Best of Pixibox

1:18




A Pixibox már nem szorul részletesebb bemutatásra, egyedi szolgáltatásának és profizmusának köszönhetően elképesztő ütemben növekszik népszerűsége. Nem csoda, hiszen a kis magyar startup vállalkozás valami olyasmivel rukkolt elő 2012-ben, amivel addig a szépségrajongók itthon nem találkozhattak, de mint kiderült, hiánypótló ötlet volt.


Néhány szó (mégiscsak) a szolgáltatásról: meglepetés beauty dobozokról beszélünk, elegáns kiszerelésben, 5-6 magasabb árkategóriájú terméket rejtve a belsejében, melyek között találhatunk teljes kiszerelésű, utazó és minta méretű cikkeket is. A dobozban lévő termékek (gyakran már csak 1 is)  minden esetben meghaladják a doboz megrendelésének árát, azaz 4.990 Ft-ot, mivel nem drogériás árucikkekről beszélünk. A pontos tartalom mindig meglepetés, a márkákat és a darabszámot igényes hírlevelekben, illetve  a facebook oldalukon osztják meg a vásárlókkal, adva ezzel mégiscsak némi támpontot a rendeléshez. Maga a rendelés időszakos, általában havonta 1, esetleg 2 napon át áll rendelkezésünkre a lehetőség. Mára 2 másik vonallal is kibővült  a kínálat, rendelhető a drogériás termékekkel megpakolt, egyedi nesszeszer, azaz a Pixibag, illetve a natúrkozmetikumok kedvelői megvásárolhatják a Pure by Pixibox-ot is.
2 éve vagyok hűséges előfizetőjük, mert  a hatalmas érdeklődés és a limitált darabszám miatt nem akartam megkockáztatni, hogy esetleg lemaradjak egy ígéretes dobozról, ami után aztán megszakad  a szívem. Mivel nem engedhetem meg magamnak, hogy high end kozmetikumokat használjak a hétköznapokon, úgy gondoltam, ennyi mini méretű luxust csak megérdemlek, legfeljebb majd nem vásárolok össze mellette annyi mindent a drogériákból, a netről....Természetesen nem így lett, még én is elnevetem magam utólag ezen a feltevésen.
A 2 év alatt kaptam ettől a szolgáltatástól hideget-meleget, volt, amit nagyon eltaláltak, máskor nem igazán sikerült az összeállítás. Egy darabig megvettem a Pixibaget is, de Dunát lehetne már rekeszteni a szekrényemben lapuló nesszeszerekből, a természetes kozmetikumok pedig sosem hoztak lázba, így maradtam az eredeti box-nál, amiből aztán kikerült néhány imádott, mindennapi használatban lévő termék, melyeket most bemutatok Nektek ebben a bejegyzésben. A termékek eredeti (hozzávetőleges) árát feltüntetem a bemutatás végén, hogy képet kaphassatok egy-egy doboz értékéről.

Artdeco Eyeshadow Base

Az ikonikus szemhéjbázis engem is megvett kilóra. Még egy 2014-es dobozban érkezett, azóta már elhasználtam, de annyira megszerettem, hogy újravásároltam. Kimagaslóan jó termék, aki minden nap, akár csak minimálisan is, de sminkel, annak kötelezővé tenném a használatát. Pontosan 2 db plusz másodpercet igényel, hogy egy hajszálvékony rétegben felvigyük a szemhéjunkra, de cserébe egész napos sminket kapunk, 0 elkenődéssel és extra színintenzitással. Nem is értem, hogy létezhettem valaha is nélküle. A pici tégely nagyon sokáig elegendő, bár a krémes alapoknak max. fél éves élettartamot/használatot javasolnak, az első tubus nekem majdnem 1 évig kitartott és nem volt vele problémám az utolsó hónapokban sem. Idén kora tavasszal szereztem be a másodikat, de ha az ujjlenyomatom nem látszódna meg rajta, nem mondanám meg, hogy bármennyi is el lenne használva belőle. Ez a létező egyetlen termék, amire azt mondom, hogy must have darab- legfőképp, mert utálom ezt a kifejezést, másrészt túl gyakran dobálóznak vele, bizonyos termékekre amúgy sem lehet mindenkinek szüksége-, mert tényleg csodaszer lehet bárkinek, aki csak sminket vesz a kezébe. Illat-és csillámmentes verzióban is elérhető. Ára: 2.800,-  5 ml


Vichy 3in1 arclemosó

Nem volt még túl sok termékem a márkától, de ha valami nagyon bevált volna, biztosan újravettem volna, hiába drága...Viszont ez a termálvíz alapú, többfunkciós, krémes lemosó nagyon pozitív tapasztalatokat hozott. Sminklemosásra micellás vizet használok, a komolyabb tisztításra pedig kifejezetten a bőrproblémáimra való lemosót, de ez a kis krém meglepő módon jobban és könnyebben leviszi a szemsminkemet, mint bármelyik micellás víz, és  ellentétben pl. a Niveával, nem irritálja a szemkörnyéket sem, ráadásul parabénmentes. Így hát ő is bekerült  a napi sminklemosó rutinomba és észre is veszem, ha egy ottalvós kiruccanás alkalmával esetleg otthon hagyom.
Ára: 3.300,-  100 ml



