Vichy Liftactiv Próbacsomag

8:36


Nagyon szeretem az utazó szetteket, mert többféle kozmetikumot is ki tudok próbálni, amihez eddig esetleg nem volt szerencsém, illetve a kis kiszerelés nagyon praktikus nyaralás, kirándulás, vagy strandolás során. Idén a Vichy csomagok közül választottam ki egyet.

A nyár beköszöntével több gyógyszertári kozmetikai márka is előrukkol utazó - vagy próbacsomagokkal, melyek főképp a nyaralni indulók számára hasznosak, de a kisméretű krémekből álló válogatások a kísérletező kedvű vásárlók igényét is kielégítik.

Idén én a Vichy kínálatából választottam egy szettet a három közül, még pedig a Liftactiv névre hallgató összeállítást. Ez felel meg leginkább a bőrtípusomnak és az egyéb elvárásaimnak, például, hogy milyen terméktípusok szerepeljenek a csomagban.


A nagyon kedvező árú, 1.999 Ft-os csomag egy átlátszó, elég nagy méretű neszeszerben érkezik, ami a 4  bemutató terméken felül 2 kis tasakos mintát, valamint egy 1.000 Ft-os kupont tartalmaz. 

A Liftactiv válogatás normál-vegyes bőrre való és az alábbiakat foglalja pontosan magába:

- 1 db Vichy termálvíz (50 ml)
- 1 db Pureté Thermale 3in1 micellás arctisztító (30 ml)
- 1 db LIFTACITV SUPREME arckrém normál,kombinált bőrre (15 ml)
- 1 db MINÉRAL 89 Hyaluron-Booster (5 ml)

Kiegészítő termékek:
- 1 db IDÉAL SOLEIL Öregedésgátló napvédő krém SPF50 (1,5ml)
- 1 db DENSI-SOLUTION Dúsító hatású sampon (7 ml) 

Elsősorban olyan szettre utaztam, melynek mindenképp része egy kisméretű termálvíz spray, ezek nagy kedvenceim (főleg) nyáron, és szerettem volna egy olyat, ami bármelyik kistáskámba belefér. Az 50 ml-es permet pont megfelelő, már használtam is néhányszor és eddig teljesen rendben van: felfrissít, nem bántja a sminket, sőt, talán kissé helyre is teszi, egyszóval jól végzi a feladatát.


A micellás víz szintén szükséges volt, mert elfogytak a picik, egy 100-150 ml-es nagy flakont pedig nem szeretek már magammal vinni utazásra, ez a kis víz viszont pont elég 3-5 napra.


Egyedül a Liftactiv Supreme arckrém csalódás egy picit az összeállításból,  egyrészt, mert  a klasszikus fehér krém helyett gélre számítottam, másrészt, mert elég erős illata van. Ettől függetlenül adok neki egy esélyt és nagyon tetszik a szögletes tégely is.



A MINÉRAL 89 Hyaluron-Booster a márka legújabb dobása és mivel én minden olyan szérumot imádok, ami a hialuronsavra épül, nagyon vágytam rá, amikor piacra került, de sajnos semmilyen próbalehetőséget nem sikerült megszereznem, így, bár egy nagyon pici, 5 ml-es formában, de legalább pár alkalommal megnézhetem, tényleg olyan jól sikerült-e ez a termék, mint amilyennek mondják.


A két tasakos minta szintén nem rossz egyébként, ha pl. csak egy hétvégére lemegyünk a Balatonra, meg van oldva egy napra a fényvédő, illetve fürdés után a hajmosás. Az 1.000 Ft-os kupon bár jár néhány megkötéssel, elég sok mindenre beváltható.


Összességében szerintem ez egy korrekt módon összerakott szett, a neszeszer nagyobb mérete és átláthatósága miatt strandra például tökéletes, a négyből három kozmetikum számomra első pillantásra is teljesen kihasználható és a helytakarékos megoldások sem elhanyagolhatóak.


A Vichy szetteket elvileg megtaláljátok a nagyobb gyógyszertárakban, de a hivatalos webáruházak kínálatában mindenképp, pl. itt: https://www.idealisbor.hu/index.php?vichyliftactiv_probacsomag&id=446

 Kinga

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!