DM Lifebook 2020 - Róma

8:49



Legkésőbb novemberben szerintem minden olyan ember, aki papír-írószer és/vagy rendszerezés mániában szenved, elkezd nézelődni a piacon és minél előbb beszerzi a következő évi határidőnaplóját, BuJo füzetét, vagy tervezőjét. Idén nem szándékoztam újat vásárolni, mivel tavaly vettem egy hosszú évekig használható gyűrűs kalendáriumot, amiben csak a betétlapokat kell cserélni, viszont, amikor megláttam a 2020-as Lifebook képeket, tudtam, hogy meg kell szereznem egyet.

Jövőre csodálatosan ábrázolt városképekkel készültek nekünk a dm grafikusai, egész pontosan Budapestet, Barcelonát, Párizst és Rómát festik le a borítók - utóbbi láttán megdobbant az én szívem is, hiszen az olasz főváros a szerelemvárosom, tíz évig terveztem, hogy egyszer meglátogatom, míg tavaly végül valóra vált az álmom és eltöltöttünk csodálatos négy napot az ókori látnivalók közt és a kereszténység központjában. Szóval, nem volt kérdés, hogy egyet a birtokomban kell tudnom.


Azelőtt nem volt még Lifebookom, de mindig olvastam a felépítéséről és azt kell mondjam, jót tett neki az idei néhány apró változtatás: a közepes méret előnyére vált, könnyebben mozdítható, praktikusabb és a sok egyéni jegyzetlap helyett sokkal kihasználhatóbbak az általánosabb témát képviselő betétlapok, mint pl. a kitéphető, perforált szélű bevásárlólisták, de a színes matricákkal így is egyedivé tehetjük a naptárunkat.




Ezek mellett természetesen megtalálható az éves tervező, a havi és heti tervezők egyaránt jelen vannak, így több lehetőség is kínálkozik vezetni a teendőket, programokat, mindenki választhat, kinek melyik bontásban átláthatóbb.  Minden hónap más-más tematikát kapott, hiszen különböző világvárosokat mutat be (itt mindjárt rá is térek a külcsínre), így a hónapokat rögtön egy mini útitervvel indítjuk, amelyben kapunk néhány érdekességet és tippet az adott városhoz kapcsolódóan - ez pedig nem csekély mértékben kedvet is ad az utazáshoz, ha tehetném, már most visszamennék Rómába.




Ennél a pontnál viszont meg kell jegyeznem, hogy egy kicsit meglepődtem, amikor a szép kemény táblás,gumiszalaggal lezárható kis gyűrűs könyvecskét, hiszen arra számítottam, hogy a belső ábrázolások is mind Róma egyes részeit, látványosságait fogják tükrözni, ehhez képest viszont ahogy már írtam, mindegyik hónap  más várost mutat be. Utólag viszont úgy gondolom, ez sem volt rossz megoldás, hiszen így még színesebb az egész és így azok is szívesen veszik kézbe, akiknek a borítókon szereplő városok közül esetleg egyik sem a legkedveltebb célpontjuk, mert az egyik belső oldalon biztosan rábukkannak a kedvenc desztinációjukra.




A pasztell színvilág, a nőies, bájos, de egyáltalán nem giccses grafika remekül áll a Lifebooknak, élmény forgatni a lapokat és elcsodálkozni egy-egy híres építmény és városkép szépséges bemutatásán. Kihasználhatóság szempontjából nálam még úgyis ötösre vizsgázott, hogy egyelőre csak gondolatban kezdtem el kitöltögetni a lapokat, ezért nektek is ajánlom, hogy csapjatok le egyre, amíg még van belőlük!

A Lifebookot limitált számban megtaláljátok a dm üzleteiben és a webáruházban 2.999 Ft-os áron: https://www.dm.hu/lifebook-2020-c1389992.html



Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!