HERBioticum - A gyógynövények ereje tégelybe zárva

23:21


Még novemberben érkezett egy négyes válogatás a HERBioticum márkától, amely bőrápolókat és étrend-kiegészítőket vegyesen tartalmazott. A mai bejegyzésben emiatt nem csak a kipróbált készítményekről, hanem egy kicsit az életmódváltásról is szó esik majd.

A HERBioticum (www.herbioticum.hu) nem csupán a Kárpát-medence gazdag növényvilágából, hanem pl. a szibériai flórából is válogat, így készítményei rendkívül sokszínűek és változatos alapanyagokat tartalmaznak.
Legismertebb krémük a Mesterbalzsam, amely 56 aktív hatóanyagból áll össze és többféle fájdalom enyhítésére szolgál.

Hozzám viszont két másik versenyző érkezett kipróbálásra, az egyik a Fekete nadálytő krém, amely kimondottan alkalmas véraláfutások, zúzódások kezelésére, nálam ezek pedig jócskán előfordulnak, mivel rendszeresen nekimegyek a bútorok sarkainak, beverem magam, lehorzsolom magam, stb.
Emellett egyébként rengeteg mindenre lehet még kenni, mint pl. ízületi gyulladásokra, visszérre, rándulásra, ficamra, csonttörés után és még sorolhatnám.


A javallatok alapján már gondolhatjuk, hogy nyugtató és regeneráló összetevőkből épülhet fel a krém, ez így is van, méghozzá 6+1 gyógynövény az alapja: aloe vera, körömvirág, hegyi árnika, ginzeng gyökér, ördögcsáklya, ginkgo biloba és persze a fekete nadálytő.


Több, mint két hónapos használat után teljesen megbízom ebben a krémben és elfoglalta helyét az éjjeliszekrényemen: lefekvés előtt átnézem magam, hol van épp aktuális véraláfutás, vagy horzsolás, majd pár nap krémmel való kezelés után  már hűlt helyük sincs.

A Sarokpuhító krém teafaolajjal szintén erős darab, mindenkinek ajánlom, aki állómunkát végez, vagy hosszú órákat tölt zárt cipőben és bőrkeményedéssel küzd.


Nekem szerencsére még csak nagyon enyhén kezdtek el mutatkozni a sarkamon a jelei, ezért időben szerettem volna kezelni a dolgot, így esett a választásom erre a zsíros, gazdag krémre. Később vettem csak észre, hogy az INCI alapkövei  a teafaolaj nélkül megegyeznek a Fekete nadálytő krémével, mégis teljesen más a két krém állaga és a kifejtett hatása is, ez biztosan a hozzáadott bőrpuhítóknak köszönhető.


Hogy kifejthesse hatását, rendszeresen kell alkalmazni, én zuhanyzás közben át szoktam radírozni a lábfejemet és a sarkamat, majd utána kenem be a Sarokpuhítóval. Bár nem mulasztotta el teljesen a bőrkeményedésemet, nem is engedte tovább fajulni, így én meg vagyok vele elégedve.
Egy hosszú, tűsarkúban töltött este után is nagyon kellemes tud lenni egyébként, hiszen hűsít, fertőtlenít és nyugtat is.

A krémekkel kapcsolatban még megemlíteném, hogy semmiképp se gyorsan beszívódó formulákra számítsatok, idő kell, mire beissza őket a bőr,  ezért én az esti rutinba való beillesztést javasolnám, amikor nem kell kapkodva öltözködnötök, nyugiban be tudjátok magatokat kenni velük.

Nem csak a krémeket, az étrend-kiegészítőket is érdemes átnézni a weboldalon, nagyon jó dolgokra bukkanhatunk. Így találtam rá az L-Carnitine diéta kiegészítő tablettát, amelyet nem titkoltan ahhoz szedtem, hogy sikeresen leadjak egy-két kg-ot. Ennek egyébként semmi köze nem volt az új évkezdéshez, már ősszel sem éreztem magam úgy a bőrömben, ahogy korábban szoktam.



A doboz 30 db tablettából áll, naponta egyet kell bevenni reggel, lehetőleg még éhgyomorra és fontos még megemlíteni, hogy 1 db tabletta 1.500 mg L-karnitint tartalmaz.
Több jótékony hatása mellett nekem a zsírégető funkciója volt fontos, jelentem, helyes táplálkozással, egy kis odafigyeléssel és tabletta szedésével visszatértem az 50 kg-ról megszokott, 48 kg-os súlyomhoz. Jól láttátok, a sportolást nem említettem, mivel az teljesen kimaradt (tudom, hogy csúnya dolog, de lusta is vagyok, nem is szeretem és nem is igazán volt rá lehetőségem).

A Siberian Ginseng & Tea Energy tablettát stresszoldás érdekében próbáltam ki, és nem is teljesen a javallat szerint alkalmaztam. Naponta két 1200 mg-os tablettát kellene beszedni reggel, éhgyomorra, én viszont úgy vettem észre, jobban alszom, kevesebbet forgolódom éjjelente, ha lefekvés előtt veszek be belőle egy db-ot.


Bár elég sok koffein és egy ütős hármas teakeverék (fekete, zöld, fehér) található benne, engem mégsem pörgetett fel, sokkal inkább  a nyugodt, pihentető alvást biztosította és jobban, könnyebben indultak tőle a reggeleim. Lehet, hogy fordítva vagyok bekötve, de nekem tényleg így nyújtott segédkezet.

Én nagyon elégedett vagyok a márka termékeivel, a krémek hatalmasak, valószínűleg örökké kitartanak, de néhány étrend-kiegészítőt még biztosan be fogok szerezni.

Ti próbáltátok már a HERBioticum termékeit?


Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!