5 dolog, amit 2016-ban a bőrápolásról tanultam

3:23


Tavaly ugyanezzel a bejegyzéssel búcsúztam Szilveszterkor, így idén ismét összeszedtem nektek, melyek azok a hasznos tapasztalatok, melyekkel 2016-ban gazdagodtam a bőrápoláshoz kapcsolódóan. Remélem, ti is találtok majd köztük megszívlelendő tanácsot!

1. A tomboló koreai és külföldi láz mellett érdemes odafigyelni a magyar kínálatra is


2016-ban jó néhány magyar újdonságot fedezhettem fel a blognak köszönhetően, az ismert nevek mellett több induló hazai vállalkozás termékkínálatába is bepillantást nyerhettem, aminek borzasztóan örülök, ugyanis azt kell mondanom, nagyon sok itthoni kozmetikum egyáltalán nincs elmaradva a külföldi csodaszerekhez képest, sőt, egy-egy natúr terméktípus még jobban is teljesít. Emellett pedig főleg azoknak érdemes szétnézni a hazai piacon, akik még mindig ódzkodnak a tengerentúlról való rendeléstől.

2. Azért, mert egy bizonyos kozmetikum nem vált be, adhatsz még egy esélyt a domináns összetevőnek


A legjobb példám erre a C-vitamin. Az agyondícsért OST szérumot kifejezetten gyűlöltem, el is temettem magamban a C-vitaminba vetett hitemet. Majd adtam egy esélyt Tindigo Siker szérumának, később pedig egy Madre Labs terméknek, és láss csodát, azóta már nem akarom nélkülözni ezt az összetevőt  a rutinomból, annyit segít a foltjaimon és magán a bőrképemen is. Sosem szabad feladni, mindig tovább kell keresgélni más lehetőségek után!

3. Lustaság = félegészség. De nem, ha ecsetmosásról van szó!


Tudom, én sem szeretem, én is unom még 10 ecset kimosását is - aki vérbeli sminkmániás, ennek akár a tripláját is számolhatja -, de minden héten legalább egyszer igenis neki kell állni és meg kell tisztítani az ecseteket, melyekkel minden nap dolgozunk. Sokkal szebb a bőröm, mióta ecsettel viszem fel az alapozót, a púdert, de még szebb, mióta hetente tisztítóm is az eszközeimet! Heti max. 1 órát vesz igénybe a művelet, én jelenleg hypoallergén szappant használok, de lehet sebbenzin, Baba sampon, professzionális ecsetmosó folyadék, amit csak szeretnétek, egy éjszakát száradni hagyom őket és máris makulátlan ecsetekkel dolgozom el a bőrömön a sminket.

4. Víz, víz víz


A csapból is folyó (haha, nem lesz több szóvicc, ígérem) "igyunk minél több folyadékot" szlogen mindenki fülén százezerszer be - és kiment már, de érdemes lenne kipróbálni, mert tényleg nem hülyeségből szajkózzák. Év elején iszonyatos hámlásokkal küzdöttem, ezért tavasszal ráálltam a min. másfél-két liter folyadék elfogyasztására. Egyáltalán nem volt könnyű, hiszen korábban csak akkor ittam, ha már valós szomjúságot éreztem, de egy idő után bevált a dolog: sokkal, de sokkal szebb a bőröm, nincsenek vészesen száraz területek, nincs szükségem nagyon nehéz hidratálókra ősszel sem és nem utolsó sorban sok változatos, finom ízesített ásványvizet fogyasztok. Hihetetlen, de mostanra már igénylem, hogy legyen a közvetlen közelemben egy üveg víz, vagy tea.

5. Tájékozódj, de nem biztos, hogy mindent alkalmaznod is kell


Mire való a rengeteg beauty blog, ha nem információszerzésre? Amióta magam is blogolok, rengeteg társam oldalát követem, van akit rendszeresen olvasok, másoknál csak egy-egy cikk ragadja meg a figyelmemet. Az olvasók számára talán még szembetűnőbb, hogy időközönként egy-egy sikertermék végigsöpör a blogvilágon, hiszen nagymértékben veszünk át egymástól ötleteket, tippeket. Ami nem feltétlenül baj, hiszen rátalálhatunk szuper termékekre is, amit örömmel próbálunk ki, de sajnos nem minden válhat be, amit mások szeretnek. Számítanod kell rá, hogy egy bizonyos arcápolási rutin nálad sok / vagy éppen kevés lehet, esetleg egy kedvelt krémet abszolút nem fogsz megszeretni, hiába olvasol róla 20 pozitív tesztet.

Ti milyen beauty tapasztalatokkal gazdagodtatok az idei év során?

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. A Madre Labs C vitaminos széruma valóban jó? Hol tudom be szerezni olcsón? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig 4 különböző C-vitaminos szérumot használtam, nekem a Madre Labs a kedvencem mind közül. Nem kell hűtőben tárolni, biztonságos az üveg, nem irritált, de gyógyított.

      Itt írtam róla bővebben és linkeltem be az elérhetőségét: http://everydayplsrs.blogspot.hu/2016/11/madre-labs-retinol-es-c-vitamin-szerum.html

      Törlés

Iratkozz fel!