 Eucerin pH5 kézkrém

Ezt a terméket igazából az édesanyám használta el, mert télen ijesztően ki volt száradva a keze és még a shea vaj sem segített orvosolni a problémát. Egyre-másra vásároltam neki a nehéz, zsíros krémeket, hogy a vérzésig berepedezett kézfején végre segítsen valami, de hiába. Aztán eszembe jutott, hogy pici mérete miatt ez az Eucerin a táskás krémem, azaz őt hurcolom, de elő nem túl gyakran veszem, mert nincs szükségem nagyon erős hidratálásra...Előkerestem és végső próbaként odaadtam neki, és láss csodát, kb. 2 nap után látható volt  a pozitív változás. Rendszeres, napi 3-4 használat után rendbe tette a bőrét és szinten is tartotta azt. Már emlegeti, hogy az idei télre is be kell szereznünk a megváltó kis kencét, bár én remélem, hogy idén nem fogja ennyire tönkretenni a kezét a hideg, de ha mégis, akkor jöhet az Eucerin! A pH5 termékcsalád érzékeny bőrre készült, de én szívesen ajánlom durván száraz bőrre is. A család része még egy tusfürdő,olajfürdő, testápoló, krém és egy sampon is.  Ára: 1.352,- 75 ml



NYX Round ajakrúzs - Electra árnyalat

Az 5 kedvenc piros rúzsom között szerepelt már ez a termék (http://everydayplsrs.blogspot.hu/2015/09/red.html), így nem is időznék nála sokat. Gyönyörű az árnyalat, tartós, szívesen használom. Ára: 1.700,-  4 g


Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle Rose haj-és fejbőrápoló olaj

Szégyenletes módon, a hajápolással nagyon keveset foglalkozom, gyakorlatilag egyáltalán nem is törődöm vele. Festett fekete vagyok, cm-es darabokban töredezik a hajvégem, hővédő ide vagy oda, a balzsam is kb. halottnak a csók, pakolásokhoz nincs türelmem, így hát inkább gyakrabban porszívózok a szobámban...Nem követendő példa!
Többféle olajat is vásároltam már, de vagy bezsírosítottak, vagy összeragadt a hajam, vagy nem láttam semmi eredményt és a fiókban végezték. Amikor viszont ez a pindúr üveg is megbújt az egyik dobozban a hozzátartozó samponnal, adtam neki egy esélyt, gondolván, úgyis gyorsan elfogy. Meglepően hosszú ideig, jó néhány hétig kitartott, pedig minden reggel tettem fel belőle, igaz, csak a hajvégekre, a fejbőrömre nem mertem. Használata mellett tényleg éreztem azt  selymes puhaságot, amit elvileg minden olajnak nyújtania kellene, és mintha visszafogta a töredezés mértékét is, de erre már nem mernék megesküdni. Egyedül csak az ára miatt nem vettem meg nagy kiszerelésben, de ki tudja, egyszer talán még beruházok rá.
A sampon egyébként nem vált be, de ez nálam nem meglepő, mert évek óta csak egyféle sampont használok, azt is hosszas keresgélés után nyilvánítottam jónak, szóval nem valószínű, hogy egyhamar lecserélem.  
Ára: 3.000,-  100 ml




Prada Candy női parfüm

Távolról sem vagyok még csak amatőr parfümőr sem, de ez egy olyan illat, amit a szép őszi időben szívesen viselek. Kissé fűszeres, de nem túlzottan, nem túl édeskés, de mindenképp "erősebb", mint egy tavaszi-nyári illat. Nem szeretem a mintatermékeket, legtöbbször nem is használom el őket, de legalább a parfümmintákat igyekszem elfogyasztani. Ez az illat pedig annyira megtetszett, hogy megvettem nagyobb méretben is, lassan el is kezdem újra használni.  Ára: 20.000,-   80 ml




Essie körömlakk - Bordeaux árnyalat

A színes sminktermékekkel sosincs szerencsém, mindig valami olyan színt kaptam, ami vagy tutira nem illik hozzám, vagy magamtól sem szoktam ilyen árnyalatokat használni. Például: ezüst szemceruza-csak fekete tust vagy ceruzát használok. Vagy: zöld szemhéjfesték- most ez komoly?
Az Essie lakk nem volt ennyire drasztikus, egy teljesen jellegtelen, francia manikűrhöz való rózsaszín, alig-alig látható alapszín érkezett a dobozban. Ami persze jó, mert alapdarab a körömfestésnél, de amikor végre hozzájutok egy drágább lakkhoz, lehet, hogy jobban örülnék egy szép, intenzív árnyalatnak, ami még látszik is. Csere keretében viszont megszereztem a számomra legeslegszebb őszi-téli árnyalatot, amit szinte le sem vagyok hajlandó cserélni a körmömről, annyira imádom. Gyönyörűen fed és nagyon tartós, pláne egy réteg fedőlakkal megspékelve. Azóta cseréltem már egy majdnem pontosan ugyanilyen árnyalatú Barry M lakkot is, hogy legyen tartalékom. Én csak szilvaszínnek hívom, más a szőlőhöz hasonlítja... Akárhogy is, imádat. Ára: 1.700,-  13,5 ml





+  A kedvenc nesszeszerem

Ha létezik ennél cukibb (de nem giccses!!!) kis tároló, mutassátok! Másfél éve társam a mindennapokon, de még mindig mosolygok, ha meglátom ezeket a kis szempillákat. A legfontosabb napi sminkcuccok pedig szépen elférnek benne.




Ők lettek volna a legnagyobb kedvencek ettől a remek kis szolgáltatástól. A héten rendelhető lesz a Pure by Pixibox utolsó idei kiadása, natúr-rajongók, készüljetek! Én viszont addig is az októberi szülinapi box-ot várom, remélem, hogy a kihagyás után végre már tényleg ő következik. A karácsonyi dobozról nem is beszélve, ami mindig nagy dobás, szóval tartogat még néhány meglepetést nekünk az idei évre a Pixibox csapata.



Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!