Idén nyáron ő lesz a bőröd legjobb barátja! - Natics Aloé Hyaluron gél

8:01


Mondhatjuk, hogy egy aloe vera gél / krém / kenőcs nyáron must-have darab szinte mindenkinél, hiszen kenjük napozás után, strandolás után, csaláncsípésre, szúnyogcsípésre, a fáradt, szandál által feltört lábakra, a babák és kisgyermekek érzékeny bőrére és még ki tudja, hányféle praktika létezik a felhasználására. Ha viszont egy igazán univerzális, bőrbarát és hatékony aloe verás készítményt szeretnél, a Natics termékét válaszd! Mondom is, hogy miért.

Természetesen számtalan nagy, tégelyes, tubusos aloés krémet találni a drogériákban 2.000 Ft alatt, de sajnos a legtöbb csak nyomokban tartalmazza az állítólagos fő összetevőjét, ha megnézzük az INCI-t, a kámfor és a mentol felel általában a hűsítő hatásért, vagy tele vannak nyomva parabénekkel. Én egyiket sem szeretem, igyekszem mindig kerülni őket, viszont nagyon kedvelem az aloe vera gél jótékony hatását és szuperkönnyű állagát, ezért nagyon örültem, amikor a Natics eleget tett a vásárlói kéréseknek és megalkották a saját verziójukat erre a népszerű gyógynövényre építkezve.


Az Aloé Hyaluron gél rengeteg mindenben más, mint a hasonló kozmetikumok: először is, a már megszokott, praktikus pattintós kupakos, átlátszó Natics flakonban kapjuk, aminek köszönhetően a beltartalom színén és állagán is egyből látszik az eltérés, ugyanis ez nem egy sűrű, zöld zselé, hanem egy majdnem teljesen átlátszó, leheletkönnyű gél. Az illata is abszolút eltér a megszokottól, csak egy nagyon-nagyon halvány aloe illatot érzeni, de inkább a tisztaság az, ami dominál.

A termék 100 % aloe verát tartalmaz, az egyik fele tiszta, organikus aloe gélből áll, míg a másik adag koncentrátumot  a növény leveléből nyerték ki, a kettő adja ki együttesen a teljes hányadot. Emellett természetesen csempésztek bele még hialuronsavat, hogy még jobban érvényesüljön a hidratáló hatása, illetve néhány bőrpuhító, nyugtató összetevő is képviselteti magát (allantoin, panthenol, stb.).


Az összetevőlista tehát rövid, tiszta, mégis sikerült bele egy kis izgalmat vinni. Ami viszont igazán kiemelkedővé teszi, az kétségkívül a valószerűtlenül könnyű állaga és a roppant gyors beszívódása. Mint már említettem, bármely testrészre kenhető, én persze az arcra való termékeket kedvelem a legjobban, így igyekeztem ezen a felületen letesztelni és mennyire jól tettem, hogy fel mertem vinni az arcbőrömre, mert így most elmondhatom nektek, hogy valóságos csodát tett a csontszáraz, hámló és egyenetlen arcommal, amire már sminkelni sem tudtam, mert borzasztóan festett rajta az alapozó: azon túl, hogy két pislogásnyi idő alatt becuppantja a  bőröm, bármilyen szérummal lehet keverni, aminek szintén elősegíti a beszívódását és már egy éjszaka alatt is nagyon-nagyon látványosan dolgozik a bőrhibákon, nekem szinte teljesen megszüntette Hydra + szérummal együtt a brutális vízhiányomat és a pattanások kialakulását is visszafogta egyébként. 1 hónap után végre úgy ébredtem fel, hogy nem voltam elkeseredve  a tükörképem láttán.

A tippet egyébként  a márka apukájától, Oláh Robitól kaptam, tanácstalanságomban már nem tudtam, mit csináljak, hiszen hetek óta küzdöttem a hámló részekkel, mellettük pedig ugyanúgy jöttek elő a mitesszerek, pattanások, így Robi azt javasolta, hidratáljak minél intenzívebben, az eddig is használt könnyű fluidokat fejeljük meg az Aloé géllel és a professzionális Hydra + szérummal (róla majd a későbbiekben lesz szó). Szinte rögtön bebizonyosodott, hogy igaza volt, így nektek is javaslom, hogy ha bármi kérdésetek van a Natics termékekkel, vagy akár a bőrötökkel kapcsolatban, bátran keressétek a megadott telefonszámon, vagy e-mail címen, nagyon szívesen segíteni fog.


Hosszabb tesztelés után nálam gyakorlatilag a tonik szerepét vette át az Aloé gél, mert a reggeli arctisztítás után, az első hidratáló / hámlasztó szérummal vegyítve épült be igazán hatásosan a rutinomba, esténként pedig, ha nagyon fáradt vagyok, csak őt kenem fel magában,  ez a módszer is bevált, mostanában szerencsére már elegendő hidratálást biztosít így is éjszakára.

Ha választanom kellene, hogy mi az az egyetlen bőrápoló, amit magammal vihetek nyaralásra, biztosan rá szavaznék, mert attól függetlenül, hogy én leginkább az arcomra használom, tényleg remek a napszítta bőrre, a kipirult dekoltázsra, a rovarcsípésre (a kezemen lévő darázscsípést is szépen nyugtatta) és ha strandolás után nem vágyunk gazdag testápolókra, ezt a könnyű gélt akkor is szívesen fogjuk elővenni.


Az Aloé Hyauron gélt itt találjátok: https://natics.hu/product/aloe-hyaluronbr-hialuron-gel-143.html

Kinga


Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!