Decemberi haul - Mit kaptam Karácsonyra?

6:21


Ma megmutatom Nektek, milyen csomagok érkeztek hozzám késve, az ünnepek után, illetve miket kaptam Karácsonyra. Szépségápolás, könyv, hasznos otthoni kellékek - ha kíváncsiak vagytok a vegyes válogatásra, olvassatok tovább!

Még pont megérkeztek Karácsony előtt a januári Avon újdonságok, azaz kettő fantasztikus, gyümölcsillatú, True Supreme Nourishing rúzs és az új kollekcióból egy lapos fejű alapozóecset.


Még novemberben rendeltem néhány statement nyakláncot és fülbevalót a karácsonyi szettemhez, ezek csak mostanában kezdenek megérkezni, pontosabban eddig csak egy kék csodát kaptam kézhez.


Jöjjenek a karácsonyi meglepetések, kezdjük is a beauty részleggel: a szüleimtől egy Palmolive duo tusfürdő csomagot kaptam csoki, illetve vanília illattal, ami egyrészt hasznos, másrészt pedig mivel éven át nem eszem csokit, legalább ilyenkor élvezhetem az édes aromát.


A bátyámtól és a sógórnőmtől egy klasszikus Dove válogatást kaptam, ami egy tusfürdőt és egy testápolót tartalmaz. Számomra a Dove jellegzetes illata a letisztult, nőies ízlést testesíti meg, télen pedig egyébként is elkél a kellő hidratálás.


Néhány hasznos és aranyos ajándék is megbújt a fa alatt, mint pl. ez a vastag benti mamusz. Imádok ilyesmiben flangálni télen a lakásban, egy szezon alatt el is szoktam nyúzni ezeket a lábbeliket, de idén nem vettem magamnak, így nagyon örültem ennek a darabnak. Puha, meleg, kényelmes és imádnivalóak ezek a masnik!



Az otthoni kiegészítőknél maradva, rengeteget nyavalyogtam, hogy nincs semmiféle ünnepi dekorációnk, ezért kaptam a páromtól egy csodálatos, arany asztaldíszt.


Mindent szeretek, ami a nevemmel kapcsolatos, ezért egy édes kis mécsessel is meglepett.



A következő ajándék szintén telitalálat: egy bőrhatású, szuperpraktikus felosztású határidőnapló, melynek sikerült kiütnie a nyeregből a hónap elején vásárolt Dolce Bocco naptáramat. A borító masszív, táskabiztos, mégis puha, a könyvecske belseje is nagyon szép éééés maga a naptár később cserélhető lesz, ugyanis a barna bőr levehető. 



Két izgalmas thrillert is hozott a Jézuska:



Végül, a személyes kedvencemet is megmutatom nektek, amit igazából a Luxus Karácsonyi Smink nevű bejegyzésben (ITT) már láthattatok: a gyönyörű ezüst láncomat az édes szívecskés medállal, amit még belecsempészett a tőle kapott csomagba. 
A lila háttérrel készült fotókon pedig a pihe-puha takarómat láthatjátok, amiből ismét kiderült számomra, hogy mennyire törődik velem, most már biztosan nem fogok fázni a hajnali munkaórák alatt.


Ti mit kaptatok Karácsonyra?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!