Aromax Arcápoló Tonik

9:02


Pár hónapja már mutattam nektek egy változatos Aromax csomagot, melyben egy tonik is helyet kapott. A nyugati tonikokkal tinikorom óta nincs jó tapasztalatom, az ázsiai hidratáló tonerek viszont nagyon jól beváltak. Hogy érdemes volt-e lecserélnem a kedvenc koreai toneremet egy magyar termékre, kiderül a bejegyzésből!

A koreai Benton Aloe BHA tonert senkinek sem kell bemutatnom, az egyik legnépszerűbb ázsiai arcápolónak számít a hazai körökben. Egyszerűségével, tisztaságával lopta be magát a szívünkbe és az általunk eddig ismert, szárító, alkoholos arcápolókkal ellentétben egy könnyed, alap hidratáltságot biztosít a bőrnek (víz helyett aloe gél a bázis), előkészítve ezzel a rutinunkat. Kb. 2 éve magam is használom, rendszeresen újravásárolom. Most is lapul egy utánpótlás a fiókban, de nagyon kíváncsi voltam, vajon egy magyar tonik mit tud felmutatni hozzá képest, ezért elkezdtem használni az Aromax egyik újdonságát.


Az erős műanyag flakon 150 ml-es és a Pattanáskezelő oldatnál (TESZT) már megismert borító köszön vissza rajta, ami nekem nagyon szimpatikus, nem túl sok, mégis fiatalos, a hátoldalon pedig megkapjuk a termék részletes leírását,. Az aranyló, enyhe gyógynövényes tea illatú folyadékot a pattintós kupakon keresztül tudjuk kicsepegtetni, én a tenyeremmel oszlatom el a bőrömön, így szoktam meg, nem pazarolok vattakorongokat erre a célra.


A tonik a zsíros, pattanásos bőr mindennapi kezelésére lett kifejlesztve, használat előtt érdemes felrázni egy kicsit, a növényi összetevők ugyanis szétválhatnak a folyadékban. Az INCI-re egy szavunk sem lehet, bár vízalapú, de tartalmaz többek között levendula - és rózsavizet, aloe vera gélt, kakukkfű-kivonatot, glycerint és panthenolt is, alkoholt viszont egy cseppet sem. A kakukkfű adja a halvány teaillatot, mely elsőre ugyan érdekes, de hamar meg lehet szokni és nem is tartós.

Számomra ez a termék egy igazi meglepetés, ugyanis arra számítottam, hogy visszaidézi a tinikoromban használt  alkohollal telepumpált, szárító tonikokat, viszont erről egyáltalán nincs szó.
Azért azt sem állíthatom, hogy teljességgel a koreai tonerekre hajaz, valahol inkább a nyugati és az ázsiai készítmények között mozog: az alapanyagok nagyon jók, nekik köszönhetően visszafogja a faggyútermelést, ezáltal a pattanások kialakulását is mérsékli, valamint lemattítja  a bőrt, emiatt azonban nem nyújtja azt az alapvető hidratálást, amit a Bentonnál megszoktam, ez pedig egy picit hiányzik így a téli időszakban a kombinált bőrömnek. 


Összességében viszont nagyon megszerettem, nyáron biztosan nem tudnék belekötni, de a nagyon zsíros bőrűek számára a hideg évszakokban is tökéletes arcápoló lehet. Nagyon örülök, hogy egy magyar natúr tonikról ennyire pozitív véleményt tudok írni, ez is azt mutatja, hogy egyre jobb irányba halad a hazai kozmetikumgyártás.

A tonikot megtalálod szuperkedvező, 1.150 Ft-os áron az Aromax webshopon: ITT.

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!