Márciusi Haul

2:48



Az első tavaszi hónap hozott néhány érdekes újdonságot.

A legnagyobb meglepetés talán a februári Pure by Pixibox kiadása volt, amivel bekopogott a postás. Ezt a Pixi lányok mellett a Natics csapatának is köszönhetem, ugyanis az ő limitált, direkt a Pure dobozba készült, speckó Hydra-N szérumuk is tiszteletét tette a csomagban.


A Magister Products eszméletlen tempóban termeli ki és dobja piacra az újdonságokat (komolyan Ildikó, te alszol is néha? ☺ ), hozzám most ez a három irtó finom és izgalmas termék érkezett: a Pandacukor multimaszk, a Brownie Baby sötét hajra való balzsam, és a Body Bon Cherry testradír.


A Bioderma jóvoltából ismét tudok mutatni nektek három különböző, de egyaránt különleges bőrápolót: egy pórusösszehúzó krémet (Istenem, mennyire vártam már, hogy ez ideérjen), egy könnyű, de mélyen hidratáló gélkrémet (vegyes bőrre ez a típus a legjobb), illetve egy kompakt, púder kialakítású, színezett fizikai fényvédőt (fényvédőutáló létemre egyből szerelembe estem vele, egyszerűen csodálatos már  a külseje is).


Folyamatosan érkeznek a még februárban leadott Ebay rendeléseim (régen is ennyire lassú volt?), ebben a hónapban már nem is számolom, hányadik flakonom jött meg a Benton csiga-méh esszenciából, illetve egy hatalmas hialuronsavas Kosé fátyolmaszkcsomag, mivel szeretném visszahozni a rutinomba ezeket a kozmetikumokat.



Ha már tornába,  diétába és hasonlókba fogtam, úgy teljes a kép, ha megemlítem, hogy vettem két kis 0,5 kg-os súlyzót, valamint egy nagy doboz Biotech fehérjeport is,  fancy shakerrel. Háááát, egyelőre nehezen helyettesít egy komplett étkezést, és szerintem a végére örökre meg fogom utálni a meggyes joghurtot, de azért tűrhető (legalábbis rosszabbra számítottam).


A havi könyvvásárlás sem maradhatott el, bár most nagyon visszafogtam magam (muszáj volt, mert vettünk egy új mosógépet) és csak egy pszichothrillert hoztam el magammal: Michelle Frances  A barátnő című, első regényét. Bár a vége egy kicsit kurtán-furcsán lett megoldva, nagyon tetszett a történet, habár erősen felnagyítva, de egy gyakran felbukkanó, anyós-meny problémás viszonyt mutat be.



Ti mit vásároltatok a hónapban? 
Legyenek könyvbemutatók a blogon?

Ez is érdekelhet

1 megjegyzés

  1. rá kéne szoktatnom magam arra, hogy minden hónapban veszek egy könyvet. már annyi van a kívánságlistámon, hogy ihaj. :) én nagyon szeretem a Biotech termékeit, a fehérjéi is finomak (már - az elején utáltam mindet...). A Kosé maszkokat én is néztem, nagyon jó áron vannak, hosszú ideig elegendő lenne. A Bioderma fényvédőt pedig szintén muszáj leszek megnézni magamnak :D

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!