Red!

6:27

Nem igazán teszek különbséget sem az évszakok, sem a hétköznapok és alkalmak között, télen-nyáron, éjjel-nappal egy szín a tuti az ajkaimon: a VÖRÖS!



Megunhatatlan. Mindenhez passzol. Egy natúr sminket rögtön feldob, a buli sminket drámaivá teszi. Millió árnyalata létezik: klasszikus, bogyós gyümölcs, bordóba hajló, narancssárgára hajazó...a lista végtelen. Nem véletlen, hogy a blogon is ez a szín dominál.

Nagyon sokáig kerültem, úgy általánosságban mindenféle rúzst. Aztán egyszer csak valami bekattant, úgy gondoltam, itt az ideje, hogy kipróbáljak egy kis színt az ajkaimon, a rózsaszínes szájfények után. Úgy véltem, egy klasszikus darabbal csak nem lőhetek mellé, mindenkinek jól áll, maximum letörlöm, ha nem tetszik. Mennyire jól tettem!
Sokan félnek attól, hogy rúzst viseljenek, hisz evés-ivás hatására elkenődhet, megfogja a ruhát, megfeledkezünk róla és elkenjük saját magunk, ráadásul maga a rúzsozás sem mindig zökkenőmentes. Kontúrceruza? Bázis? Jesszus, na ne már...-gondoltam én is. Ezért kezdetnek inkább a folyékony rúzsok irányába indultam, majd később, amikor a nagy siker hatására egyre-másra jöttek elő a márkák a rúzsceruzákkal, elkezdtem szépen sorjában beszerezni őket. Azóta is a legjobb barátaim a hétköznapokon. Nyilván gyengébb a fedésük, mint egy hagyományos rúzsnak, a tartósságuk sem éri utol őket (bár vannak kivételek), de munkába, szaladgálós napokra nem is tudnék jobb "kiegészítőt" mondani náluk. Praktikusak, az áruk a legtöbb esetben baráti és nincs az az érzésem, tudjátok, hogy egy rúzst viselek, emiatt pedig feszengek egy kicsit. Hisz az él bennem, hogy a rúzs elegáns, alkalmi viselet.
Azért természetesen rúzsom is van (nem is egy). Esküvőre, éttermi vacsorára, partizni ez kell, ez való. Mert tartós. Mert nem mászik el az ajkaimról. Mert szépen, egyenletesen kopik. Mert ad egyfajta tartást, egy erőt, egy kisugárzást, egy karaktert az arcnak, hogy egy csodálatos vörös rúzsban pompázom.
Azt hiszem, a vörös rúzsokat tudni kell viselni. Kell hozzá egy bizonyos kor, érettség, hogy jól érezzünk magunkat vele. Amint ezt elértük, a vörös rúzs függőséget okoz. De komolyan. Nem fogsz más árnyalatokat keresni. Nude? Ugyan már. Hisz az nem is látszik! Rózsaszín? Hagyjuk meg inkább a szájfényeknek. És bizony egyre-másra venni fogod őket, mert nincs két egyforma árnyalat, kell egy matt, kell egy hidratáló, kell egy a mindennapokra, kell egy bulizni, ó, ennek mennyire elegáns a kiszerelése, ez olcsó, erről sok jót hallottam, ez meg csak úgy megtetszett, tegyünk vele egy próbát...

Örömmel jelentem, hogy kilelkiztem magam. Íme, Kinga top 5 imádott kicsi piros kincse:

(Itt szeretném megjegyezni, hogy amíg nem szerzek be egy épkézláb fényképezőgépet, nem foglak sokkolni benneteket mobillal, vagy tablettel készített képekkel, addig inkább csak linkelnék , swatchokat pedig szintén azonnal kidob a Google, úgy gondolom, egyelőre jobban jártok ezekkel. Elnézést kérek azoktól, akik várják a saját készítésű képeket, de tudjátok, türelem......:) )

1. Bourjois Rouge Edition Velvet
    Personne ne rouge! árnyalat

Gyönyörűséges szín, elegáns, matt finish. Lerobbanthatatlan, az evés-ivást simán kibírja, nagyon enyhén kopik és azt is egyenletesen teszi. Egyetlen hátránya, hogy durván szárítja az ajkakat, bőségesen alá kell hidratálni. Végre-valahára megjelent nálunk is a DM-ben (Müller természetesen nincs) egy állvánnyal a márka, nyilván egy ajakra valót próbáltam ki tőlük először. Amióta megvan, már végigcsinált velem 2 esküvőt (most jön a 3.) és jó néhány éjszakázást. Komoly "Végzet Asszonya" -feelinget kölcsönöz, nem biztos, hogy a pasik meg mernek szólítani...De akkor is imádom viselni! Többen is megrémítettek azzal, hogy néhány hónap után az ő példányuk "megbuggyant", nagyon remélem, hogy nálam erre nem kerül sor, mert egy pici darab megszakadna a szívemből. Ő a legdrágább rúzsom, az ára kb. 3.990 Ft.


