Elfogytak...

5:38

A nyár végére/ ősz elejére sikerült néhány terméket elfogyasztanom, bár nekem ez mindig elég nehezen megy, főleg, hogy egyszerre több mindent is megkezdek, amit aztán egy darabig használok, utána egy picit pihentetek, így elég sokáig kitartanak nálam a kozmetikumok.

Mostanra végre sikerült néhány üres flakont termelnem, nézzük, mit használtam el, mennyire váltak be az alábbi termékek, esetleg van-e olyan, amit újravásárolnék közülük:

1. Tonymoly Cotton Pact Delight púder
Több bejegyzésben (itt és itt) is megemlítettem már ezt a kis mattító púdert, a 3. fogyott el. Olcsó, sokáig kitart (ezt most szerencsésen összetörtem, pedig még jó pár használatra elég lett volna), szépen teszi a dolgát, de tényleg csak zsíros, vagy kombinált bőrre ajánlom, szárazra már túl sok volna.
Újravenném? Már meg is rendeltem az utánpótlást.

2. Madre Labs Retinol szérum
Az egyik legeslegjobb folthalványító/hegkezelő termék, amit idén próbáltam. Ez a pici tubus fél évig elég volt, pedig -főleg az elején- elég sűrűn, hetente többször is használtam. Ár-érték arányt tekintve, sosem találkoztam még jobb termékkel.
Újravenném? Már meg is érkezett a következő tégely, ráadásul ajándék argánolajos kézkrémmel a márkától.


3. Eucerin DermatoCLEAN 3 az 1-ben Micellás arclemosó
Ez egy Pixiboxos mintatermék volt, de azért néhány használat erejéig le tudtam tesztelni. Ottalvós hétvégékre nagyon jó volt ez a pici kis flakon, szépen leszedte a sminket, szennyeződéseket, semmi irritációt nem tapasztaltam, még szemkörnyéken sem.
Újravenném? Az ára és a nehéz beszerezhetősége miatt nemet kell, hogy mondjak rá (nálunk már nem is keresem a gyógyszertárakban a hasonló márkákat sem, mert max. a legalapabb, ezer éves termékeiket találom meg, nem vicc, egy termálvíz spray-t sem tudtam venni itthon idén nyáron). De jó lenne még belőle akár néhány minta is.




4. Maybelline Lash Sensational szempillaspirál
Elégedett vagyok a szempilláimmal, úgyhogy a hétköznapokon használtam, mert nem adott akkora nagy extra tunningot, de azért szépen ívelt.
Újravenném? Nem is láttam már a drogériában, úgyhogy hétköznapi spirálnak lecsaptam akciósan a Rimmel Wake me up uborkás kiadására.




5. Etude House Face Conditioning SPF25 Light Version
Erről az arckrémről is esett már szó a blogon, a 2. tubussal kentem el. Nyárra pont elég volt  a hidratálása, a primer funkciója pedig plusz pontot ér.
Újravenném? Tavaszra igen. Ez a zsíros bőrre való változat, a hidegebb időre viszont úgy gondoltam, teszek egy próbát a normál bőrre valóval, hogy a felszíni vízhiányomat egy kicsit erősebben kezeljem. Lényegében hűséges maradtam a vonalhoz...


6. Rimmel Stay Matte BB krém SPF15
Ő volt a nyári BB krémem. Amikor rendben volt a bőröm, elég volt  a fedése, az utóbbi hetekben viszont, amikor eldurvult  a helyzet, kb. olyan volt, mintha semmit sem kentem volna magamra. Minden egyes kis sebem, hámlásom, búbom kilátszott. Jó, persze, nem alapozóról beszélünk, de egy minimális segítséget elvártam volna tőle. A nagy hőségben viszont kényelmes viselet volt, valamennyire mattított,  és nem zsírosodtam be alatta. Bővebben itt írtam róla.
Újravenném? Esetleg jövő tavasszal, most már a koreai BB-ket veszem elő, amik jobban fednek.




7. Mizon Snail Recovery Gel Cream
A híres-nevezetes csigakrém. Egy ideig nagyon szerettem, mert látványosan segített a pattanásokon, főleg éjszakai krémként, de aztán stagnált az állapot és kicsit félretettem. Az előítéletek ellenére egyébként egy színtelen, szagtalan, gél állagú krém, abszolút nem emlékeztet csiganyálkára.
Újravenném? Azóta már rendeltem még egy tubussal, de még nem bontottam fel, mert annyi más krémet használok folyamatosan, hogy feleslegesnek tartottam megkezdeni.



8. Mizon Pore Refine Deep Cleansing Foam
Az utolsó arclemosóm, vegyes érzelmeim vannak iránta, amit itt is megjegyeztem már. Nem volt rossz, de annyira jó sem. A szemcsék nem voltak túlságosan nagyok benne, nem bántották a sebeimet, de a mentol az INCI-ben eléggé belerondított a képbe. Viszont 2-3 hónapig biztosan kitartott a tubus.
Újravenném? A mentol miatt nem, helyette a COSRX lemosóját rendeltem meg,amiben van BHA, igaz, egy picit drágábban, de legalább nagyon szép összetevőkkel. Nagy reményeim vannak...



9. Dove Nourishing Oil Care Argánolajos hajbalzsam
Az első még valamikor egy Pixibagben érkezett, azóta már többször újravettem, mert a kuponnapokon szinte mindig be tudom szerezni akciósan. Csak a hajvégekre teszek belőle, úgyhogy nagyon-nagyon sokáig kitart az amúgy is méretes flakon. Semmi extra, igazából csak megszokásból használom, mert a pakolásokhoz nincs türelmem, de egy kis plusz törődést (ami másoknál alap) azért szeretnék adni a hajamnak.
Újravenném? Legalább még 2 bontatlan flakon lapul a fiókban, szóval egy darabig most nem lesz szükségem utánpótlásra.



Elég vegyesre sikerült ez a kis összefoglaló, láthattátok, hogy van olyan termék, ami a szívemhez nőtt és ragaszkodom hozzá, de bemutattam néhány olyan kozmetikumot is, ami kevésbé gyakorolt rám pozitív hatást. Szeretek kísérletezni, új dolgokat kipróbálni, de sajnos, nem szerethetünk bele minden termékbe.




Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!