,  200 ml-es, színtelen, gél állagú, pumpás fejű lemosó bármennyire is ígéretesnek hangzik a chia mag miatt, sajnos  korántsem tökéletes:az INCI-ben előkelő helyen áll a denat alkohol (persze, hogy szétszárított tavasszal), illetve rengeteg benne a mesterséges habzóanyag (nem csoda, hogy a legkisebb mennyiség is extra habot képez), valamint sajnos parfüm is került bele. 


Superfood  ide vagy oda, összességében nem tudom ajánlani nektek ezt az arctisztítót, hiszen elég sok olyan összetevővel bír, ami nem ajánlott az arcápolásban. 
Több kérdés is érkezett már, miért nem írok posztot olyan termékről, ami nem vált be, vagy amivel kevébé voltam elégedett. Korábban nem akartam időt szánni negatív bejegyzésekre, valamint szerencsére rég nem sikerült rossz kozmetikumot kifognom, de most szerettem volna, ha látjátok, hogy néha én is mellé tudok nyúlni, valamint nem mind arany, ami fénylik, erre pedig tökéletes példa ez a chia magot csak nyomokban tartalmazó lemosó.

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!