Amikor a bőrápolás szórakozássá válik - Kipróbáltam a Felhőmaszkot

23:29



A fátyolmaszkok után egy ideje ismét  a lemosható pakolások felé fordultam és nektek is azt tanácsolom, hogy érdemes ezen a szegmensen is körülnézni, ugyanis folyamatosan kerülnek ki újdonságok a boltok és a webáruházak polcaira. Az egyik nagy slágertermék most a habzómaszk, vagy ahogy itthon ismerjük, felhőmaszk, amely nem csak tiszta bőrt, de mókás használatot is ígér.

Régebben, mielőtt tudatos bőrápolóvá váltam volna, kifejezetten sértésnek vettem, ha valakitől kozmetikumokat kaptam ajándékba, mert úgy éreztem, mindenkit zavar a bőröm állapota és így szeretnének javítani a látványon. Később persze felismertem, hogy csak nekem szerettek volna segíteni, hiszen engem sokkal jobban idegesített a dolog, mint a körülöttem lévőket, én panaszkodtam miatta folyton, ők csak alternatív megoldásokat próbáltak elém tenni.
Évekkel később jött egy 180 fokos fordulat és hirtelen megszállotja lettem a Krémmániának, a beauty blogoknak és a különböző külföldi kozmetikai webáruházaknak, nagyon élveztem az egészet, egyáltalán nem éreztem nyűgnek, hogy a bőrömmel kell foglalkoznom. Fellángolt  a koreai mánia, majd szépen lecsengett és a rengeteg, tényleg ezerféle termék után mára kialakult egy talán nem túl változatos, de megbízható rutin, amelyben azóta sem eszközölök túl nagy változtatásokat, szépen, nyugodtan elvégzem naponta kétszer. Nem panaszkodom, mert szuper krémeket próbálok ki, de már nem vásárolok fel minden érdekes és izgalmas újdonságot.

A blogot lapozgatva elsőre talán nem ez jön le, hiszen (szerencsére) sok-sok különböző márkát és terméktípust mutatok be nektek, de rendszeres olvasóimnak már biztosan feltűnt, hogy folyamatosan a komfortzónámon belül mozgom, vagyis, bár más-más formában, de rendre visszaköszönnek bizonyos hatóanyagok és terméktípusok.


Így lehet, hogy külöböző megjelenési formában és olykor extra hozzávalókkal tűzdelve, de általában agyagos pakolásokról olvashattok a Maszkmánia rovatban. Ma sincs ez másként, az alap ugyanaz, de a kivitelezés meglehetősen szokatlan.
A Felhőmaszk webáruház jóvoltából decemberben kipróbálhattam egy eredeti koreai Elizavecca Bubble Clay habzómaszkot. Az áruház jelenleg az egyetlen hivatalos magyarországi forgalmazó, így aki fél az Ebay sötét oldalától, vagy szimplán nem akar heteket várni a csomagjára, mindenképp tőlük rendeljen, mert a termékek 100 %-ban eredetiek (ezt le tudjátok ellenőrizni a tégelyen található kód alapján az interneten), illetve gyors és megbízható a kiszállítás is.

A weboldalon különböző csomagok közül választhatunk, én a 60 alkalomra elegendő maszkot kaptam egy mitesszereltávolító csipesz kíséretében, ami szintén ezer éve vágyam volt már, hiszen a makacs mitesszereket nem könnyű kiírtani. Ennek a működésére nem szeretnék bővebben kitérni, szerintem mindneki látott már videókat a használatáról, hát nem túl szép látvány, de tényleg hasznos kis darab.


A kencére visszatérve, a felhőmaszk egy különleges agyagmaszk, ami szén-dioxidos víz tartalmának köszönhetően a levegővel érintkezve (vagyis felkenve a bőrre) reakcióba lép, azaz intenzíven elkezd pezsegni és habot képezni, de erről részletesebben is mesélek majd.

A hagyományos, közepesen nagyméretű műanyag tégely két fedelet is kapott, hogy ne érhesse levegő, használat után azonnal vissza is kell zárni, hogy ne kezdjen habzásba.
Kapunk hozzá egy kis spatulát is, amivel könnyen felvihetjük az arcunkra a nyúlós, sötét színű zselét, de én jobban szeretem a kezemmel eldolgozni.


Felkenés után azonnal látható és érezhető a habképződés, de mielőtt bárki megijedne, bár  a habok alatt szárad az agyag, mégsem húzódó, vagy csipkedős  az érzés, sokkal inkább csak a pezsgést érezzük, illetve halljuk.
Azon kívül, hogy írtó viccesen festünk hatalmas, szürkés habmennyiséggel az arcunkon, a folyamat arra is jó, hogy kitágítsa a vérereket, serkentve az oxigén-és a tápanyagellátást.


Az első képen felkenés után még önmagam vagyok, de a következő két fotón már látszik, hogy egyre intenzívebben keletkeznek a habok, míg a negyedik képen a kiteljesedést láthatjátok.

Jöjjön még néhány közeli fotó:




Én akkor szoktam langyos vízzel lemosni, amikor úgy érzem, a habépződés elérte csúcspontját, nem pedig, amikor már lecsengőben van: először eltávolítom a habot, majd körkörös mozdulatokkal a megszáradt agyagot is.
A pezsgő szénsavon kívül tartalmaz még mélytisztító bentonit agyagot és aktív szenet, gyulladáscsökkentő matcha teát, az enyhén gyógynövényes illatért pedig  a levendula, a rozmaring és a menta felel (utóbbi kettő egyébként fertőtlenítő, valamint sebgyógyító is).


A leírás alapján tehát ez abszolót egy kombinált, problémás bőrre való pakolás, amely valóban szép eredményeket ér el heti két használattal: kitisztítja a pórusokat, felszívja a felesleges faggyút, gyógyítja a nagyobb pattanásokat és nagyon puhává teszi a bőrt. Jelenleg  a kedvenc maszkom, amely azon túl, hogy rendbeteszi az arcom, visszaadja azt az érzést, hogy a bőrápolás igenis móka, nem csak munka.

A különleges agyagmaszkot megtalálod itt: http://felhomaszk.hu/


Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!