Októberi kedvencek

0:40


Októberben kevés terméknek sikerült belopnia magát a szívembe, ám ez a néhány kozmetikum és sminkeszköz tényleg fantasztikusan teljesített. Ha kíváncsiak vagytok, pontosan mikre céloztam, olvassatok tovább!

A sok pozitív vélemény hatására végül én is kipróbáltam a közkedvelt Etude House szemhéjbázist és természetesen nagyon megszerettem. Teljesen más, mint az Artdeco alapozója, bár azt is imádom, ez talán még inkább előhozza  a szemhéjpúderek színét, még intenzívebbé és tartósabbá teszi őket. Az applikátorral könnyű a felvitel és az eldolgozás, szerethető az egész kivitelezés és a beltartalom is.

Az Avon új rúzskollekciója, a Perfect Reds család nagyon jól sikerült, gyönyörű a külcsín, a színek erősek és nagyon-nagyon tartósak, ráadásul matt a finish. A Red nevű, kissé bogyós vörös árnyalat hatalmas kedvencem lett, szinte minden nap őt viseltem, egyszerűen imádom! ITT soroltottam fel róla néhány jól sikerült fotót.

A PomPom Tavaszi tisztító arcpakolás ősszel is jó szolgálatot tesz, a zöld agyagmaszk hatásosan tisztít, felszívja a felesleges faggyút, de a növényi olajoknak köszönhetően egyben hidratálja is a bőrt. A pici tégely nagy kincset rejt, érdemes kipróbálni! ITT láthatjátok, hogy festek zöld arccal.

A SOINS kézműves krémekről már olvashattatok nálam ITT, a három közül a zsíros bőrre valót szerettem meg leginkább (TESZT). A pudingszerű állag és a természetes illat keveredése némi vaníliaaromával nagyon kellemes, könnyed, mégis kellően hidratál, és még ez a kicsi tégely is nagyon sokáig kitart majd.

A Marionnaud szemhéjárnyékoló ecset az egyetlen olyan termék, melynek tényleg örülök az októberi Pixibox szereplői közül. A természetes szőrből készült ecset puha, nagyon könnyen és precízen lehet vele dolgozni, szívesen használom a sminkem elkészítéséhez. A doboz összeállítását ITT találjátok.

Két gél hatású, nagyon őszies körömlakkot is meg szeretnék említeni, az egyik az Avon újdonsága, a Rouget cider néven futó árnyalat, a másik pedig a Rimmel Super Gel lakkok családját gyarapító bordó Venus. Az Avon színét ITT csodálhatjátok meg, a Rimmel lakkot pedig ITT mutattam be bővebben.


Ti mit szerettetek nagyon októberben?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!