Júniusi haul

0:54


A június szó szerint úgy telt el, hogy sokszor fogalmam sem volt, hányadika, vagy milyen nap van éppen, csak azt vettem észre, hogy már vége a hónapnak és én nem voltam sehol, nem csináltam semmi mást, csak ügyeket intéztem, végeztem a kis napi dolgaimat és ennyi. Viszont közben rengeteg szuper csomag érkezett, ami feldobta a szürke hétköznapokat, most ezeket mutatom meg nektek!

Az Avon igazán csajos dobozt küldött, két szép, rózsaszínű Anew újdonság képviseltette magát, az egyik egy toner, a másik pedig egy BB krém, amiből már kezdtem kifogyni, így jól jött az utánpótlás.


A Natics csomag tartalmának egy részét már mutattam, olvashattátok a tesztet a Detox BHA maszkról ITT, az Aloé hialuronos gélről pedig ITT, mindkettő pár nap alatt nagy szerelemmé vált, de lesz még szó később a Hydra+ szérumról és a rózsaillatú micellás vízről is, mert mindegyik remek a maga nemében.


Talán a  Ziaja válogatásra vagyok a legbüszkébb a hónapban, mert ezt a márka csak 5 hazai bloggernek küldte el, de az én beszámolómat olvashatjátok a kakaóvajas testápolókról a Szépségsztorik oldalán:
http://szepsegsztorik.dm.hu/miert-hasznos-nyaron-a-kakaovaj-ziaja-kakaovajas-testapolo-termekek


Nemrég a Magister Products piacra dobta a profi, kozmetikai kezelésekhez készített Séance termékcsaládját, sajnos a pesti üzletük megnyitóján, amely a Lurdy-házban található, nem tudtam részt venni, így a sajtótájékoztatóról is lemaradtam, de  postán kaptam egy különleges válogatást az újdonságokból, melyeknek köszönhetően megismerkedhetek az új termékpalettával. Egyelőre csak szuperlatívuszokban tudok beszélni a Séance krémekről, hamarosan megírom nektek is a véleményemet.


A kis Vichy utazó szettemnek igazán majd július közepén fogom hasznát venni, de már megmutattam nektek közelebbről EBBEN a bejegyzésben, szerintem ez egy kifejezetten jól sikerült kis próbacsomag.


Teljesen be vagyok sózva a római nyaralásunk miatt, bár még hátom hét van az utazásig, már júniusban vettem pár mini kozmetikumot a Rossmannban, amit be tudunk majd pakolni a kézipoggyászunkba.


A havi könyvvásárlásom eredményét pedig az alábbi képen láthatjátok, újfent a 21. század kiadó és a Líra kötetei közül válogattam.


Ti miket szereztetek be júniusban?

Kinga


Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!