Bioderma Sensibio DS+ lemosó

6:29


Újabb Bioderma terméket próbáltam ki és ebben sem csalódtam!

Lehetne azt is mondani, hogy a Bioderma Sensibio DS+ habzó gél semmi extra, egy alap lemosó, de ez így ebben a formában csak félig lenne igaz.
Tény, hogy semmilyen klasszikus értelemben vett, különleges összetevő nincs benne, de mégis nagyon tudom ajánlani, főleg télre ezt az érzékeny bőrre való, illatmentes arctisztítót, mert :

1. Szerintem a hideg évszakokban a gél állagú, kíméletes lemosók a legjobbak még problémás bőrre is, kifejezetten pedig kipirosodásra hajlamos bőrre ajánlják egyébként.

2. Ahhoz képest, hogy egyszerűnek tűnik, nem szárít, sőt, megállítja a hámlást és megszünteti a száraz területeket, vagyis tud egy-két jó dolgot nyújtani.


Ami még mindenképp mellette szól, az a viszonylag nagy, 200 ml-es kiszerelés és hogy egy használatra csak nagyon kevés kell belőle, mert nagyon jól felhabosítható. Én már a Foreo Luna Play készülékemmel (teszt ITT) kezdtem el használni és egyből jó barátságot kötöttünk:gyorsan távolítja el a bőrömről a szennyeződéseket és finom puha, selymes tapintást hagy maga után, amire könnyen tudom felkenni a hidratálókat.

Rosszabb napokon persze nekem sem elég, olyankor jöhet egy aktív tisztító, mint pl. a Herbarting kávés lemosója, de összességében jól muzsikál a normál hétköznapokon, reggel-este tökéletesen megfelelőnek érzem, ha nincs extra hisztis állapotban a bőröm, remélem, tavaszig kitart mellettem.


Aki egy jól működő, "alap" lemosót keres mindenképp vessen rá egy pillantást:  


Ti a gyengéd, vagy az erős arctisztítókat kedvelitek jobban?

Kinga

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!