Boldog 3. Szülinapot, Pixibox!

1:20


Az október szülinapi hónap a hazai kozmetikum-rajongók körében: 3 éve működik kedvenc beauty szolgáltatásunk, a Pixibox. Az innovatív kis cég rengeteg olyan márkával és termékkel lepett már meg bennünket, amihez magunktól talán sosem jutottunk volna hozzá. A szülinapi és a karácsonyi box mindig nagyon erős összeállítással jelentkezik, de most a Pixik emelték még egy fokkal a színvonalat: a doboz kivitelezése álomszép lett, gyakorlatilag plusz ajándékként kaptunk egy felnőtt színezőt, éééés tíz, azaz 10 db terméket bújtattak a dobozba!

Több szempontból is nagyon vártam már ezt a kiadást: egyrészt, mert már június óta nem kaptam új beauty boxot, a bag és a Pure nem fogott meg annyira, hogy megrendeljem. Másrészt, az említett birthday edition is rátett egy lapáttal a várakozásra, nagy reményeim voltak a bemutatott márkákkal szemben:
 A La Roche-Posay, a Curaprox és a L'oreal Professional már ismerősek lehetnek korábbi boxokból, de új csatlakozó az ázsiai prémium márka, a Neogence, a Fytofontana, aminek az őssejtes szérumáról már hallottam néhány jó véleményt, valamint a Batiste, amit legtöbben már-már ikonikusnak számító száraz samponáról ismerünk. A Paco Rabanne várhatóan az új parfüm mintájával szerepel a dobozban, a Stabilo pedig minden bizonnyal valamilyen szép írószerrel lep meg bennünket. Legalábbis, így vélekedtem én. De nézzük inkább a kézzelfogható tényeket:

Sajnos, a szakadó esőben a külső dobozom totálisan elázott, de kapott belőle a Piximagazin, és maga a box is. Bár szerencsére, csak az oldalán szenvedett sérüléseket, azért egy kicsit kiakadtam a postásra, jobb lett volna, ha nem hozza ki, inkább elmentem volna érte kocsival...

Ahogy nekiálltam a bontogatásnak, egyből felderültem. A szülinapi kiadás az arc-és hajápolásra fektette a hangsúlyt, a leírás szerint pedig 1 teljes kiszerelésű terméket, 4 utazó méretűt, és 5 mintát kapunk, valamint extra meglepetések is várnak ránk. A képekért előre is elnézést, szakadó esőben, vaksötétben este 18 órakor ennél nem futotta többre.



 A legszebb box, nincs vita. Pont. 



Na, ezt nevezem én "hűha-faktornak"!

A Batiste rögtön 2 db utazó méretű szárazsamponnal lepett meg minket: egy normál és egy virágillatú kiadással. Személy szerint nagyon hasznosnak tartom, rendszeresen használok szárazsampont, és általában viszem is magammal egy-egy munkanapra, hogy napközben adhassak még egy löketet a hajamnak, és hát nem a legpraktikusabb, ha a 250 ml-es Tony&Guy flakont cipelem a táskámban. Őket sokkal kényelmesebb lesz utaztatni. A márka évek óta nagyon népszerű külföldön, kíváncsi vagyok, hogy teljesít majd.


ABC-sorrendben haladva, a következő márka a Curaprox, amitől a vadonatúj Enzycal Zero fogkrém mintáját kaptuk tesztelésre. A megújult fogkrém kíméletes tisztítást ígér. Utazáshoz, ottalvós estékre szintén díjazom, ha még fogkrémből is kisebb tubust tudok bepakolni, a márka pedig nagy elismeréseket kap a szájápolás terén.


A Fytofontana termékét nagyon vártam, abszolút nem számítottam rá, hogy ők lesznek az egyetlenek, akik teljes kiszerelésű termékkel szerepelnek majd, ahogy arra sem, hogy egy CC Ceutical-krémet kapunk tőlük (elsőre egyébként azt hittem, parfüm lesz, mert kiköpött parfümös dobozban érkezett). Megnyugodtam, hogy zsíros-kombinált bőrre való jutott nekem (normál-száraz bőrre való volt a másik verzió), az üveg nagyon szép, az adagoló pumpás - a True Match-ra emlékeztet- , azonban egy picit  elcsodálkoztam, hogy az INCI-ben eléggé a lista elején szerepel a denat alcohol, és a végén ott a parfüm is. Egy kicsit csalódás, hogy egy  ekkora cég nem ügyel az összetevőkre...Az árnyalat passzol, a kivitelezés tetszik, de a krémnek brutál erős illata van, akár  az összetevőlista elejére is írhatták volna a parfümöt, annyira intenzív. Nem tudom, mennyire fog örülni neki a rosaceám (plusz a denat alcoholnak), de mindenképp szeretnék tenni vele egy próbát. Őszintén szólva, egy szérumnak jobban örültem volna, de tudom, ne akarjak túl sokat.


