Milani Cosmetics Hungary - A magyar webshop végre üzemel!

23:40


Nagy volt a felhajtás az elmúlt hónapban a Milani Cosmetics "magyar háza táján", rengetegen vártuk, hogy a népszerű márka végre hazánkban is elérhető legyen. Egy webáruház formájában teljesült  is a kívánságunk, aminek én milliószor jobban örülök, mintha Budapesten nyitottak volna üzletet, mert akkor nagy eséllyel ezzel a márkával sem ismerkedtem volna meg soha.

A Glamour-napok hetében nyitott meg a webshop, és nem is indíthattak volna jobban, mint hogy részt vettek a háromnapos kuponünnepen: 20 % kedvezményt biztosítottak a teljes kínálatból.
Addigra már kinéztem, mit fogok megrendelni, már csak azt vártam, hogy érvényesíthessem a kedvezményt. A rendelésnél aztán történt egy kis bökkenő: én úgy mondanám, élelmes voltam, ugyanis a 20 %-os Glamour kupon mellett felhasználtam a hírlevélre feliratkozóként korábban kapott 10 %-os kedvezményemet is, a rendszer pedig minden további nélkül le is vonta összesítve a 30 %-ot a megrendelés összegéből.
Aztán a visszaigazoló e-mailben az ügyintéző kedvesen elmagyarázta, hogy nagyon sajnálják, de a rendszer hibázott, sajnos nem tudják nekem egyidejűleg érvényesíteni mindkét kedvezménykupont, csak a Glamour-napokra szólót tekinthetik mérvadónak, ellenben kárpótlásul megajándékoznak egy személyre szóló, egyszer felhasználható 20 % kedvezményt biztosító kuponnal, amennyiben természetesen nekem is megfelel az alku. Az ajánlatot köszönettel elfogadtam, mindezt pedig azért meséltem el Nektek, mert úgy gondolom, a cég hozzáállása több, mint korrekt volt, bárcsak mindenhol így kezelnék a problémás szituációkat a vevőkkel. Számukra ez nyilván nem egy eget rengető tétel, nekem viszont sokat számít, valamint üzleti szempontból is mindenkinek az a jó, ha egy vásárló nem kellemetlen élménnyel távozik a cégtől, főleg, ha első vásárlásról van szó.

A kis fennakadás miatt a csomagot sajnos csak a héten kaptam kézhez, mondanom sem kell, már tűkön ültem. De végre megérkezett, így meg tudom mutatni Nektek, min akadt meg a szemem a webshop kínálatából:


Stay Put Brow Color szemöldökfesték-05 Dark Brown árnyalat

Régóta keresem már a tökéletes szemöldökfestéket, eddig leginkább por állagúakat használtam, az utolsó az Essence-től volt, ami a végtelenül gagyi kivitelezés (és hasznavehetetlen ecset) ellenére egészen jól teljesített a mindennapokon, sajnos azonban néhány óra után mindig igazításra szorult. A krémes festékekre sokan esküsznek, a legnépszerűbb az Anastasia Dipbrow-féle, ami nálam a borsos ára miatt szóba sem jöhetett, így kedvezőbb alternatíva után nézve eljutottam a Milanihoz, ami nagyon sok árnyalatban gyártja ezt a terméket, és ecsetet is mellékel hozzá.


Egy kicsit megdöbbentem, hogy ennyire pici a tégely, mindössze 2,6 g. Az ecset nyele számomra a megszokottnál rövidebb, de a fej és a kefe is teljesen jól használható, váltóecsetnek mindenképp hasznos, utazáshoz pedig biztosan ezt fogom majd bepakolni. A festék egy tömörebb állagú krém, egy szemöldökre kétszer kellett felvennem belőle, ami nem túl nagy mennyiség, így várhatóan mégis csak kitart majd reális időtartamig a kis tégely. Könnyű vele dolgozni, szépen feltölti a hézagokat, az árnyalat szerencsére tökéletesen passzol, így nem erősíti fel durván a szemöldökömet, inkább finoman rendbe hozza és cseppet kihangsúlyozza a formáját, egy kis karaktert kölcsönözve az arcomnak. A festék vízálló, és valóban hosszantartó, nem szorult korrigálásra egy munkanapom folyamán, amivel sikerült levenni egy apró, ám annál bosszantóbb nyűgöt a vállamról. Mindenképp jó vételnek tartom, örülök, hogy megrendeltem.
A szemöldökfesték webshop ára: 2.690 Ft



Brilliant Shine Szájfény- 12 Red my lips árnyalat

Úgy vagyok vele, ha már rendelek, a postaköltség miatt több terméket szerzek be egyszerre. Természetesen muszáj volt egy vörös ajakravalót is választanom, nem mintha nem volna már vagy 10 a fiókomban, nálam ez egy belső kényszer.  Az utóbbi időben inkább rúzsokat és rúzsceruzákat vásároltam, így most egy szájfényre esett a választásom. A leírás nagyon pozitív ígéretekkel kecsegtetett:
"Örökké tartó szín és fantasztikus csillogás egyetlen tetszetős tubusban? Egyszer volt hol nem volt minden sminkmániás kívánságlistáján. De ezzel a képlettel megfejtettük a  kódot. Selymesen ragacsos helyett, a Brilliant Shine szájfény reggeltől estig (vagy estétől reggelig) tartós fedést biztosít, köszönhetően a szivacs applikátornak, amely lehetővé teszi a profikhoz hasonló precíz felvitelt. Vidd fel a rúzs fölé a szexi ragyogásért, vagy viseld önmagában a kacér csillogásért. Válassz a két változatból- a krémes és csillogó -, és a rengeteg árnyalatból a lágy nude-tól a sötét berry-ig . Bónusz: Vanilia illatú. Édes!"






















 A csomagolás a maga egyszerűségével szerintem gyönyörű, nagyon elegáns, ennél csicsásabb szájfényre nincs is szükségem. Jól zárható, masszív kis üveg. A beltartalomra szintén nincs panasz, a szivacsos applikátorral kellemes és gyors a felvitel. A festék a leírással ellentétben azért egy kicsit ragad, de ez pár perc után szinte teljesen eltűnik, a szín pedig mesés, igazi klasszikus vörös, visszafogott csillogással, ami garantáltan mindig mindenhol jól mutat, ősszel pedig pláne hordható. Szájfényhez képest közepesen tartósnak minősíteném, én csak önmagában használtam,az ivást túlélte, az ajkakat beszínezi, egyáltalán nem szárít, viszont néhány óra elteltével, főleg étkezés után igazításra szorul. Ó, és valóban vanília illatú!
Minden cseppjét imádom, engem megvettek ezzel a darabbal, nagyon örülök, hogy ennyire jól teljesít a márka ezen a téren. A későbbiekben még biztosan ki fogok próbálni tőlük rúzsokat, szájfényeket, nagyon várom, hogy az Amore Matte Lip Creme termékcsalád újra bekerüljön a kínálatba.
A szájfény webshop ára: 1.890 Ft


Amint látjátok, pozitív véleménnyel vagyok mind a márkáról, mind a webshopról. Ti rendeltetek tőlük valamit, hogy tetszenek a termékeik?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!