Októberi HAUL

2:06


Az októberem leginkább munkával telt, de azért jutott időm kisebb-nagyobb beszerzésekre is. Mivel hónap elején a blog új külsőt kapott, igyekszem a beltartalmat illetően is megújulni, a bevált kozmetikumok mellett sok újdonságokat is szeretnék mutatni nektek. A mai bejegyzésben megnézhetitek, miket vásároltam októberben, mik érkeztek kipróbálásra és milyen posztok várhatóak hamarosan!

A szokásos Ebay rendelés most sem maradt el. Elkelt egy őszi, közepesen fedő, mérsékelten mattító, világosabb BB krém is a hétköznapokra, ezúttal egy számomra ismeretlen újdonságra esett a választásom. Az A'pieu krémét tettem be a virtuális kosaramba, annyi már biztos, hogy ez a valaha volt legszebb BB krémem.
Eljött a transzparens púderek ideje is, szintén egy új márkától választottam sminkterméket, mégpedig a The Face Shop kínálatából.


A Glamour-napokon beszereztem a leggyakrabban használt kozmetikumaimból egy kb. fél évre elegendő mennyiséget, a hajfestéktől a tusfürdőn át a sminktermékekig elég sok mindent vásároltam. A pontos listát megnézhetitek ITT.


A Pixibox 4. születésnapját ünnepelte októberben, ez alkalomból nagyon ütős dobozra számítottam, ám sajnos ismét csalódnom kellett. A dobozban érkezett termékeket és a véleményemet ITT láthatjátok.


Az Avon őszi újdonságai már annál inkább elnyerték a tetszésemet: a gyönyörű Perfect Reds rúzst szinte minden nap viselem, a gél lakk imádnivalóan egyedi színe nagyon sokáig szépen mutat a körmeimen és az új púderalapozó is szupercsinos darab. A csodás szerzeményeket ITT mutattam meg nektek.


Nagy meglepetés volt, amikor átvettem a futártól a Párom nevére szóló csomagot, majd az Alexandra címkéje láttán azonnal leesett, hogy ez bizony egy nekem szánt meglepetés. Hihetetlen, de odaafigyelt rám, amikor egy este internetezés közben félhangosan, inkább csak magamnak megjegyeztem, hogy már előrendelhető az új Tvrtko könyv, biztos izgalmas lehet, jó lenne a gyűjteményembe és erre két nappal később meglepett vele! Ritkán mosolygok fotókon, de azt hiszem, itt látszik, mennyire jól esett, hogy így is kimutatta, tényleg törődik velem. De hogy a könyvről is szót ejtsek: nagyon érdekes, az írótól megszokottan van pár töltelék rész, de a legtöbb fejezet miatt éjszakába nyúlóan fent voltam, annyira infromatív és érdekfeszítő a tartalmuk.



Én is megleptem magamat egy aprósággal, méghozzá egy Sleek pirosítóval, ami az első termékem a márkától, de gyanítom nem az utolsó, mert tényleg eszméletlenül szép palettákat is kínálnak, egészen jó áron...



Erre a hónapra is jutott három hazai gyártó bemutatása: a mostanság nagyon népszerű Abura tusfürdők közül én is kaptam többféle variációt kipróbálásra, egy összesítő bejegyzésben megtudhatjátok majd, mennyire tetszettek nekem.




Az Aromax is megajándékozott néhány izgalmas kencével, rengeteg pozitív véleményt olvastam már róluk, remélem, én is hasonló következtetéseket tudok majd levonni a kozmetikumok használata után. A pattanáskezelő oldatról már készül a bejegyzés, aktívan próbálgatom.



A Magister Products gyógyszertári gyökereinek köszönhetően egy profi natúrkozmetikumat készítő cég, a tőlük kapott küldeménynek szintén nagyon örülök, borzasztóan kíváncsi vagyok, mit tudnak a krémeik. A dobozkát egy unboxing videóban veletek együtt nyitottam ki, amit megnézhettek ITT.



A hónap legvégén még érkezett egy színes válogatás a Cotynak köszönhetően a Miss Sporty őszi újdonságaiból is, a héten még közelebbről is megmutatom nektek a három gél hatású lakkot, illetve a három rúzst.



Ti miket szereztetek be októberben? Miről szeretnétek a leghamarabb terméktesztet olvasni?

Ez is érdekelhet

6 megjegyzés

  1. Szuper dolgokat szereztél be és kaptál! :) Várom a teszteket! ;)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek :) Tegnap végre én is eljutottam Müllerbe, és közelebbről is megcsodálhattam az állványt. Az Old Hollywood árnyalatú Matte Me folyékony rúzsra pályáztam, de egy darab volt már csak belőle, és le volt húzva a fólia, nem voltam emiatt biztos abban, hogy valaki nem kenegette még szét sehova. Ezért egy Face Contour Kit-et. Egyelőre nagy a szerelem, és alig várom, hogy mást is kipróbáljak a márkától (főleg a folyékony rúzst :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. basszus, most nézem, hogy szavak kimaradtak...bocsánat, szerintem a telefonom megviccelt :D szóval a Sleek állványról beszélek, és megvettem egy Face Contour Kit-et, na :D

      Törlés
    2. Leesett, hogy miről lehet szó, semmi gond :)
      Egy Matte Me előbb-utóbb nekem is kelleni fog, millió éve nézegetem őket, most végre itt vannak, rendelni sem kell :) Valami szép pirosra pályázom...:)

      Törlés
  3. Kedves Kinga,
    Nagyon jó dolgok kerültek a polcodra, mindegyiknek elolvastam a tesztjét, de egy még mindig nagyon izgatja a fantáziámat: az Abura tusik, már régóta szemezgetek velük, de nem mertem kipróbálni, remélem hamar elkészül a bejegyzésed vele kapcsolatban!
    Ha nem haragszol, akkor írtam neked a Facebook oldaladon, van pár kérdésem ;)

    Ha gondolod nézz be hozzám is:
    http://valleylili.blogspot.hu/

    Sok puszi, Lili :)

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!