A La Roche-Posay szokásához híven 2 db mini mintát küldött, egy micellás vizet és egy könnyű hidratálót, mindkettő érzékeny bőrre való. Bármelyiknek örültem volna teljes, vagy legalább utazó méretben. A micellás vizet már próbáltam korábban, ugyanekkora kis mintával, elégedett voltam vele, szépen dolgozott, irritációt nem tapasztaltam. A Toleriane Ultra Fluide egyszer Szandránál, a The Very Style blog egyik videójában már feltűnt, ő jó véleménnyel volt róla. Ekkora mennyiségből mi sajnos nem fogunk tudni túl sok következtetést levonni.


A L'oreal Professional szintén egy párossal képviselteti magát, új, lipidiummal gazdagított samponjával és a hozzá tartozó pakolással, mindkettő utazó méret. Sampon és balzsam mindig kell, ez pedig extra sérült hajra való, ami nekem nagyon jól jön.


Ázsiamániám miatt talán a Neogence termékét vártam a legjobban. A szérum utáni vágyam teljesült, egy minimalista, hyaluronsavas arcápolót kaptunk, csak sajnos, mini méretben. Bárcsak fordítva volna a Fytofontanaval.....A pici üveg pipettás, a szérum pedig nagyon sűrű, nyúlós, majdnem, mint a folyékony ragasztó, úgyhogy biztosan nem kell nagy mennyiséggel dolgozni egy alkalommal. Bármilyen arckrémmel, vagy egyéb szérummal együtt alkalmazva beépíthető a rutinba, vízhiányra például nagyon jó lehet, személy szerint alig várom, hogy kipróbáljam.


Bejött a tippem, a Paco Rabanne az Olympéa parfüm mintáját küldte nekünk, ami a leírás szerint egy könnyed, vaníliás-fűszeres illat tengervizes jegyekkel, így ez nekem marad tavaszra. Egyébként szeretem a PR parfümöket, a Lady Millionból több üveggel elhasználtam már.

Ráadásként  a Stabilo a doboz kiszínezéséhez 2 tűfilcet küldött, én egy rózsaszínt és egy kéket kaptam. A dobozt ugyan nem fogom kiszínezni, mert továbbra is az a véleményem, hogy így szép, ahogy van, de pl. a blogtervezésnél nagyon jól jönnek majd a színes filcek.


A Bomb Cosmetic-től is kaptunk egy csomagocskát, amiben 3 illatpasztilla csücsült, nekem egy csokis eper illatú kombináció jutott. Az őszi estéken már jól esnek a finom illatok, ha valaki szeretne betárazni belőlük, most 10 % kedvezménnyel rendelheti meg őket a Bomb-tól.

Az Eucerin küldött egy minikatalógust, és egy nappali, illetve egy éjszakai arckrém mintát. A tasakos mintákat díjazom a legkevésbé, százból egyet, ha elhasználok.


Véleményem szerint ez a kiadás volt idén a legerősebb, a Piximagazin továbbra is színvonalas, kellemes olvasgatni egy bögre kávé mellett, a dobozból pedig egyetlen haszontalan, vagy kevésbé eltalált terméket nem tudnék mondani. Kívánom, hogy ennél gyengébb összeállítással sose jelentkezzenek a Pixik, mindig tudják tartani ezt a színvonalat, és a következő évben is legalább ilyen sikerekben legyen részük! A karácsonyi boxot pedig nagyon várom;)

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. Fuhh, valóban nagyon jól sikerült ez a doboz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?:)Jól összerakták. Idén most először nem húztam el a szàmat bontogatàs közben.Még tényleg a decemberire leszek kívàncsi,bàr ezt nehéz lesz überelni;)

      Törlés

Iratkozz fel!