L'Occitane x Festy in style Aqua Réotier utazó szett

22:05



Nem szoktam elégedetlenkedő, negatív hangú posztokat közzétenni, emiatt sok kritikát is kapok. Az ok viszont nagyon prózai: nem egy márkát, vagy egy ajándékba kapott terméket akarok ezzel megkímélni és elsumákolni kevésbé jó kozmetikumokat, egyszerűen nincs időm olyanról írni és készíteni 100 fotót, ami nem vált be, inkább a jó dolgok bemutatására törekszem.
A címszereplő szett debütálása viszont azt hiszem, sokatok figyelmét felkeltette, így mindenképp szerettem volna elmesélni, én mit gondolok róla és hogy megéri-e beszerezni.

Ezúttal csak a saját érdek motivált a vásárlásnál: nem vagyok igazán tisztában Festy munkásságával, néha látom Instán, hogy extravagáns szettekben járja a világot, és részemről ennyi a kép. A jövő héten viszont el fogunk tölteni három napot egy wellness szállodában, és mivel a prágai utunk alatt lényegében kifogytam az utazó méretű kozmetikumokból, szerettem volna beszerezni egy kis utánpótlást. Így amikor megláttam, hogy napvilágot látott a divatblogger és a francia prémium márka közös munkájának gyümölcse, duplán megörültem, mivel a L'Occitane arcápolási vonalához még egyáltalán nem volt szerencsém, de mindenképp szerettem volna egyszer kipróbálni, hogy én is megérthessem a nagy felhajtás okát. Megrendeltem hát a  csomagot.

A szett 4.000 ft-ba került, plusz 1.500 Ft szállítási költséget kellett még fizetnem. Hazudnék, ha azt mondanám, nem dobbant meg a szívem, amikor megláttam az arany-narancssárga dobozt, mert bár távol áll tőlem ez a színvilág, iszonyatosan jól mutat és abszolút nyári hangulatot idéz. Gyakorlati haszna  ugyan nincs sok, megy a szekrénybe a Pixik közé, amelyekben pl. a körömlakkokat tartom, de tényleg nagyon szép.

Annál nagyobb volt a csalódás, amikor kibontottam a dobozt. A méretarányt nagyon jól mutatják az alábbi képek, jól látszik, mennyire apró a beltartalom a tárolóhoz képest.


A papírdobozkában lévő termékek természetesen még kisebbek, kettő közülük lényegében akkora, mint egy gyógyszertári minta, a két nagyobb akkora, amire már azt mondhatjuk, jó lesz valamire. Lehetséges, hogy csak én voltam figyelmetlen, de a hivatalos megjelenéskor sehol sem találtam információt a termékek kiszereléséről a honlapon, így elég rendesen meglepett a látvány.



A szett tartalma:

- Aqua Reotier Ultra Hidratáló Gél 5 ml
- Aqua Reotier Ultra Hidratáló Krém 5 ml
- Aqua Reotier Vízbázisú Arctisztító Gél 40 ml
- Aqua Reotier Hidratáló Szérum 30 ml
+ Ajándék kupon 4.000 Ft értékben


Az új termékcsalád az ásványi anyagokban gazdag Réotier forrásvízre épül, emiatt is volt annyira szimpatikus, nagyon szeretek mindent, amiben termálvíz van, ez a forrásvíz pedig elvileg 10-szer annyi kalciumot tartalmaz, mint a francia termálvizek. 



Bárhogy is nézem, a hidratáló krém és a gél nagyjából három-három használatra lesznek elegendőek, ez arra elég, hogy három reggelen és estén meglegyen az alapkrémünk. A termékekről csak első benyomásaink lehetnek, hosszútávú hatást semmiképp sem tudunk lemérni belőlük. Való igaz, hogy az én nyaralásomat éppen kifutják, de azért jobban örültem volna egy picivel nagyobb kiszerelésnek, mert ez inkább csak minta, nem pedig utazó méret, amit simán el tudok képzelni egyébként, hogyha az üzletben vásárolsz, szó nélkül a kezedbe nyomnak, vidd csak, menj Isten hírével.

A vízbázisú arctisztító gél szerencsére már picit nagyobb mennyiség, elvétve használva talán még 1-2 hétre is elég lehet, mindenképp több információt szolgáltat, ki lehet tapasztalni a működését és a bőrre gyakorolt hatását is. A flakonból kiöntve a hűvös gél egyébként könnyű habbá alakul a vizes bőrön, én pedig nagyon szeretem ezt a fajta arctisztítást az utóbbi időben.



A hidratáló szérum szintén a jobbak közé tartozik, a 30 ml igazság szerint más termékeket tekintve  akár teljes kiszerelést is jelenthet, csak hát ebben az esetben tudjuk, hogy az eredeti mennyiség 150 ml-t takar. Ennek ellenére erre is kíváncsi vagyok, nagyon szeretem a szérumokat, esszenciákat, remélem, tényleg kellő hidratálást biztosít majd.

Az ajándék 4.000 Ft-os kupon csak teljes méretű termékekre váltható be, arctisztítókra pedig egyáltalán nem érvényes, nem valószínű, hogy valaha be fogom váltani, de ki tudja...
Érkezett még a dobozhoz néhány ajándék minta, a két kis arckrém megy ajándékba, mivel nem kedvelem a tasakos krémmintákat, a hajpakolásnak viszont örülök, két hajmosás erejéig kipróbálom, mit tud.


Nyilván a krémekről nem tudok érdemben nyilatkozni, és félreértés ne essék, egyáltalán nem számítottam teljes méretű termékekre, de összességében úgy látom, ennél a doboznál inkább csak a márkanevet kellett megfizetni, nem pedig a beltartalmat. Nem tudom, kiknek tervezték, mivel a márka célcsoportja inkább 1-2 hetes szigetvilági nyaralásokra utazik, amihez semmiképp sem elég egy ekkora arcápoló szett, nem pedig egy vidéki szállodába három napra, ahol épp ki tudja facsarni az ember az utolsó cseppeket a kis tubusokból, mint ahogy én fogom tenni. 
Sajnos hiába van szó prémium minőségről, még így sem mondhatom, hogy megérte megvenni, sokkal jobb választás volt részemről pl. a két évvel ezelőtti La Roche-Posay felfedező csomag, amelyben 5 termékből csak 2 volt minta méretű. Azért őszintén remélem, hogy a wellness végeztével, miután kipróbáltam a krémeket, jobb véleménnyel leszek róluk.

Ti mit szóltok a kiadáshoz? Megvennétek?


Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!