2016 legjei - szerintetek

5:00


Úgy gondoltam, egy olyan összesítéssel zárnám az év végi megemlékező posztok sorát, melyet a ti véleményetek, a blogon megjelent kedvenceitek alapján állítok össze. Nézzük meg együtt, melyek voltak szerintetek a legnagyszerűbb hétköznapi örömök 2016-ban!

Az 5 legnézettebb bejegyzést kár volna felsorolni, hiszen mindenki láthatja a blogon a jobboldali sávban, mégis ki kell emelnem az Avon mattító púderéről és Perfect Reds rúzsáról szóló tesztemet, melyek hihetetlen módon többezres megtekintést számlálnak és megjelenésük óta töretlen a sikerük. Ezek alapján ti legalább annyira szerettétek olvasni a cikkeket, mint amennyire én szerettem használni a termékeket.


Nagyon népszerű téma a blogon a magyar natúrkozmetikumok bemutatásáról szóló sorozat, gyakorlatilag minden egyes új hazai márka jobban érdekelt benneteket, mint bármelyik világszerte ismert koreai kozmetikum. Közülük is kiemelkedik a Barilent masszázsgyertya leírása és Pom-Pom termékek színes világa. Számomra hatalmas öröm, hogy velem együtt ennyire lelkesedtek a magyar gyártókért, igazán megérdemlik a szeretetünket!



Ősszel az is kiderült, hogy nem vagyok egyedül az írószermániámmal. A "Vissza a suliba' felnőtt verziójaként összeállított kívánságlistámat nagyon sokan megköszöntétek, örültetek a hasznos és cuki kelléktippeknek, ami nem csoda, hiszen magam is jól tudom, mennyit dobhat egy irodai asztalon néhány szép írószer és mennyivel jobb érzés egy csinos noteszba írogatni, mint egy használt papírlapra.


A szerzeményes posztok egyértelműen a legkedveltebb cikkek közé tartoznak, mindig érdeklődve fogadjátok a havi haul bejegyzéseket. Ezen felbuzdulva próbálkoztam egy unboxing videóval is, ami igazából nem is ért el rossz eredményeket, ezért előfordulhat, hogy gyakrabban láthattok majd hasonló videókat a jövőben.
A haul bejegyzések közül is kiemelkednek a meglepetés dobozok, de sajnos ezekkel jövőre már nem fogtok találkozni. Bár olvasottság szempontjából meg fogom érezni a hiányukat, én magam eggyel sem voltam maradéktalanul elégedett az elmúlt évben, ezért nem szeretnék már áldozni rájuk a jövőben, legalábbis az eddig próbáltakra biztosan nem.



"Elfogytak" viszont lesznek ezentúl is, sőt, rendszeresebben, kisebb adagokban szeretnék jelentkezni az efféle bejegyzésekkel. A "Kedvencek" is mindig népszerűek, ti is szeretitek, nekem is hasznos összegezni a tapasztalatokat az elhasznált termékekről, így örömmel fogom elkészíteni ezeket a listákat a későbbiekben is.


Ami jövőre már nem lesz: 
Én hiába imádok újabb és újabb maszkokat felfedezni, titeket nem hat meg annyira a dolog, ezért a Maszkmánia rovat pihenni fog.
Továbbá a kívánságlistáimat is csak magamnak fogom megírni, személyes és TAG-bejegyzések  pedig szintén nem fognak megjelenni.

Ami 2017-ben várható: 
Az Everyday Pleasures alapvetően meg fog maradni bőrápolási blognak, de szeretnék elmozdulni a sminktermékek irányába is, hiszen a mindennapjaim szerves részét képezik, ezt már idén év vége felé is elég nyitottan fogadtátok.
Az ékszer, - illetve a táskamániámat is szeretném jobban megmutatni nektek a jövőben.
Mérföldköveknél lesznek majd nyereményjátékok, de ehhez szükség van a ti aktivitásokra is, idén sajnos több játék is meghiúsult érdeklődés hiányában.
Tömörebb leírások, szebb illusztrációk, heti 3-4 poszt (esetleg heti 1 videó) a terv, ha minden jól alakul, ehhez fogom tartani magam.

Remélem, tetszett nektek ez a kis összesítés, elégedettek lesztek az ígéretekkel és jövőre is velem  tartotok majd! Köszönöm nektek a 2016-os évet, rengeteg pozitívumot kaptam a blogtól, hasonló jókat kívánok nektek az új évre!

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. nagyon jó kis összegzés volt :)

    az új, magyar márkák ismertetőjét szeretem olvasgatni nálad, mert hasonló elveket vallunk bőrápolásban. még nem vetem rá magam ezeknek a kipróbálására, de a közeljövőben biztos, hogy benevezek majd a Pom-pom valamelyik termékére, mert velük szemezek a legrégebb óta.

    annak személy szerint örülök, hogy a meglepidobozok háttérbe szorulnak, én - pont azért, amiért te se szeretnél többet venni - nem érzem feltétlenül hasznosnak.
    a maszkokat sajnálom, de remélem, azért néhány még felbukkan majd a posztjaid között :)

    az új témákat, és a sok-sok új bejegyzést pedig már várom :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Viki! :) Nekem is jó érzés volt összeállítani ezt a posztot, néha nagyon meglepő, amit a statisztika mutat.

    Remélem, tudom majd folytatni a magyar vonalat, én is nagyon élvezem ezt a részét.

    A Lip Monthly valószínűleg marad, még pár neszeszert biztosan megveszek (a decemberi pl. még mindig úton van felém), de más meglepetés doboz nem nagyon csábít, maximum egy-egy újdonságra nevezek be érdekességként.

    A maszkok sorsáról még elgondolkodom, de az új témák már készülőben vannak :)

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!