Novemberi HAUL

5:55


Novemberben is hozott néhány csomagot a postás, lássuk, milyen sminktermékek és bőrápolók érkeztek hozzám!

A havi külföldről való rendelés most sem maradhatott el. Elsőként egy C-vitaminos szérumot kellett keresnem, mert  egy reggeli kapkodás alkalmával sikerült kiöntenem a jelenleg használt szérum felét, így jócskán megcsappant a készlet. Ár-érték arányban nem is jöhetett szóba más, mint a mostanság igencsak felkapott Purito szérum, kíváncsi leszek, tényleg annyira jó-e, mint amennyire futtatják.


Arclemosóból is hiány mutatkozott, így jött egy újabb slágertermék, mégpedig a NutriBiotics lemosó az iHerbről. Tényleg hatalmas mennyiség nevetséges áron, szintén nagyon érdekel, mennyire válik be nálam.


A Jolse webshopról már rég rendeltem, de most találtam több jó áron futóterméket is: az egyik egy mostanság nagyon népszerű, fekete pórustisztító, lehúzható maszk, amit igazából a párom kért, hogy rendeljek neki, de nyilván én is ki fogom próbálni.
Magamnak rendeltem egy 4 db-os Missha púderpamacs szettet, mert egyet nyúzok/mosok/költöztetek már régóta, nem árt végre lecserélni.
Miután rájöttem, hogy tényleg jó dolog a pirosító, kellett egy bronzosító is,  egy nagyon csinos, duo kiszerelést választottam, mégpedig az Aritaum márkától, eddig még csak párszor használtam, de imádom.


A Lip Monthly szolgáltatásába teljesen véletlenül futottam bele egy haul videóban, de azonnal felkaptam rá a fejem. Ez az a meglepetés beauty box, ami igazán nekem való, hiszen rúzsmániásként 4-5 teljes kiszerelésű, ajakra való terméket kapok egy cuki nesszeszerben, alig pár dollárért! Hogy mi lapult az első neszimben, ITT megnézhetitek.


A Joy-napokon ezúttal tényleg csak minimálisan vásároltam, leginkább háztartási szerekre váltottam be pár kupont, egyedül két féláras szempillaspirál érdekes a blog szempontjából. Az egyik a L'oreal Miss Hippie (a Manga a favorit, de erre is kíváncsi voltam), a másik pedig az új, olajokkal gazdagított Maybelline Lash Sensational Luscious (a sima rózsaszín szintén nagy kedvenc), így jövő tavaszig el vagyok látva spirálokkal.


Ebben a hónapban is érkezett több szuper újdonság tesztelésre, legelőször a Wellness Szappan lepett meg egy illatos és nagyon hasznos csomaggal. A kapott termékeket ITT mutattam meg nektek.



Nem sokkal később a Friss! kozmetikumok jóvoltából csengetett a postás, három nagyon érdekes terméket adott át, melyekről ITT meséltem pár mondatban.



Az Avon novemberi újdonságai közül az Ultra Colour rúzsceruza egyik új ünnepi árnyalata, a Reddy for me, és a True Colour Flawless púderalapozója Shell színkóddal érkezett hozzám.


Végül, a novemberi haul megkoronázásaként megérkezett egy várva-várt újdonság is, azaz a Natics legújabb fejlesztése, a pisztáciás micellás víz, ráadásul egy mini Detox lemosó kíséretében.

 
Ti mit vásároltatok novemberben? Miről szeretnétek olvasni tesztet?

Ez is érdekelhet

3 megjegyzés

  1. Arra a C vitaminos szérumra én is beruháztam, nekem egyelőre tetszik :) Kíváncsi leszek, nálad hogy fog szuperálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egy pozitív vélemény, most már tényleg bizakodó vagyok :) Teljesen Benton-hangulata van egyébként a csomagolás miatt, úgyhogy csak jót remélek tőle :)

      Törlés
  2. Nekem még nem érkezett meg a Purito C- vitaminos szérum, pedig már annyira kenegetném.. Remélem neked jól fog működni. :)

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!