Szeptemberi kívánságlista

2:17




Igaz, hogy már szeptember 2. hetében járunk, önmagamhoz képest mégsem vagyok elmaradva, mert az utóbbi fél évben igyekszem minél inkább kitolni a beauty-bevásárlást, hogy azt az illúziót keltsem, nem szórom el azonnal nehezen megszerzett fizetésemet...Ügyes próbálkozás, mintha nem volna mindegy, mikor száll ki az erre szánt pénz a tárcámból...Na de lássuk, mik szerepelnek az e havi listán!
A külföldi termékeknél linkeltem a lelőhelyet, minden esetben csak megbízható eladókkal.

C-vitamin + Zn tabletta

Barátnőim ajánlására szedem néhány hónapja, állítólag a cink belülről is segít a problémás bőrön.  A sportmentes, ám annál stresszesebb életembe szerettem volna bevinni valamilyen plusz vitamint (bár rengeteg zöldséget eszem és azokban is leginkább C-vitamin van, de mindegy, vitamint szedek, jár a keksz és kész), a cinknek pedig adni akartam egy esélyt, így ezt a kombót választottam. Az első hónapban nagy pozitív változást hozott, utána ezt már sajnos nem vettem észre, de ártani nem árt alapon továbbra is rendszeresen megveszem a havi adagot a Rossmannban.


Balerinacipő

Itt az ősz, jönnek az esőzések, elő kell vennünk a zártabb cipőket. Azért egy bokacipőhöz még meleg van, jöhet hát a kis kedvenc. Egy ilyen pont jó is lenne. Semmi csicsa, egyszerű kis fekete. Valószínűleg Deichmann lesz belőle.



Nyaklánc

Imádom a mostani divat nyakláncait, ezért át is ugrunk a külföldi termékek hazájába, Ebayországba.
Millióból választhatunk, most csak néhány kedvencet emelnék ki:



Link: ebay



Link: ebay

Link: ebay

Arcápolás

Etude House Face Conditioning Cream SPF 25 

Ha arcápolás, akkor Korea. Fogyóban az őszi krémem, még van valamennyi az utolsó tubusban, mert  a nyáron csak esszenciát használtam a hőségben, de lassan be kellene már szereznem az utánpótlást. Az első arckrém, ami nem zsírosított be, jól lehet rá sminkelni és még egy pici fényvédőt is tartalmaz (amit amúgy külön nem használok, ezért ezzel nyugtatom magam), az ára is nagyon jó, mert a kisebbik adag is sokáig kitart. A sok hámlasztás/szétszárítás miatt lehet, hogy egy kicsit nehezebb krém kellene majd a hidegben, ezért most nem a mattító, hanem a normál verziót rendelem meg. Link: ebay



Lemosóból szintén fogytán van a készletem. Több termék között is variálok, az utolsó próbálkozásom annyira nem vált, be, de rossz sem volt, úgyhogy keresgéltem egy kicsit.
Az utóbbi hetekben visszaromlott a bőröm állapota, erősen gondolkodom, hogy újra megveszem a Skinfood Egg White Pore Foam lemosóját, ami anno hasonló helyzetben sokat segített. Viszont attól tartok, a száraz részeim szabályosan csikorogni fognak a használata után. Link: ebay

A Skinfood Tea Tree Bubble Cleansing Foam szintén esélyes, bár sosem jöttek be a teafás cuccok, lehet, hogy pont ez segítene. Link: ebay


Cosrx Salicyl Acid Exfoliating Cleanser, mert a márka egyéb termékeit is szeretem, megérne egy próbát, nem lehet rossz BHA-val tisztítani. Link: ebay

A Mizon Pore Refine Deep Cleansing Foam volt az utolsó lemosóm,  a mentol nagyon nem kellene bele, de végül is szépen tisztított. Link: ebay


Tonymoly Cotton Pact Delight púder

Na ez az, ami sürgősen kellene, mert a mostaniban már tényleg épp csak alig van. Ez a színezett verzió, nekem jobban bevált, mint a színtelen. A zsíros bőrűeknek adott tippek között már írtam róla: http://everydayplsrs.blogspot.hu/2015/08/5-tulelotipp-zsiros-borueknek-az-utolso.html 
Link:ebay
Folthalványítás, hegkezelés

A mániám. Szerencsére a C-vitaminos szérumból még bőven van, retinolt nemrég rendeltem, fermentált cuccom is van, de mégis mindig piszkálja a csőrömet egy-egy ilyen termék, amit szívesen kipróbálnék, főleg, hogy Oh my brush Viki rendszeres olvasója vagyok...
Az egyik a Madre Labs Astaxanthin szérum, tőlük imádom a retinolt és ennyi pénzért vétek lenne ezt kihagyni.  Link: iHerb

A másik egy japán termék, a Hada Labo arbutint tartalmazó lotionja (nincs rá helyes magyar szó, mert nem olyan, mint egy nyugati tonik), érdekelne, nagyobb mennyiségben mire képes ez az összetevő, csak egy picit drágállom, pedig tudom, hogy min. fél évig biztosan elég lenne... Link: ebay


...A retinolimádat miatt viszont lehetséges, hogy mégis a márka másik lotionját próbálom ki, amit rendszeresebben használhatnék, mert azért a tömény retinolos szérum elég erős a mindennapokra, viszont a hatását nagyon szeretem. Bár ezt inkább 25 év felettieknek ajánlják, én pedig nem akarom annyira siettetni az időt... Link: ebay

Amit mindig meg szeretnék venni, de végül sosem rendelem meg...

Benton csiga-méh esszencia. Méhméreg és csiganyál, csakis jó lehet! Viccet félretéve, mindkettő sebgyógyító hatású, sőőőőt a méhméreg fokozza a folyamat gyorsaságát, vagyis nekem találták ki. Mért nem vettem még meg? Mert korai termékhez viszonyítva számomra már a drágább kategóriába tartozik (mint a japán lotionok), és mivel nem létszükséglet, valahogy sosincs felesleges pénzem, amit kiadhatnék rá...Talán majd a következő hónapban:)  Link: ebay


Ránézésre nem is olyan vészes az e havi lista, bár ha csak a legszükségesebbeket nézzük is, a kedvező árak ellenére akkor is kitesz egy kisebb vagyont, de hát sajnos ami kell, az kell. Ruhából már nagyjából jól állok, max. egy farmert fogok még venni. 
Kellemes őszi bevásárlást Mindenkinek!

Ez is érdekelhet

1 megjegyzés

  1. Szia, tegnap találtam a blogodra, látom elég friss :) Gratulálok hozzá! A fényvédőt viszont szerintem ne hagyd ki, nagyon fontos! Ajánlom Ildi oldalát, szepsegreceptek.hu Bianka

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!