2. Astor Soft Sensation Lipcolor Butter - Va Va Voum árnyalat

Alapvetően sosem szerettem az Astor kozmetikumokat. Volt néhány spirálom, lakkom, szemfestékem, de egyiket sem sikerült annyira megszeretnem, hogy a márka rendszeres vásárlójává váljak. Róla sem tudok túl sok pozitívumot mondani pl. tartósság szempontjából, mert sajnos egy kávézást sem él túl és elég rendesen kenődik is...De ez a szín...Ez a gyönyörű, picit vadabb piros...Megéri egy nap akár tízszer is újrakenni? De meg ám!További jó hír, hogy megyünk lefelé árkategóriában és gyakran látom mostanság akcióban is, szóval 1.800 Ft körül már hozzájuthatunk.



3. Miss Sporty rúzsceruza- DeLIPcious árnyalat

Meglepetés! Az olcsó és sajnos gyakran meglehetősen gagyi termékeket felvonultató, tinilányokat megcélzó márka csak nem megalkotott egy olyan terméket, amit- alkalmazását tekintve- nem tudok egyetlen negatív jelzővel sem illetni?!Az én állam is leesett, de így van. A kínálat elég gyér, 6 árnyalatból választhatunk és őszintén szólva, piros-mánia nélkül is ezt az egyet találnám "értelmesnek" a felhozatalból. Jó néhány hónapja rendeltem az Emagról (mert persze itthon 1 db-ot sem láttam kitéve sehol) akciósan 800 Ft-ért, ingyenes szállítással, gondolván " egy próbát megér, sokat nem veszíthetek", de lányok, praktikumát tekintve, messze a legjobb rúzsceruzám. Vékonyabb kivitelezésű, mint társai, nagyon szép, mélypiros színű /semmi csillogás/, nem szárít, nem csúszkál és kapaszkodjatok meg, de ő bírja ki egyedül az étkezéseket (és a csókot is-ez fontos). A pici profilképen itt a blogon őt viselem.





4. Catrice Ultimate Shine Gel Lip Color -  Red Or Bad árnyalat

Hétköznapi lóti-futi rúzs. A világot nem fogja megváltani, de szárítás nélkül is mattít és van egy pici korallos beütése, számomra ez egy igazi tavaszi-nyári árnyalat, ami rózsás sminkekhez nagyon szépen passzol. A Rossmannban az akciós kacatok között kutattam éppen, amikor is elfelejtettem, hogy van már elég piros rúzsom, mattból is akad néhány, ezért megvettem, ha jól emlékszem, 690 Ft-os áron (- 10 % kedvezménykuponnal). Otthon aztán egy kicsit elkámficsorodtam, hogy nem az az echte piros mégsem, ahogy én azt gondoltam, de okosan nem vágtam be a fiókba, hanem másnap reggel feltettem munkába menet a már említett rózsás sminkemhez és azóta is ötből három napon biztosan őt veszem elő. Pedig szintén szörnyethal egy pohár víz után, de tudjátok, ez az az eset, amikor nem tudod igazán megmagyarázni, mért szeretsz valamit, szereted és kész.


5. NYX Round Case Lipstick Lip Cream - Electra árnyalat

Pixiboxos meglepetés termék és csak Isten tudja, hány ember próbált a doboz kézhezvétele után megszabadulni tőle. Én pedig csak ültem a gép előtt és egyszerűen nem értettem, hogy lehet, hogy ennyien meg akarnak válni tőle, amilyen gyorsan csak lehet és ráadásul -számomra- sokkal haszontalanabb kozmetikumokért cserébe. Majdhogynem a "Távozz tőlem, Sátán!" feliratok repkedtek a hirdetéseknél. Ki ne akarna egy tökéletes mélybordó rúzst nagyon durva intenzitással? Higgyétek el, kell nekünk. Jó, elismerem, nagyon könnyű vele bohócszájat rajzolni, mert eléggé krémes, igényli a kontúrt, de ha cserébe egész éjjel fent marad teljes pompájában, nem ér meg ennyi vesződést? Vállaljuk csak be azt a plusz 2 percet. Ára: 1.500 Ft

Ők lettek volna a "kedvenc red-ek". Egy közepes méretű nesszeszerem csak az ajakravalókkal van tele, remélem, megbocsájtjátok (és ők is), hogy nem mutatom be mindegyiküket egyesével, attól tartok, elaludnátok a hosszúra nyúlt poszt olvasása közben.

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!