Bioderma Sébium Pórusfinomító Krém

22:24


Márciusban érkezett egy újabb Bioderma küldemény, melynek egy régóta kívánságlistás termék is része volt. Ha kíváncsiak vagytok, hogy teljesít az én extra tág pórusaimon a Sébium Pore Refiner, akkor olvassátok végig a bemutatómat.

Nem tudom, mi lelte  a bőröm (talán extrém tempójú méregtelenítésbe kezdett az életmódváltás és a rendszeres sportolás hatására), de az utóbbi hónapokban irtózatosan kitágultak a pórusaim, konkrétan a legerősebb alapozómon is átütnek, hiába a rendszeres kémiai hámlasztás. Ez a teljesen egyenetlen bőrkép egyrészt baromira nem szép látvány, másrészt pedig sokkal több pattanás és heg képződik belőlük folyamatosan, mint amihez korábban hozzászoktam.

Ez nyilván nem maradhatott így, és habár tisztában vagyok vele, hogy fizikálisan semmi sem húzza össze a pórusokat, azért optikailag van, ami segíthet a helyzeten. Ezen felbuzdulva próbáltam ki a Bioderma Sébium Pore Refiner krémet, ami egy nagyon könnyű, fehér gél és én leginkább egy közepes erősségű primerhez tudnám hasonlítani.


A tubuson a szokásos Sébium termékcsalád dizján jelenik meg, annyi különbséggel, hogy egy vékony ezüstcsík fut  a  kupak felett, így nem keverem össze korai reggeleken sem a Sensitive hidratálómmal. Amit érdemes megjegyezni róla, hogy benne is egy érdekes Bioderma szabadalom leledzik, mégpedig a Fluidactiv nevű, amelynek köszönhetően az agarsav eliveleg összehúzza a pórusokat, az ásványi olajok pedig egy vékony réteget képeznek a bőrön, amitől puha lesz és kisimultabbnak, egyenletesebbnek tűnik.

Lassan 10 éve teljességgel ásványi olaj ellenes vagyok, kerülök mindenféle parabént, paraffint és hasonlókat, ezt még egy egyetemi oktatóm ültette belém, és hiába olvasok el róluk száz cikket, akkor sem változik igazán a véleményem, nincs egyértelműen leszögezve, hogy nem ártanak a bőrnek.
Most az egyszer viszont kivételt tettem, ugyanis ez a krém (ha csak az INCI végén is), kismértékben tartalmaz paraffint és mellesleg parfümöt is (bár utóbbi engem sosem szokott zavarni).


Ennek ellenére semmi rosszat nem tudok mondani erről a gélkrémről, bátran kenegetem már egy hónapja a problémásabb területekre,  és 3-4 órára valóban javít az összképen, és hát ugye alapból könnyebb is sminkelni rá, szóval én megkapom tőle azt, amire számítottam. Utána ugyan már egy kicsit átütnek a kráterek a BB krémen, de még mindig nem veszélyesen, szerintem egyébként csak egy szilikonnal telenyomott primer lenne képes egész napra szép, egységes bőrt  varázsolni, azzal pedig még várok, hátha helyreáll a rend. Mellette szól még, hogy rendkívül könnyű textúrájú, így szempillantás alatt magába issza a bőr.

Ideális mindenképp azok számára lehet ez a krém, akik nem szeretik a tömény szilikonos primereket, vagy akik csak néhány helyen szenvednek tág pórusoktól és nem 8-10, hanem csak 4-5 órát töltenek sminkben, ami alatt szép bőrt akarnak viszontlátni a tükörben.

A Sébium Pore Refiner krémet megtaláljátok itt: https://www.dermashop.hu/index.php?biodermasebium_pore_refiner_krem_30_ml&id=70



Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!